Ваш идеальный велосипед.

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
Kenny Pick
* * * * *
Повідомлень:1793
З нами з:2.9.07 22:36
Стать:чол
Звідки:Київ
Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Kenny Pick » 25.12.12 12:32

Надо сперва XX1 затестить, я считаю.
Да пусть лучше меня побреют, чем я начну покупать кассеты по 300 баксов. Зубы-то на самых используемых звездах изнашиваться будут точно так же как обычно

Аватар користувача
Kenny Pick
* * * * *
Повідомлень:1793
З нами з:2.9.07 22:36
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Kenny Pick » 25.12.12 12:33

я о задней планетарной втулке и нагрузках на нее.
Планетарки в задней втулке - действительно удел ситибайков.

Аватар користувача
Toutacoup
*********
Повідомлень:2373
З нами з:24.7.10 13:16
Стать:чол
Звідки:Киев

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Toutacoup » 25.12.12 12:51

Да пусть лучше меня побреют, чем я начну покупать кассеты по 300 баксов. Зубы-то на самых используемых звездах изнашиваться будут точно так же как обычно
Так ты еще и платить не хочешь??! Не хошь за кассеты — придется за звезды/сцепления/синхронизаторы. Думаю, коробка будет более долгоживущей, но при этом дороже в расходниках/ремонте.

Кстати, говоря об ХХ1 я имею в виду концепцию в целом. Стоит дождаться выхода более адекватных по цене групп.
Планетарки в задней втулке - действительно удел ситибайков.
Наш мир был бы скучен, если б все было так просто. Хотя как-то там все мутновато.

gylka
*********
Повідомлень:2730
З нами з:11.4.08 22:40
Стать:чол

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення gylka » 25.12.12 13:13

О, а тут норм флуд з"явився в цій темі :)

Да, таки з термінологією треба б тщатєльнєє. Планетарка - одне, зубчата - інше...
Для себе вже давно визначився, що для їзди по місту, на роботу, дачу (щоденне використання) куплю планетарку на ремені. І хай горять в пеклі ці вічногрязні ланцюги... В теорії ремені дешевше виходять, але хай на практиці буде навіть в 1,5 рази дорожче - все рівно адекватна ціна щоб забути про миття і змазування ланцюга.

Проблема що рам з роз"ємним дропаутом мало поки... Для себе ідеальний вел для щоденного використання визначив таким (для лісу, гір і т.д. - свій ідеал і той що у мене зараз практично ідеал і є):

Рама: карборама типу кроссової з обов"язковими кріпленнями для щитків (ну його нафіг їздити нароботу без щитків..), з розбірним дропаутом для установки ремінної передачі, хз чи треба дискові гальма (не визначився). як варіант можна купити китайську шосерну з великим просвітом для покришок за 400 баксів і приклеїти туди кріплення для щитків.
Вилка: жорстка карбонова
Шатуни: хз, треба по рамі дивитись.
Передній перемикач: фтопку
Задній перемикач: фтопку
Колеса: 28", полайтовіше, але без ахтунга. Передня втулка - китайське барахло лайтове типу circus monkey або chosen 8076.
Задня втулка: в ідеалі Ролофф 14, але кучерявий сильно. Можна замінити чимось 8-9 швидкісним срамо-шимано.
Зірки, ланцюг: carbon drive, треба тільки розрахувати які зірки треба.
Ліва манетка: свят-свят, фтопку
Права: в комплекті з планетаркою
Резина: до 1,5" щось типу schwalbe maraton racer але в 28" редакції, імхо ідеальна резина для міста, асфальту.
Гальма: поки не зустрічав реально нормальних в-брейків, але мабуть треба ними обмежитись. якщо дискові - то обов"язково гідравліка, можна якісь бюджетні Авіди. Ротори 160 перед, 140 - зад (якщо не можна то теж 160), будь-які крім шлака типу Авід Раундагон.
Руль: флет 620мм, 5-7 градусів вигин.
Педалі: Шимано 540 (нормальні і продаються на розвіс по 10грн/кг)
Гріпси: поролонові типу ritchey truegrip wcs
Сідло: поширше, мінімум 155мм. в ідеалі мабуть Спеш Феном 155. Виробники легких сідел для не імпотенів все рівно не випускають, тому це мабуть єдиний вибір до 300-грамового зручного сідла.

Такий ось кальміус :)

Аватар користувача
Kenny Pick
* * * * *
Повідомлень:1793
З нами з:2.9.07 22:36
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Kenny Pick » 25.12.12 14:00

Наш мир был бы скучен, если б все было так просто. Хотя как-то там все мутновато.
Это и есть ситибайк. Шутер правильно все написал - планетарная втулка в колесе при не асфальтном катании может не продлиться долго.

gylka
*********
Повідомлень:2730
З нами з:11.4.08 22:40
Стать:чол

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення gylka » 25.12.12 14:14

Шутер правильно все написал - планетарная втулка в колесе при не асфальтном катании может не продлиться долго.
не шарю, але ж Ролофф пише що їхню можна спокійно використовувати... Зараз лінк не знайду, але десь на одному рос.сайті якомусь один хлопець зібрав собі на рамі Gary Fisher Superfly сінгл-спідної версії (є у них така, Superfly SS) і спокійно в змаганнях брав участь (просунутий любитель) і багато їздив і писав, що все круто, ніяких проблем і голвне що вгору можна перемикатись...

Може це стосується більш дешевих втулок де матеріал гірший або є якісь нюанси перемикання, які не розраховані на такі навантаження...
Той же хаммершмідт взагалі на АМ розрахований. Немає прямого зв"язку "планетарка - неспроможність переносити навантаження".

Аватар користувача
Toutacoup
*********
Повідомлень:2373
З нами з:24.7.10 13:16
Стать:чол
Звідки:Киев

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Toutacoup » 25.12.12 14:16

Это и есть ситибайк. Шутер правильно все написал - планетарная втулка в колесе при не асфальтном катании может не продлиться долго.
Да мы тут вообще все правильно пишем. Не попробуешь — не узнаешь.

Аватар користувача
MaD_CameL
*********
Повідомлень:14027
З нами з:13.6.05 13:05
Стать:чол
Звідки:Бровары

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення MaD_CameL » 25.12.12 14:21

http://twentysix.ru/blog/complete/101314.html
http://twentysix.ru/blog/106647.html
еще в россии кто-то ставил планетарку на кантреподвес и ганял марафоны, но так сходу не смог нагуглить
Не так багато в цьому житті речей, здатних посилювати одночасно відчуття радості й відчуття болю. Можливо тому чоловіки й вигадали алкоголь.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень:6711
З нами з:27.2.06 21:13
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Varyat » 25.12.12 14:21

Наш мир был бы скучен, если б все было так просто. Хотя как-то там все мутновато.
Зато я у него нашел один из главных пунктов, присущих идеальному велосипеду:
Все эти гнутые трубы, модные стандарты, гоночные карбожелезки... Душа всегда лежала к чистоте квадратно-перпендикулярных линий, что выходили из-под сварочного аппарата немеццкых мастеров.
Во! Чистота квадратно-перпендикулярных линий - это главное. Хитрогнутые трубы - это чиста для дизайна. Функционального смысла в них - ноль. Эстетики - минус 100.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Kenny Pick
* * * * *
Повідомлень:1793
З нами з:2.9.07 22:36
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Kenny Pick » 25.12.12 14:25

Я вообще-то писал, что на ней лучше не пулять дропы и не въезжать в стройку.
То что на ней марафонят и вкручивают мне без разницы.. Это и есть асфальт. По моему :)

Хаммершмидт - в каретке, а не в колесе.

Никто ничего не читает )

Аватар користувача
Kenny Pick
* * * * *
Повідомлень:1793
З нами з:2.9.07 22:36
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Kenny Pick » 25.12.12 14:30

Хитрогнутые трубы - это чиста для дизайна. Функционального смысла в них - ноль.
ОЧЕНЬ спорно.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень:6711
З нами з:27.2.06 21:13
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Varyat » 25.12.12 14:35

Обоснуй. Мое утверждение чисто геометрическое: ближайший путь между двумя точками идет по прямой. Нагрузки на раму линейные, тоесть, по продольной оси трубы. Я имею ввиду изгибы трубы, а не разный её диаметр в разных местах, что смысл таки имеет в плане уменьшения веса в ненагруженных областях. Ваш ход.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

gylka
*********
Повідомлень:2730
З нами з:11.4.08 22:40
Стать:чол

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення gylka » 25.12.12 14:40

Кенні, яка принципова різниця між колесом і кареткою? Ти коли приземляєшся з дропа то навантаження на педалі (каретку) таке ж як і на колеса (втулку).
Наскільки я розумію з роботи планетарної втулки то зношування втулки найбільше відбуваєтиься в момент перемикання, а не звичайного дропу, коли втулка не крутиться навіть а просто ти стукаєш по її вісі.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень:6711
З нами з:27.2.06 21:13
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Varyat » 25.12.12 14:44

Кенні, яка принципова різниця між колесом і кареткою?
На хардтейлі може й нема, а на підвісі огого яка різниця. Та й центр мас в ділянці каретки є зовсім гут. То навіть я без анжинерної освіти розумію.
Востаннє редагувалось 25.12.12 14:46 користувачем Varyat, всього редагувалось 1 раз.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Kenny Pick
* * * * *
Повідомлень:1793
З нами з:2.9.07 22:36
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Kenny Pick » 25.12.12 14:46

Я думаю, парням с прикладным софтом виднее. В любом случае, я бы воздержался от подобных тезисов, без компетентного обоснования.
Геометрия - хорошо, но это только первый слой.

gylka
*********
Повідомлень:2730
З нами з:11.4.08 22:40
Стать:чол

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення gylka » 25.12.12 14:46

А підвісу яка різниця? Швидше деформується аморт (тобто спрацює аморт) ніж щось деформується в втулці або картеці при дропі, мені так здається.
Зайвий кілограм на втулці і зайвий кілограм на каретці - да, різниця є, але коли дропаєш то все рівно 80кг маси тіла вирішуються все, а не зайвий кілограм "десь там". А в управлінні по-ідеї відчувається, да.

Аватар користувача
Kenny Pick
* * * * *
Повідомлень:1793
З нами з:2.9.07 22:36
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Kenny Pick » 25.12.12 14:50

На хардтейлі може й нема, а на підвісі огого яка різниця.
Ага, я про то.
Слегка рендомное получается общение, так как у каждого свои предпосылки, свои трактовки, своя точка отсчета. Мда.

Аватар користувача
Kenny Pick
* * * * *
Повідомлень:1793
З нами з:2.9.07 22:36
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Kenny Pick » 25.12.12 14:53

А підвісу яка різниця? Швидше деформується аморт (тобто спрацює аморт) ніж щось деформується в втулці або картеці при дропі, мені так здається.
Ну нет.
Колесо при приземлении какое получает ускорение? Вот оно летело, и хлоп сразу об камень. Путь торможения - величина деформации покрышки по сути. Ускорение (отрицательное) можно представить.

Каретка же и райдер намного более мягкие перегрузки получают. Демпфирование-с.

gylka
*********
Повідомлень:2730
З нами з:11.4.08 22:40
Стать:чол

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення gylka » 25.12.12 14:54

Шутер правильно все написал - планетарная втулка в колесе при не асфальтном катании может не продлиться долго.
Імхо, занадто рандомне узагальнення... особливо коли ось на ринку є планетарні системи в каретці з позиціонуванням на ДХ і не зрозуміло яка принципова різниця в плані довговічності між установкою в каретці і в втулці планетарних систем...

upd. написано "общение" читаю "обобщение"... глючу..

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень:6711
З нами з:27.2.06 21:13
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Varyat » 25.12.12 14:58

Я думаю, парням с прикладным софтом виднее.
Ненене. Я не про эти гнутия говорил. Ща картинку нарою. Как пример (но эта хитрогнутая хрень есть теперь у каждого производителя):

Зображення
Востаннє редагувалось 25.12.12 15:04 користувачем Varyat, всього редагувалось 1 раз.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

gylka
*********
Повідомлень:2730
З нами з:11.4.08 22:40
Стать:чол

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення gylka » 25.12.12 15:02

А підвісу яка різниця? Швидше деформується аморт (тобто спрацює аморт) ніж щось деформується в втулці або картеці при дропі, мені так здається.
Ну нет.
Колесо при приземлении какое получает ускорение? Вот оно летело, и хлоп сразу об камень. Путь торможения - величина деформации покрышки по сути. Ускорение (отрицательное) можно представить.

Каретка же и райдер намного более мягкие перегрузки получают. Демпфирование-с.
Нічого не зрозумів... Ну летить колесо на велосипеді вагою 15кг, ну приземлилось і шо? А тіло ж не миттєво свої 85кг переносить, ти ж там і ноги згинаєш іт .д. ось тобі і гальмівний шлях.
яка деформація? нічого не зрозумів. поясни ясніше, бо я поки не бачу де тут ужос-ужос для підресореної втулки в порівнянні з підресореною кареткою.

логічно було б подумати що ось летить велосипед 15кг і летить тіло 80кг яке тримає його гнучким зчепленням (руками) і в момент приземлення тіло починає давити на велосипед через педалі (каретку). тим що ти в момент приземлення згинаєш ноги і "граєш тілом" ти плавно збільшуєш модуль прискорення. ну а далі, що м"якше те і буде гнутись (резина, аморт іт .д), але по-ідеї найбільше навантаження іде на каретку і потім воно розподіляється на все інше.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень:6711
З нами з:27.2.06 21:13
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Varyat » 25.12.12 15:11

Олексій, там все просто і навіть мені зрозуміло: нагрузи багажник велосипеда (небагато, кілограм- два) і поїзди. Потім ту масу перенеси в те місце, де фляги кріпляться. Для наочності можеш таки незакриті фляги і взяти - ти на багажнику більше води порозливаєш - там кутові прискорення вищі. Велосипед на пересіченій поверхні ворушиться по суті, відносно каретки - то є центр обертової системи і туди бажано втулити центр мас. А не зміщати вагу на колесо.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

gylka
*********
Повідомлень:2730
З нами з:11.4.08 22:40
Стать:чол

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення gylka » 25.12.12 15:20

Varyat, так я ж про це і не сперечаюсь. :) В управлінні звичайно буде різниця (хоча з нав"юченим багажником все рівно не варто порівнювати), я тільки не знаю наскільки вона велика буде. З багажником я немало їздив і пустий багажник позаду (до 1кг) - не проблема, слабо відчувається, просто зайва вага. Дратує коли там хоча б 3кг ще на багажнику, коли ще 15кг - велосипед взагалі живе своїм життям, не звертаючи увагу на те куди ти нахиляєш руль. Ну і у багажника вантаж там вище ніж втулка, тому і заважає в керуванні від більше. Треба пробувати але для повсякденного міського використання це зовсім не критично.

Спір же був через цю фразу "Шутер правильно все написал - планетарная втулка в колесе при не асфальтном катании может не продлиться долго."
Тобто ставиться під сумнів довговічність при неасфальтовому використанні планетарка як така, як тип... от і не зрозуміло на основі чого.

Аватар користувача
MaD_CameL
*********
Повідомлень:14027
З нами з:13.6.05 13:05
Стать:чол
Звідки:Бровары

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення MaD_CameL » 25.12.12 15:30

Хаммершмидт - в каретке, а не в колесе.

Никто ничего не читает )
ну да. суперД это асфальт. так и запишем. как и рохлоф в каретке :)
точно никто ничего не читает.
Не так багато в цьому житті речей, здатних посилювати одночасно відчуття радості й відчуття болю. Можливо тому чоловіки й вигадали алкоголь.

Аватар користувача
Toutacoup
*********
Повідомлень:2373
З нами з:24.7.10 13:16
Стать:чол
Звідки:Киев

Re: Ваш идеальный велосипед.

Повідомлення Toutacoup » 25.12.12 15:50

Что-то да, все слегка смешалось. Изначальный тезис был таков: коробка к 2030 году обеспечит более уверенное переключение на колбасне ценой г.о. большего веса. Цену в бумажках опустим, ну да ладно. Настолько ли оно лучше, насколько тяжелее? Вероятно, возможно, допускаю, хрен его знает. Но на звание идеальной трансмиссии пока все же не тянет. Так, по крайней мере, представляется с моего дивана.

Далее — следует ли считать проблемы [с выносливостью] планетарки в заднем колесе свойственными также и коробке в кареточном узле? Давайте уже определимся: планетарка — это одно, а коробка — это другое. С одной стороны часть проблем и соотв. негативный опыт по первому могут быть связаны с конструктивными особенностями планетарки как таковой. Т.е. планетарка в разрезе дискуссии о коробке в ряде случаев не аргумент. С другой — действительно не вижу между ними принципиальной разницы в нагруженности (зависимость от местонахождения узла), ибо:
Ну нет. Колесо при приземлении какое получает ускорение? Вот оно летело, и хлоп сразу об камень. (...) Каретка же и райдер намного более мягкие перегрузки получают. Демпфирование-с.
Погоди, мы о собственных ускорениях или о нагрузках? То, что колесо остановилось в момент контакта с поверхностью ведь еще не означает, что оно перестало испытывать нагрузку, связанную с демпфированием массы ездока, опосредованную через каретку и подвеску. Ну т.е. разница, вероятно, есть, но о ее величине я, например, судить не берусь. Иными словами, если ломается в колесе, то и каретка не застрахована.

UPD. Нагрузку на коробку со стороны шатунов, кстати, можно ликвидировать введя доп. звено трансмиссии, как это сделано в том же Николае (на Rohloff, кстати) — но ценой еще больших потерь в весе. Точнее, обретений.


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість