які саме спиці ????? надійніші в КК
хочу зібрати собі пару нових колес для КК покатеньок, їздити повільно не люблю, і по асфальту також не люблю. колеса будуть встановлені на легесенький двопідвіс і зупинятимуться потужними дисковими гальмами.
мене зацікавило протиріччя між тим "що кажуть" і заявленій міцності виробником. нюанс в тому, що однакових за зовнішніми характеристиками спиць, але різних виробників. ДТ не вказує міцність, Сапім-вказує.
отож
SAPIM vs DT Swiss
наразі вибираю поміж
DT Swiss Competition 2-1,8-2mm (аналог SAPIM Race Strength on middle section : 1350N/mm²
) http://www.sapim.be/index.php?st=produc ... ail=butted
DT Swiss Revolution 2-1,5-2mm ( аналог SAPIM Laser Strength on middle section : 1500N/mm²
) http://www.sapim.be/index.php?st=produc ... ail=butted
кажуть витягнуті заводськими методами спиці більш стійкі для розтягнення ніж звичайні, тож і колесо довше їздитиме
на цьому ж форумі вичитав що на Revolution колесо піде у 8, а на сайті ДТ не вказана міцність спиць.
SAPIM заявляє що міцність Laser (Strength on middle section : 1500N/mm²) вище ніж Race (Strength on middle section : 1350N/mm²)
ось тест http://www.sapim.be/content/tests.php і таки тонкіші- вияляється міцніші!!!
але чи правда це ??? і чи можна Laser порівнювати з Revolution
потрібно враховувати що міцність вказана з розрахунку на квадратний мілімер, в більш тонких спицях площа в розрізі менша, як її визначити-хз, я в математиках і всякій такій фігні ніц не шарю, але цікаво було б взнати.
чи може бути такий самий сапім міцнішим за ДТ
то де знайти правду?? що варто ставити??
і коли взагалі велокиїв привезе сапім??
який діаметр вигідніший!??? 2-1,8-2mm чи 2-1,5-2mm ???
в технозоні писати рогулям які все видаляють не хочу.
хочу почути різні думки та чутки! без козлячої цензури "всемогущих" які ніц не можуть окрім як видалити чийсь пост. навіть смішно стає.
