Велодорожка по "киевски"

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
Maxislav
* * *
Повідомлень:281
З нами з:4.9.12 07:26
Стать:чол
Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Maxislav » 17.1.13 21:05

Народ.. да вас/нас - велосипедистов настолько мало чтобы что-то сдвинуть. Какие велодорожки при цене вела в среднем 5000гр (больше средней зарплаты).
Какой-то сюжет был по телику про велосипедистов.. от силы 10 человек приехало под Раду. Так уныло все смотрится.. :(

Аватар користувача
Atrus
* * *
Повідомлень:204
З нами з:26.5.09 14:33
Skype:true_atrus
Стать:чол
Звідки:Киев

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Atrus » 17.1.13 21:25

Народ.. да вас/нас - велосипедистов настолько мало чтобы что-то сдвинуть. Какие велодорожки при цене вела в среднем 5000гр (больше средней зарплаты).
Какой-то сюжет был по телику про велосипедистов.. от силы 10 человек приехало под Раду. Так уныло все смотрится.. :(
значит плохо проходила пиар-компания :duma: я бы в любом случае приехал, с велосипедом по жизни иду, вот только я сам по себе был и ведь отстаивать интересы здорового образа жизни, велоспорта - это не политические страсти. Хотя воспримут ли нас серьезно? вот в чем вопрос...

Выходит, только депутат или сербезная зарубежная организация... можно журналистам предложить, что бы в список своих вопросов, во время интервью в раде, задавали вопрос о велоинфраструктуре :yes Ведь если этот вопрос каждий день подымать, что бы он на слуху был, может и будет толк?
А сколько велосипедистов погибает? А сколько автомобилистов? А сколько пешеходов?
Уж явно велосипедистов еденицы, если сравнивать с остальными перечисленными... Посмотрите ту же магнолию-тв, они сводки постоянно предоставляют и если судить по ситуациям, то ооочень много водителей незнают ПДД.

По поводу "дяде в раде", то сомневаюсь что есть у нас при власти такие уж фанаты велосипеда, но есть спортсмены... Может есть все же "свідомі"... Хз, я не политик, но проблему вижу и она серьезная...
Bike2Work

Vognick
* * * *
Повідомлень:829
З нами з:2.8.11 23:28
Стать:чол
Звідки:Київ, Академмістечко

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Vognick » 18.1.13 00:50

Можна я спробую "трохі відкорігувати" поставлену задачу? Зроблю це структуровано, щоб можна було відштовхуватись від аргументації. Я опишу, чому на рівні лише Києва неможливо вирішити проблему велоінфраструктури, потім зверну увагу на те, чому наявні результати не задовольняють нас як велосипедистів та громадян, і зрештою висловлю припущення щодо того, як ми маємо діяти.

1. Проблема відповідальності та ієрархії влади. Не всі питання вирішуються в Раді чи Адміністрації Президента. Є ще Кабмін та місцева влада. Так от, що стосується розвитку велоінфраструктури, то різні її аспекти стосуються різних рівнів державного управління. Наприклад, Державні будівельні норми (в яких немає поняття велодоріжка і всього такого) встановлює законом Рада, фінансування інфраструктурних проектів залежить від Кабміну (мінтранспорту та інфраструктури), а схема та впровадження залежать від мерії, яка у випадку Києва, як столичного міста, має багато вад, і фактично представлена не інтересами Киян, а через Київську міську державну адміністрацію. Відповідно наявність стратегії розвитку велоінфратруктури в місті Києві - це все до останнього згаданого органу - КМДА (зокрема при розробці Генплану мала бути врахована велоінфраструктура, але думаю всім зрозуміло, що наявний Генплан, який винесуть на референдум разом з пропозицією підняти пенсії і ще якимось соціальним захистом, служить не громадським інтересам, а чисто узаконює дерибан, що його проводять останніми роками). Тому, зі структурної точки зору постає проблема, що місцеві органи влади можуть робити велоінфраструктуру, але вона буде "така як є", доки центральна влада не почне зважає на такі "дрібниці". Щоб не повторювати старі помилки, необхідно створити широку всеукраїнську кампанію і об"єднати, умовно кажучи, Київ, Харків, Львів, Одесу, Дніпропетровськ, Луцьк, Вінницю та інші міста. Сподіваюсь це зрозуміло, тому йду далі.

2. Якість управління. Думаю всі бачать якість дорожного покриття, пафос урочистостей на відкритті нових транспортних розв"язок та реальні результати їх функціонування. + Відкати на бюджетних грошах, звісно. Тому вважаю доречним зауважити, що очевидно є велика проблема в тому, хто приймає рішення, і як ці рішення виконуються. Той же приклад з велодоріжками по Бажана: їх було сказано "зробити". Як я розумію, сказано було устами Попова, щоб під Євро створити видимість наявності хоч якихось острівців велоінфраструктури. А те, що там незручно їздити - це вже упавлінців не обходить. Хоча звернення велосипедистів щодо незанижених бардюрів і т. д. значно покращили ситуацію, втім проблему це не вирішило. + додамо до цього вже згадану ідею про ДБН, до якої можуть апелювати недобросовісні люди: у нас все по госту!

3. Ідея політики та громадської участі. Тут все просто: "дядя в Раді"клав з приклАдом на наші проблеми". Більше того, подивіться на склад Ради - там від сили може 1\5 людей читає те, за що голосує!!! Відповідно очкувати якоїсь свідомості чи ініціативи звідти марно. Треба цілеспрямовано ходити на засідання комітетів з розробки транспортної та будівельної політики і висловлювати там свої ідеї, лобіювати зміни до будівельних норм та пояснювати важливість впровадження змін на користь якісної велоінфраструктури. З КМДА теж складно, але понтів все ж трошечки менше, тож схоже на те, що справа зрушила з мертвої точки, так я таки має бути створена відповідна комісія, яка буде відповідати за розробку велосипедної інфраструктури. Було б добре, щоб це були адекватні люди. Тут доречно згадати АВК, яка проводила в КМДА зустріч по обговоренню велоінфраструктури, запрошувала представників ЄС, зокрема Німецьке бюро технічного розвитку, яке займається проектуванням транспортних мереж (велодоріжок в тому числі). Відповідно я веду до того, що позиція громадськості має полягати в активному вираженні своїх інтересів, як було вже запропоновано в цій темі, а не тупо закидонами чи балачками. Ефективність зростає, якщо це робиться централізовано. Маю визнати, що на рівні міста Асоціація велосипедистів Києва вже зарекомендувала себе легітимним представником інтересів велосипедистів. Банально тому, що більше немає нікого в цьому полі. Тому найбільш раціональна позиція громадянина - підтримати діяльність асоціації у вирішенні спільних інтересів. Ніхто крім нас самих не вирішить проблем!

4. Час. На все треба час. На те, щоб зробити кар"єру чи народити дитину... Чи щоб повалити режим підараса, як казав Винничук. Ви коли небудь бачили, як ростуть дерева, так щоб з нуля? Якщо бачили, то заєте, що плоди виростають далеко не одразу... І так, потрібен особистий час, щоб приділяти його суспільним інтересам, щоб розібратися в причинах тих чи інших рішень та їхнього невиконання. І це окрім катання на велосипеді та "ходіння на роботу". Ну і окрім сидіння на форумі, звісно, так. Тому я впевнений, що зміни в соціальних нормах і порядках, як то нормальна якість життя, велоінфраструктура та вулиці для людей, а не машин - все це може стати ближче, якщо приділяти цьому час. Дві години роботи на тиждень - і соціальний результат стане очевидним.

Підсумовуючи, я просто хочу сказати, що маленькі успіхи одної велосипедної організації можна розцінювати як повний провал з точки зору "а що це дало мені?", однак якщо подивитися на проблему більш широко (і глибоко, що потребує принаймні участі у внутрішній роботі), то стане очевидно, що йде прогрес від повного нуля до поступового зростання. До появи Асоціації ніхто не звертав увагу на проблеми велосипедистів. Ті ж велодоріжки могли б бути побудовані значно краще, а безпека руху могла б бути вищою, якби на акції приїздило більше велосипедистів, а отже більша кількість людей була б проінформована та залучена до громадської діяльності! І тоді, який би не був "начальник, депутат, управлінець чи шеф* -- він мав би прислухатися до голосу більшості. Тому замість покладатися на якихось там третіх осіб, все що нам треба - це об"єднатися навколо вирішення спільних задач. Велоінфраструктура могла б бути одною з них, і у нас є варіанти вирішення. Все що для цього треба - активна участь велосипедистів в громадському житті!!!

Слово за нами.

Vognick
* * * *
Повідомлень:829
З нами з:2.8.11 23:28
Стать:чол
Звідки:Київ, Академмістечко

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Vognick » 18.1.13 00:55

До речі, їзджу в Києві кожен день по автошляхам, при чому багато їжджу. Ставлення до велосипедистів вважаю адекватним з боку водіїв, якщо враховувати ще й стосунки водіїв між собою - стабільно бачу як автівки підрізають одна одну, порушують ПДР і т. д. В той же час маю багато позитивного досвіду, коли водії поводили себе саме так, як і мають поводити: пропускати, знижувати швидкість і т.д. Звісно, зворотніх прикладів також маю сповна, коли порушуються елементарні правила їзди на дорогах, однак мій висновок полягає скоріше в персональних вадах таких "водятлів", ніж в ставленні автомобілістів до велосипедистів. ІМХО.

Аватар користувача
Atrus
* * *
Повідомлень:204
З нами з:26.5.09 14:33
Skype:true_atrus
Стать:чол
Звідки:Киев

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Atrus » 23.1.13 14:30

Так это, а где можно почитать результаты собрания? *oops*
Bike2Work

owlman
*
Повідомлень:15
З нами з:27.5.10 20:06
Стать:чол

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення owlman » 1.2.13 15:05

Панове велосипедисти!
sh0.jpg
sh0.jpg (96.75Кіб)Переглянуто 3473 разів
Як Вам проект трьохрівневої розв"язки на Шулявці?


Там навіть велодоріжки передбачили (правда, в документації цього немає - лише смуги у візуалізації). В коментарях написано, чому велодоріжки таки намалювали, і чому в проекті про це нічого не написано -
Востаннє редагувалось 1.2.13 17:55 користувачем owlman, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
MaD_CameL
*********
Повідомлень:14027
З нами з:13.6.05 13:05
Стать:чол
Звідки:Бровары

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення MaD_CameL » 1.2.13 15:25

это форум, и здесь принято общаться, если есть что сказать, а фигачить ссылки на свой бложик как минимум считается моветоном.
Не так багато в цьому житті речей, здатних посилювати одночасно відчуття радості й відчуття болю. Можливо тому чоловіки й вигадали алкоголь.

Oleksiy
*********
Повідомлень:2470
З нами з:5.6.07 11:00
Стать:чол
Звідки:Київ, Троя

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Oleksiy » 1.2.13 16:25

Панове велосипедисти!


Як Вам проект трьохрівневої розв"язки на Шулявці?


Там навіть велодоріжки передбачили (правда, в документації цього немає - лише смуги у візуалізації). В коментарях написано, чому велодоріжки таки намалювали, і чому в проекті про це нічого не написано - kilcem.

Ось що я думаю з цього приводу: /
ну и вот к чему ЭТО?
кто-то нарисовал теоретическую развязку (подозреваю что тяжолые наркотики они берут там-же где и "проектанты" развязки на Патона), которой никогда небудет на шулявке... давайте все рисунки всех развязок вываливать сюда! форум ведь резиновый...
якось так...

Аватар користувача
Wind
* * *
Повідомлень:485
З нами з:7.6.10 12:27
Skype:ryaboshapka_v
Стать:чол
Звідки:Киев, Березняки

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Wind » 1.2.13 16:59

Як Вам проект трьохрівневої розв"язки на Шулявці? . . .
Проект интересный, но есть что то в проектах Петрука не от мира сего. На практике - малореализуем без полного перекрытия проспекта Победы и Довженка, а если перекрыть - все пересядут на велосипеды станет все движение на несколько месяцев. Плюс меня смущает пересечение двух смежных левых поворотов, наверное турбина на м. Патона будет оптимальнее.
Любая развязка достаточно опасна для вела, и эта не исключение. Радикально можно что то исправить только разделив физически машины и велы. И эта развязка не исключение. Хотя если посягнуть на уровень для пешеходов может и будет какой толк.
Что касается самых опасных развязок для велосипедистов, то это в первую очередь развязки с примыканием полосы слева от/к основному потоку (м. Левобережная от Гидропарка если надо уйти в сторону, Съезд с моста Кирпы на Выдубичи, съезд от аэропорта Борисполь в сторону Киева - правда ПДД такие варианты запрещают и в случае чего крайним будет вел). На втором месте - накопительные развязки где более двух полос поворачивают от основного потока (проехать прямо с Южного моста на Саперно-слободскую). Как по мне, самыми безопасными, если не разделять физически ТС, будут развязки клевер и турбина с обязательными полосами разгона и торможения - в таком варианте риск того, что кто то повернет направо сквозь велик минимален.
...подозреваю что тяжолые наркотики они берут там-же где и "проектанты" развязки на Патона...
Как по мне, нормальная развязка - устраивает и как велосипедиста (кроме дебильного куска тротуара при повороте от Подола на ДН а-ля "велодорожка") и как водителя. Каждый день по ней езжу - гораздо лучше чем старый клевер.

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень:8888
З нами з:3.3.06 17:39
Стать:чол
Звідки:DE405/LE405

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Wityk » 1.2.13 17:17

Як Вам проект трьохрівневої розв"язки на Шулявці?
Красивый проект, рисовать научились.
По опыту Германии, вижу, где немцы бы сделали велодорожку, и поставили светофоры.
А вообще, в черте города такие развязки не практикуются, только если проспект Победы - это автобан (на который можно попасть только находясь в машине), проходящий сквозь город.
И с него есть съезды в каждый район, причём без излишеств. И при этом велодорожка только на верхнем мосту.
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

Аватар користувача
Wind
* * *
Повідомлень:485
З нами з:7.6.10 12:27
Skype:ryaboshapka_v
Стать:чол
Звідки:Киев, Березняки

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Wind » 1.2.13 17:21

Красивый проект, рисовать научились.
Как раз не научились если речь о проектдорсервисе, или как там эти гос. лавочки называются. Это вроде частная инициатива за свой счет.
По опыту Германии, вижу, где немцы бы сделали велодорожку, и поставили светофоры.
А с этого места было бы интересно послушать по подробнее.

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень:8888
З нами з:3.3.06 17:39
Стать:чол
Звідки:DE405/LE405

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Wityk » 1.2.13 17:41

А с этого места было бы интересно послушать по подробнее.
Там, где нижний ярус для пешехода. Потом она выныривает на тротуар и вдоль проспекта, и если надо, то светофор для машин едущих со стороны Сырца.
На этих вот разворотах велосипеду делать нечего.
Но опять же, тут делают развязку, что бы машинки быстро ехали, а если втиснуть велодорожку (безопасную), то обязательно со светофорами.
Иначе, никто бы не подписал такой проект, потому как опасно для велосипедистов.
Или практикуется отдельный тоннель для велосипедистов в местах, где ну никак не разрулить так, что бы все были довольны и это не противоречило бы требуемому трафику и безопасности.
Правило простое - где велосипедисту надо пересекать поток, в обязательном порядке светофор.
Или специальный жёлтый мигающий светофор, развёрнутый по диагонали. Когда он мигает (две опции: не светится или мигает), водитель обязан пропустить всех ползущих пешеходов и велосипедистов.
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

Аватар користувача
Трям
Мауглi
Мауглi
Повідомлень:24324
З нами з:19.11.02 17:45
Стать:чол
Звідки:дитина всесвіту

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Трям » 14.2.13 14:29

Так это, а где можно почитать результаты собрания? *oops*
Звіт:
avk.org.ua
Плани:
avk.org.ua
Убедительная просьба не постить больше ссылки на АВК
У вас есть свой сайт - я буду признателен, если на нём не будет ссылок на *Велокиев*, а я в свою очередь обещаю, что не буду размещать здесь Ваши
Велокиев - форум велолюбителей
А АВК уже точно к другой категории относится...
Я пока не знаю к какой, но просьба это здесь не обсуждать :vik:

2 Silvers
Да, ты намного умнее меня
Признаю это публично.
Зображення

Аватар користувача
Крикс
*********
Повідомлень:4300
З нами з:12.5.06 10:42
Стать:чол
Звідки:Киев, БоБайкер

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Крикс » 14.2.13 16:35

ого :o
Si vis pacem, para bellum.

Аватар користувача
merlin
* *
Повідомлень:156
З нами з:14.8.06 15:18
Skype:merlin130582
Стать:чол
Звідки:Киев

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення merlin » 14.2.13 18:03

Доброго времени суток...

мне, с моей предвзятостью, показалось или некоторые учасники форума не в первой просят "БАН"?!

спасибо за внимание...

Vadim Bus
*********
Повідомлень:8392
З нами з:28.4.09 10:28

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Vadim Bus » 14.2.13 22:17

Красивый проект, рисовать научились.
Как раз не научились если речь о проектдорсервисе, или как там эти гос. лавочки называются. Это вроде частная инициатива за свой счет.
По опыту Германии, вижу, где немцы бы сделали велодорожку, и поставили светофоры.
А с этого места было бы интересно послушать по подробнее.
А чим погана розв'язка відкоментуйте.
Вітик. А чому при неавтобанному статусі розв'язки. вона (така як на схемі) не могла б існувати в межах міста в європах?
Сідів думав як можна два магістральних потоки розв'язати, щоб без обмеження пропускної спроможності, як не крути третій рівень потрібен :duma:

Аватар користувача
Wind
* * *
Повідомлень:485
З нами з:7.6.10 12:27
Skype:ryaboshapka_v
Стать:чол
Звідки:Киев, Березняки

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Wind » 14.2.13 23:55

А чим погана розв'язка відкоментуйте.
Если это ко мне реплика, то я не говорил что развязка плохая, а просто подчеркивал что проектировалась она частными лицами, а не гос. учереждениями. Но мне развязка лично не нравится из за того что левый поворот с двух смежных направлений пересекается - нужно уступать. Турбина на Патона при схожем конструктиве лишена этого недостатка и скорее пропускная способность турбины будет выше, правда в ущерб более сложному развороту. Но левый поворот все таки приоритетнее.

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень:8888
З нами з:3.3.06 17:39
Стать:чол
Звідки:DE405/LE405

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Wityk » 15.2.13 03:00

А чим погана розв'язка відкоментуйте.
Вітик. А чому при неавтобанному статусі розв'язки. вона (така як на схемі) не могла б існувати в межах міста в європах?
Не принято из-за принципиально иной структуры транспортной системы. Каждая дорога имеет свой статус и соответственно определённые правила согласно статусу. Как говорится котлеты отдельно мухи отдельно.
Допустим, автобан пересекает город насквозь, что бы собрать с каждого района транспорт, который надо вывести за пределы города, так же и наоборот. С автобана есть съезды в каждый район. Как только вы съехали с автобана, сразу же меняется скоростной режим. Кстати, есть улочки с ограничением скорости 15 км/ч. Могу показать фотки в качестве доказательства. Есть улицы со знаком "кирпич" но под ним обозначение, что на велосипедистов это не распространяется, велодорожки нет. Есть обычные улицы с ограничением 60 или 80 с велодорожками или без. На автобанах велосипедистов нет и быть не может.
Возвращаясь к автобану, который проходит сквозь город: просто, с любого района вы выезжаете 60 км/ч на ближайший автобан и дальше шуруете 150-200 км/ч в нужном направлении. Нет необходимости ехать в городе по пробкам, кстати, создавая их, если ваш район скажем так, Троещина, а вам ехать в Одессу. По-моему очень разумная система. Автобаны, если их несколько идёт через город, пересекаются на разных уровнях, вблизи таких пересечений нет никаких жилых домов. Мало того, есть звукоизоляционные заборы, которые имеют на себе специальную сетку по которой въётся какое нибудь растение. Таким образом, со временем, заборы выглядят приятными и не раздражающими взгляд. Одним словом, автобаны изолированны. Обычные транспортные артерии в городской инфраструктуре, где живут люди (дети, инвалиды, велосипедисты, дамы с колясками, зеваки) пересекаются только со светофорами и ограничивающими фантазию артефактами в виде чёткой разметки, столбиков, островков, сужений, разделению потоков для разводки транспорта налево, направо, прямо.
Кстати, все велодорожки проходящие вблизи съездов автобанов сделаны красным цветом. :duma: Наверное, для водителей, которые ещё не успели на уровне сознания переключится на городской тарфик. Продуманно всё для безопасности, причём профессионалами, и с каждым годом совершенствуют систему исходя из накопленной статистики.
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

Аватар користувача
SilverS
ничего не осталось
ничего не осталось
Повідомлень:3083
З нами з:23.4.05 02:41
Стать:чол
Звідки:Киев,Харьковский

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення SilverS » 23.2.13 00:05


2 Silvers
Да, ты намного умнее меня
Признаю это публично.
Ух ты! Это в обще к чему? :o
А нельзя мне такую подпись,а то "ничего не осталось" уж пылью припало - "он умнее ЕГО!" :p :p :p

Аватар користувача
Glam
типа остроумный
типа остроумный
Повідомлень:4785
З нами з:16.8.07 21:27

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Glam » 23.2.13 00:34

Так это, а где можно почитать результаты собрания? *oops*
Звіт:
avk.org.ua
Плани:
avk.org.ua
Убедительная просьба не постить больше ссылки на АВК
У вас есть свой сайт - я буду признателен, если на нём не будет ссылок на *Велокиев*, а я в свою очередь обещаю, что не буду размещать здесь Ваши
Велокиев - форум велолюбителей
А АВК уже точно к другой категории относится...
Я пока не знаю к какой, но просьба это здесь не обсуждать :vik:
ого :o
Не то слово... :o :eek:

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень:8888
З нами з:3.3.06 17:39
Стать:чол
Звідки:DE405/LE405

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Wityk » 23.2.13 01:14

ого :o
Не то слово... :o :eek:
А если задом наперёд прочитать? :)
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

Аватар користувача
Трям
Мауглi
Мауглi
Повідомлень:24324
З нами з:19.11.02 17:45
Стать:чол
Звідки:дитина всесвіту

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Трям » 23.2.13 08:16


А нельзя мне

Нельзя
Зазнаешься - станешь как все, скучным и малоязвящим :robot:
Зображення

Аватар користувача
SilverS
ничего не осталось
ничего не осталось
Повідомлень:3083
З нами з:23.4.05 02:41
Стать:чол
Звідки:Киев,Харьковский

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення SilverS » 23.2.13 13:41

:offtopic
А я и так таким стану 8-)
Не та мельница,на которую стоит лить воду...

Vognick
* * * *
Повідомлень:829
З нами з:2.8.11 23:28
Стать:чол
Звідки:Київ, Академмістечко

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення Vognick » 24.2.13 15:39

Велодоріжки "по Львівськи" вже налічують близько двох десятків км... Ну і Львів прийняв нову концепцію з розвитку транспортної системи. http://city-adm.lviv.ua/portal-news/soc ... idnykh-zon Молодці, що ще сказати :good:

Імхо, не останню роль в цьому зіграло те, що львів"яни мають людину в мерії, яка відповідає за велоінфраструктуру: їздить по місту на велосипеді, допомагає просувати такі рішення, які б підтримували велосипедистів, фактично є сполучною ланкою між громадянами та адміністрацією. За це отримує навіть зарплату! Звати Олег Шмідт.

Аватар користувача
SilverS
ничего не осталось
ничего не осталось
Повідомлень:3083
З нами з:23.4.05 02:41
Стать:чол
Звідки:Киев,Харьковский

Re: Велодорожка по "киевски"

Повідомлення SilverS » 24.2.13 19:05

Да,вдоль Зеленой единственно адекватная нынешней ситуации, полоса вдоль тротуара.
Хотя больше я там особо ничего из дорожек и не видел.


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість