
Гм, не помічав відсутності люків на Вільямса. Може давно не їздив. А от навіщо взагалі парканчик і два дні? Вони ж усі стандартні - замінити можна дуже швидко, але...Думаю, велодоріжки - це потрібно, але не першочергово.
Першочергово:
1. Полагодити всі люки зливової каналізації. Наприклад, на вулиці Вільямса (дорога Теремки 2 - центр) більше половини люків просто відсутні! Особливо "приємним" є люк на спуску по Охтирському провулку, об'їхати який дуже складно:( (Крім того, треба щось робити з, так би мовити, культурою лагодження цих самих люків. Якщо дорожня служба виставила червоний "парканчик", то це має означати, що два дні там має стояти новий люк, а не валятися по всій дорозі уламки "парканчика" цвяхами догори - при відкритому люкові, зрозуміло)
І що можна зробити зі "звичкою"? Нічог з цим не зробити. Що пішоходи, що водії - викидали сміття включно зі склом собі під ноги/колес - і будуть далі це робити. Хіба штрафи по 500 євро та їх реальне стягнення і довгі роки такого виховання грошима.2. Треба щось зробити зі звичкою лишати скляні пляшки на узбіччі. Коли не спішу, то зупиняюся прибрати. Одного не розумію - невже водіям теж приємно заклеювати проколи?
Немає такої потреби. Купіть собі нормальний ліхтар.3. Існує потреба в спеціальних дорожніх знаках для велосипедистів. Наприклад, я б хотів дізнаватися заздалегідь, що проїхати Володимиро-Либідською від Палацу "Україна" до Ямської заборонено (рух в одну сторону), а не в ході невдалої спроби розминутися з авто:( "Цеглини", що висить аж на другому боці Червоноармійської, я в світлі велоліхтаря не можу одразу побачити.
Цікава ідея4. (пов"язане з попереднім). Хотілося б дочекатися спеціальних карт міст для велосипедистів, бо автомобільні карти - це трохи не те... Там, зокрема, не показано підйоми-спуски.
Так. Бо я так і не зрозумів, згідно ПДД, що робити дітям у віці від 7 до 14 років. Де їм можна їздити на велосипеді, якщо не можна ні по дорозі, ні по тротуарам.Велодоріжки (навіть не у вигляді замкненої системи) потрібні для навчання, зокрема, дітей.
Давно так не укатывалсявзаимовежливость на велодорожке
+1Давно так не укатывалсявзаимовежливость на велодорожке
кот в бессознательном состоянии складывается до максимально компактного вида без риска получить царапиныЕсли мы захотим, у нас будут велодорожки, НО, хотеть надо не велодорожки. А они будут уже как само, сабой разумеещееся.
Это чаще всего, простая истина. Чаще всего надо хотеть не саму цель, а предпосылки для достижения этой цели.
Простой пример:
Если вы хотите, что бы кот сидел в сумке, не нужно его туда усердно запихивать - получите царапины и вообще эта затея может закончится провалом.
Надо изыскать возможность (тоесть хотеть совсем другого), что бы он сам туда запрыгнул.
+ много
+1
Не надо нам велодорожек, будет такое же как в видео. .
шутка юмора оценена...кот в бессознательном состоянии складывается до максимально компактного вида без риска получить царапины![]()
![]()
![]()
Кот придет в сознание уже находясь в сумке.шутка юмора оценена...кот в бессознательном состоянии складывается до максимально компактного вида без риска получить царапины![]()
![]()
![]()
теперь уже, когда я не смеюсь, я хочу напомнить, что кот должен сидеть в сумке. А так как ты предлагаешь - он будет там лежать, тоесть находИтся не в желаемом состоянии. (по аналогии - состояние велодорожек)
Вот все проблемы у нас начинаются с мелочей - с непонимания слов. Язык у нас дюже богатый - и это не спроста. ;-)
Фу, Котя, жалюгідний песимістДа, блин... Не будет в Киеве велодорожек.
Люки позникали протягом чи не однієї ночі десь так на початку вересня. Особливо багато їх зникло біля будови, що зразу за Лікоградом, а ще там, де дорога повертає направо й переходить у вулицю Трутенка. На Вільямса навіть парканчиків не ставили, а просто повстромляли грубі горбилі вертикально вгору. Через тиждень частина цих горбилів вже валялася просто на асфальті, утруднюючи об"їзд (зокрема, так є майже навпроти виїзду з Жулян).Гм, не помічав відсутності люків на Вільямса. Може давно не їздив. А от навіщо взагалі парканчик і два дні? Вони ж усі стандартні - замінити можна дуже швидко, але...
Так вроде как всю известную историю дрючат. И самое интересное - результат есть, только он нам не нравиццца.а дрючить раскаленным ломом в причинное место
имхo конечно, но в действии оно какое-то вообще никакоеЭван Гант (Evan Gant) из IDSA и Алекс Ти (Alex Tee) из американской компании Altitude Inc. предлагают решать проблему с помощью света. Light Lane, так называется их задумка, которая с помощью лазера высвечивает персональный знак велодорожки позади двухколёсного транспортного средства. Вроде как он привлечёт внимание автолюбителей и напомнит им, что надо бы и для велосипеда местечко на дороге оставить.
Ну так нарисовать на фотке можно что угодно. На освещенных улицах города её вообще не видноимхo конечно, но в действии оно какое-то вообще никакое
[Vadyasan] > Как предстоят дела с обустройством велодорожек в Киеве? А то велосепидисты уже и на надеятся их получить.
[Ирэна Кильчицкая] > Ну я вам скажу, что такая инициатива уже была, но у нас, помимо велодорожек очень много первоочередных вопросов стоит. И мы их решаем. Но по очередности это пока не первая тема. Сегодня каждый день преподносит сюрпризы, новые проблемы и задачи, и мы направляем свои усилия на их решение. Этот вопрос, очевидно, мы будем решать в более благоприятное экономически и социально время.
Код: Виділити все
(__)
(oo)
/------\/
/ | ||
* /\---/\
~~ ~~
...."Have you mooed today?"...
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей