які саме спиці ?????

Аватар користувача
rad
* * * *
Повідомлень:802
З нами з:1.2.05 17:59
Стать:чол
Звідки:Kyiv_UA
які саме спиці ?????

Повідомлення rad » 7.1.07 08:25

які саме спиці ????? надійніші в КК
хочу зібрати собі пару нових колес для КК покатеньок, їздити повільно не люблю, і по асфальту також не люблю. колеса будуть встановлені на легесенький двопідвіс і зупинятимуться потужними дисковими гальмами.
мене зацікавило протиріччя між тим "що кажуть" і заявленій міцності виробником. нюанс в тому, що однакових за зовнішніми характеристиками спиць, але різних виробників. ДТ не вказує міцність, Сапім-вказує.

отож
SAPIM vs DT Swiss
наразі вибираю поміж
DT Swiss Competition 2-1,8-2mm (аналог SAPIM Race Strength on middle section : 1350N/mm²
) http://www.sapim.be/index.php?st=produc ... ail=butted
DT Swiss Revolution 2-1,5-2mm ( аналог SAPIM Laser Strength on middle section : 1500N/mm²
) http://www.sapim.be/index.php?st=produc ... ail=butted

кажуть витягнуті заводськими методами спиці більш стійкі для розтягнення ніж звичайні, тож і колесо довше їздитиме

на цьому ж форумі вичитав що на Revolution колесо піде у 8, а на сайті ДТ не вказана міцність спиць.

SAPIM заявляє що міцність Laser (Strength on middle section : 1500N/mm²) вище ніж Race (Strength on middle section : 1350N/mm²)

ось тест http://www.sapim.be/content/tests.php і таки тонкіші- вияляється міцніші!!!

але чи правда це ??? і чи можна Laser порівнювати з Revolution

потрібно враховувати що міцність вказана з розрахунку на квадратний мілімер, в більш тонких спицях площа в розрізі менша, як її визначити-хз, я в математиках і всякій такій фігні ніц не шарю, але цікаво було б взнати.
чи може бути такий самий сапім міцнішим за ДТ
то де знайти правду?? що варто ставити??
і коли взагалі велокиїв привезе сапім??

який діаметр вигідніший!??? 2-1,8-2mm чи 2-1,5-2mm ???

в технозоні писати рогулям які все видаляють не хочу.
хочу почути різні думки та чутки! без козлячої цензури "всемогущих" які ніц не можуть окрім як видалити чийсь пост. навіть смішно стає.

Аватар користувача
SHAQ
* * * *
Повідомлень:973
З нами з:7.12.04 09:02
Стать:чол

Повідомлення SHAQ » 7.1.07 09:47

на мой взгляд для повседневной езды брать тоньше 2-1.8-2 не стоит, а то что тонке прочней - или другой материал или опечатка, или и то и другое, ну а математика проста - сечение материала в данном случае равно пи эр квадрат, т.е. там де 1.5 это почти в 1.8 раз меньше по сечению чем там где 2. Да, ну прочность получаеться - прочность материала на разрыв (в паскалях) - на площадь (м в квадрате) - вот и прочность на разрыв (в ньютонах), так что "где тонко там и рветься", если из нипелей или фланца не вырывает... :)

Аватар користувача
AVL
* * * * *
Повідомлень:1134
З нами з:30.5.06 13:28
Стать:чол
Звідки:Kiev Goloseevo

Повідомлення AVL » 7.1.07 10:24

Хочу предложить к рассмотрению также вариант Компетишн 1,8-1,6-1,8. На таких спицах собрано два колеса в три креста(диски). Мой чистый вес 82 кило, вел Хардтейл. Пробег километров четыреста видели ПДН пущанские леса, родный дороги с ямами и рельсами, брусчатку, особенно спуск к почтовой площади с Крещатика, где с полного хода останавливались седьмыми Джусиками, регулярно проходили испытания на спусках по Телиги и на Краснозвёздном к Совским прудам. Тьфу,тьфу,тьфу, полет нормальный 8)
Важное замечание - если собирать на алю нипелях, обязательно использование герметика, раскручиваются местами....
Mountainbiking gives me the best friends in the world! :D

Аватар користувача
Трям
Мауглi
Мауглi
Повідомлень:24324
З нами з:19.11.02 17:45
Стать:чол
Звідки:дитина всесвіту

Повідомлення Трям » 7.1.07 10:40

объясни - почему ты ВСЕГДА ! задаёшь вопросы на которые тебе никто не может ответить ??? :duma: :duma: :duma:

Отзывы про Сапим появятся только в феврале.
да и то поверхностные
а объективные - в конце сезона.
так к чему этот сыр бор ? :duma: \кстати - с мире ещё десяток не менее известных производителей спиц - почему ты про них не спрашиваешь ?\
конечно каждый хвалит те спицы, которые он поставил себе (в случае, если ни одна не вылетела)
..и при этом совершенно не учитывается, что в колесе не менее важно КАК его собрать, чем КАКИЕ спицы... :^:
стоимость хорошего станка для сборки колёс начинается от 1500 Евро...

Аватар користувача
Трям
Мауглi
Мауглi
Повідомлень:24324
З нами з:19.11.02 17:45
Стать:чол
Звідки:дитина всесвіту

Re: які саме спиці ?????

Повідомлення Трям » 7.1.07 10:44


в технозоні писати рогулям які все видаляють не хочу.
.
:duma:
ты считаешь, что в болтушке рогули другие ?
ок
оставлю тему до завтра - пусть все насладятся
то де знайти правду?? що варто ставити??
.
DT !
однозначно
:^:

я хочу спокойно спать (и поменьше нажимать кнопку *удалить*)

Аватар користувача
rad
* * * *
Повідомлень:802
З нами з:1.2.05 17:59
Стать:чол
Звідки:Kyiv_UA

Повідомлення rad » 9.1.07 07:11

я не злопам'ятний. але неприємно коли в темі обговорення систем задньої підвіски, кидаю лінк і фото на досить неординарну підвіску і хочу почути думки тих хто розбирається в техніко-геометричних деталях, а цей пост 100 відсотків по темі, в ньому жодного флейму, жодних некоректних висловлювань беруть і видаляють. чому?

в іншій темі про безкамерну гуму намагався викласти свої міркування про переробку звчайних колес у безкамерні, спеціально викачав на сайті http://www.notubes.com усі що там були відео і виклав в УА-ІХ щоб велопіпл міг скачати собі з найменшими витратами на трафік, подивитися, розвинути тему і згодом викласти свої міркування на форумі. більше думок та ідей-краще. легше вивести одну найбільш вигідну.

тому в питанні вибору спиць (актуальна для багатьох перед весною) пишу в "болтушку" аби почути саме відгуки та абсолютно суб'єктивні думки засновані на цілком суб'єктивному досвіді велогромади. технічних питань та висловлювань в цій темі думаю буде небагато, тож і шансів на її знищення в технозоні більше, особливо з модерами у яких, я так зрозумів, постійно чешуться руки над кнопкою "дел."

після такого кидати якісь корисні чи цікаві лінки та писати власні міркування немає жодного бажання, особливо в умовах браку часу та "щоб шеф не побачив".

модерам: в житті і на роботі і так стресів безліч, щоб ще додавати їх собі в тій сфері від якої намагаєшся отримати задоволення.
я абсолютно не конфліктна людина, не хочу ще з вами лаятись чи якось вас ображати, цілком ймовірно що ми ще кататимемось разом і допомагатимемо один-одному в разі чого, велопіплу і так мало. я себе дурнем не вважаю, але не доганяю чого в технозоні постійно нищать пости по темі, і не тільки мої (слідкуючи за темою, памятаю хто що писав), надвечір переглядаючи тему, деяких постів часто недораховуєшся..
Востаннє редагувалось 9.1.07 13:51 користувачем rad, всього редагувалось 3 разів.

Аватар користувача
rad
* * * *
Повідомлень:802
З нами з:1.2.05 17:59
Стать:чол
Звідки:Kyiv_UA

Повідомлення rad » 9.1.07 07:18

to SHAQ
to AVL дякую хлопці!!

ото ж і я чув ( від двох райдерів) що на алю ніпелях колесо може ослабнути, а один відомий веломайстер казав що алю ніпеля прикипають до спиці і їх потім не підтягнути.

якщо 1,8-1,6-1,8 бігали під 82кг на хардтейлі, то може так само вдало бігатимуть 2,0-1,5-2,0 на фулсуспензії з райдером на 15 кіло легшим ??

але питання про ніпеля АЛЮ чи ЛАТУНЬ надзвичайно актуальне.


Повернутись до “Архів старих тем”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 32 гостей