Про камери та фляги жарти були тільки наполовину...
Камери при їзді по камінню прийдеться часто міняти, їх треба видавати разом з ремкомплектом (пластмасові бортувальні лопатки, клей/латки, вижимка ланцюга, кілька пінів, набір шестигранників, компактний насос), а до того - рюкзак. Без води можна катати з пів-години - далі "і віз не їде і коні не тягнуть" + можливі проблеми з колінами - їм без змазки ніяк... Кемелбек негігієнічний при масовому використанні, згадка про нього була жартом, смайлик забув поставити, та хлопці вчасно зрозуміли

, але без фляги не обійтись. Про каску (шолом) можна не згадувати - і так все зрозуміло. В рукавичках руль тримати зручніше, але не впевнений, чи цнотливі гості будуть їх одягати після когось... При тривалих цілоденних виїздах добре було б видавати світло та задній маячок - в лісі темніє швидко - ризик травматизації гостей та велосипедів. Непоганою ідеєю було би доповнити комплект компасом (бажано рідинним - у Вас магазин відповідної тематики, дальше розповідати нема потреби) та картою високої деталізації.
Прокат GPS-навігаторів - то окрема тема...
Вельми цікава ідея на перспективу, адже люди приїзджають з дітьми - велокрісло та велоприцепчик, наприклад такий, як в мене:

В плані того, що найшвидше вилітає при падіннях - то залежить як впасти. Найчастіше страждають колеса - добре мати при собі хоча би ключ для підтягування спиць (ширпотреб не берете, бо після однієї проходки будете далі підтягувати плоскогубцями). Бажано мати на запас задній переключатель (не важить, щоб сильно модний, але, щоб було що поставити на заміну до серйознішого ремонту). До кожної марки придбаних велосипедів добре щоб під руками була деталь, на якій тримається задній переключатель - вона зроблена з досить м'якого матеріалу, щоб в разі удару не постраждала рама велосипеда - при падінні найчастіше гнеться - рівняється руками/ногами/розвідним ключем; часом ламається, а кожен виробник велосипедів майже на кожну модель ставить свою фірмову деталь, яка до другого байка не підійде. Східні друзі називають ту штуковину "петух" ("півень" чи "когут" чомусь в велотематиці не зустрічається

).