Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їздимо

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
anna_kaisa
* * * *
Повідомлень:726
З нами з:17.7.09 13:17
Skype:britta_kaisa
Стать:жін
Звідки:Київ
Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їздимо

Повідомлення anna_kaisa » 21.6.12 15:04

Стаття на "Українській правді" про київську велоінфраструктуру.

Київська веломережа – не для велосипедистів. Ми не вміємо так їздити, як ви будуєте
р 21.06.2012 11:42 __ Ірина Бондаренко


"270 км велодоріжок, зручні велопарковки біля театрів та університетів, безпечні велосипедні перехрестя у червоному кольорі. Повний вело-розвиток міста буде завершений до 2019 року".

Думаєте, це Київ? Ні, це Львів. А Київ продовжує займати одне з останніх місць серед українських міст у питаннях розвитку велоінфраструктури.

Спочатку ми ще чекали, що Київ "натренується" на перших велодоріжках і почне будувати їх добре. Але останні події наштовхують на думку, що київській владі неважливо, чи зможуть велосипедисти їздити по збудованих велодоріжках. Київ будує велоінфраструктуру "для галочки". А не для велосипедистів. За гроші всіх нас, київських платників податків.


На оце витрачають немалі гроші. Наші гроші
Збудованими і запроектованими велодоріжками їздити незручно, а іноді й неможливо

На нещодавно збудованій велодоріжці на проспекті Бажана – високі бордюри і стовпи посеред доріжки. На найбільш складних ділянках (метро Харківська, Позняки) велодоріжки немає взагалі або вона проходить у кількох метрах від кіосків. Велосипедисту пропонується самому придумати, як він має їхати: вискакувати на дорогу, давити пішоходів чи розкластися на молекули і матеріалізуватися знову з іншого боку транспортної розв’язки.


Недовелодоріжка на Бажана
Простіше для велосипедистів виходить їхати одразу по дорозі, бо там все очевидно і передбачувано. Тому, якщо будувати велодоріжку – то треба будувати таку, по якій дійсно зручніше їхати, ніж по дорозі. На Бажана це поки що не вийшло.

Але гірша ситуація з Трухановим островом, де зараз починають проектувати веломаршрут "Труханівський". Проектна фірма "Білтек" планує збудувати тут окрему велодоріжку уздовж вулиці Труханівська, хоча тут вона не потрібна. Труханів острів – пішохідна зона, про що свідчать дорожні знаки на в’їздах на острів.

Тож машини тут мають право рухатися не швидше 20 км/год. Це безпечна швидкість для спільного руху всіх учасників дорожнього руху: і для пішоходів, і для велосипедистів. В Європі на таких ділянках усі учасники руху пересуваються разом, і це одні з найприємніших місць для прогулянок та велопоїздок. Тому тут велодоріжка не потрібна.


Велосипедисти не розуміють, нащо доріжки на Трухановому. Вони більш потрібні у місті, де мільйон машин і сотні тисяч пішоходів
Більше того, збудувавши на Трухановому окрему велодоріжку, велосипедистів фактично змусять порушувати Правила дорожнього руху. Адже, по-перше, на Трухановому традиційно їздить дуже багато велосипедистів, і однієї велодоріжки навіть шириною 4 метри для них буде недостатньо. У результаті, велосипедисти будуть виїжджати на дорогу – і відповідно, порушувати ПДР.

По-друге, по велодоріжці будуть рухатися пішоходи, адже на острові немає пішохідного тротуару, тож, згідно з ПДР, пішоходи муситимуть іти по велодоріжці. Це змусить велосипедистів їхати по дорозі, і знову ж таки порушувати ПДР.

Тож навіщо тут будувати велодоріжку? Відповіддю на це питання може бути: треба потратити гроші.

При виборі, яку велодоріжку збудувати, у Києві вибирають невиправдано дорогі варіанти

Велоінфраструктуру можна будувати безпечну, комфортну і недорогу. Тим не менш, у Києві вибирають дорогі варіанти, які не завжди надають безпеку та комфорт.

Труханів острів – найактуальніша зараз велосипедна проблема. Тут немає потреби будувати окрему велодоріжку, але проектна фірма ТОВ "Білтек" та замовник "Київдорсервіс" все одно наполягають на такому будівництві.

Фактично, на Трухановому можна зекономити гроші і збудувати "з розумом", як добрий господар: тут потрібні ліхтарі, відремонтований асфальт і виконання уже існуючих знаків дорожнього руху: у пішохідній зоні має бути ліміт швидкості, як належить – 20 км/год. Нова асфальтована велодоріжка у цій рекреаційній зоні не потрібна. Більше того, велодоріжка тут буде марним витрачанням коштів.

Київські проектанти думають про пафос і розмах велоінфраструктури, а не про зручність для користувачів

Велодоріжку на Бажана усю зробили з червоного асфальту. Навіщо? Адже в Європі червоним позначають тільки небезпечні ділянки, але не всю велодоріжку. Великі білі велосипеди розмічені по всій її довжині. Їх дуже добре видно з вікна машини, коли їдеш від аеропорту – може, з цією метою її і робили?


Доріжка х сюрпризом: після "покатушок" можна потрапити до лікарні зі струсом мозку

Надзвичайно зручна велодоріжка. Можна потренуватися в уважності і спритності викручування керма:)
Велодоріжка на Григоренка широка і викладена красивою плиткою. Виглядає красиво, але їхати нею неможливо: жоден бордюр не занижений.


А це велодоріжка-тренажер для стрибків на велосипеді
50 м велодоріжки біля правобережної розв’язки з моста Патона – це вершина непередбачуваності. Ніхто не розуміє, як вона там з’явилася, куди вона веде, і навіщо взагалі нею користуватися: навіщо велосипедисту стрибати через бордюр на велодоріжку, а потім через 30 секунд стрибати назад на дорогу?


Доріжка з перешкодами
Запроектована, але, на щастя, ще не збудована велодоріжка на проспекті Перемоги – ще один приклад "потьомкінської" велоінфраструктури. За проектом, вона має проходити то з одного, то з іншого боку від проспекту, якось "переносячись" через дорожнє полотно. На розв’язках вона традиційно має зникати, надаючи велосипедистам змогу кілька разів потренуватися у телепортації.

Збудувавши велодоріжку, далі за її станом ніхто не слідкує. Висновки не роблять, помилки не виправляють

Якби велодоріжки будувалися для людей, а не "для галочки", то вищезазначені помилки уже би були виправлені. Але після "здачі об’єкту в експлуатацію" його долею більше ніхто не цікавиться.

Ще й не встигли велосипедисти дізнатися про велодоріжку на Здолбунівській, як її розрили задля встановлення автозаправочної станції. Велодоріжкою тепер не те що проїхати – нею неможливо пройти.


А на Здолбунівській, якою дуже хвалилася міська влада, - випробування не для слабкодухих
Велодоріжка на Бажана має ліхтарний стовп просто посередині.


Ще одна доріжка з сюрпризом
Реконструйований проспект Бажана "здали" ще місяць тому, і більше "Київавтодор" про нього не згадує. Незважаючи на вказівку голови КМДА, досі жоден представник "Київавтодору" не вийшов на зв’язок з Асоціацією велосипедистів Києва і не проїхався з нами велодоріжками, щоб побачити і усунути недоліки.


Їзда через численні бордюри може виховати або терплячість, або ненависть до тих, хто наробив такого
Велодоріжка на Дніпровській набережній – просто частина пішохідного тротуару, зі старим асфальтом і незаниженими бордюрами. Це – найсмішніша київська велодоріжка. Незважаючи на численні листи і прохання, вона уже більше року перебуває у "первісному" стані, і є найбільш улюбленою ілюстрацією низької якості київської велоінфраструктури, коли про це заходить мова.


"Реконструкція" велоінфраструктури
То навіщо потрібна така робота? "Для галочки" велосипедисти і самі можуть намалювати велодоріжки, вони уже це робили. Не тільки велосипедистам потрібно усвідомити, що Київ – європейська столиця, де має бути все якісно, зручно і безпечно. І не обов’язково дорого.

Ніхто краще за самих велосипедистів не розбирається у тому, як і де їм зручніше проїхати. Для проектантів та будівельників було би очевидним просити велосипедистів про допомогу та підказки, тим більше, що зараз в Києві склалася така ситуація, що про різновиди велоінфраструктури громадськість знає більше, ніж чиновники.

Але досі проектанти не вважають за потрібне дослухатися до велосипедистів (як у випадку велодоріжки на проспекті Перемоги). Досі замовники "Київавтодор" та "Київдорсервіс" вважають велосипеди "дитячою забавкою" і відмахуються від зауважень та пропозицій.

У мерії досі немає жодної людини, яка би несла відповідальність за розвиток велосипедного руху. Я вже не кажу про Управління транспорту, де навіть є дві людини, що мають займатися розвитком велоруху, але вся ця робота зводиться до написання відписок у відповідь на листи з зауваженнями. В інших управліннях на велосипедистів дивляться, як на НЛО: "нам це здалося, і ви скоро зникнете".

І тому, на жаль, всі розповіді Олександра Попова про потрібність і розвиток велотранспорту у Києві – не більше, ніж просто вдало написаний меседж, який його прес-служба переклала з іноземних статей про доцільність велорозвитку.

П.С. Заради справедливості зазначу, що серед працівників мерії, комунальних підприємств та проектних установ є люди, які ідуть назустріч велосипедистам і всіляко намагаються допомогти. За це ми висловлюємо їм велику подяку і, за їхньою згодою, можемо назвати їхні імена.

Але доки цих людей можна перерахувати на пальцях однієї руки. І тому Київ лишається в хвості світових тенденцій і цивілізованого розвитку транспортної системи.

Фото: Ірина Бондаренко, Артур Ігнатов, Валерій Турковський, Петро Вакс, та з ЖЖ buiashenko.livejournal.com



Ірина Бондаренко




http://kiev.pravda.com.ua/columns/4fe2de7f4f65e/

Пропоную висловлювати зауваження під самою статтею, а не тут. Не встигну відповідати.

kuzya77
* *
Повідомлень:164
З нами з:21.1.08 18:48
Стать:чол
Звідки:киев, отрадный

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення kuzya77 » 26.6.12 03:28

на кой лад постить сюда и не отвечать, а посылать на сайт - где чтоб отписать коммент нуна региться ???

пс.

про велодорожки: прикратите морочить голову - хочется их или не хочется - для них в Киеве ФИЗИЧЕСКИ нет места; единственное место - это окраины Киева - новозастраиваемые территории, где дорожки можно реально запланировать и разместить так, чтоб никому не мешали и были к месту и в тему.

пишу как автолюбитель: лучше пропагандируйте, чтоб велолюбители РЕАЛЬНО учили ПДД и им следовали.

пишу как велолюбитель: нуна активно объяснять автолюбителям, что вел РАВНОПРАВНЫЙ участник движения и едет по тем же правилам, а не по каким-то другим с особо низким приоритетом; и что сплошная зеленая правая нарисованная (недавно введенная) стрелка - это поворот на красный по желанию, а не обязательный - это для д$билов, которые любят на повороте в право нагло сигналить впередистоящему который едет прямо и ждет зеленого (вел обычно в правом ряду).

как пешеход: езда велов со взрослыми тетками и дядьками на тратуарам ЗАПРЕЩЕНА.

Аватар користувача
velo-cat
*********
Повідомлень:2144
З нами з:23.3.08 20:24
Стать:чол
Звідки:Luhgansk, Kyiiv, Wrocław

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення velo-cat » 26.6.12 07:52

Как же это знакомо.

Сначала, тебе говорят - сделай для нас то и то. Но не говорят - как!
Ты основываясь на догадках и том, как это видишь - делаешь.
А заказчик, не вмешивается, не делает корректировок по ходу работ.
И вот когда уже готово, приходит заказчик и говорит - все не так и я мечтал по другому.

АВК типичный "заказчик" И если обычно с заказчиком находят общий язык и делают доработки, то здесь уже все сделано, бабло поделено, галочка поставлена и заказчик как и пользователь идут лесом.

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень:5880
З нами з:25.4.07 17:07
Skype:avvakum_v
Стать:чол
Звідки:старая, старая Дарница

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення AVVAKUM » 26.6.12 08:57

Ну дружило АВК с киевской администраией. Заодно ставило себе в заслугу построенные велодорожки, не обращая внимания на дружное метания говна велокиевлянами в их сторону. Теперь наметились перевыборы мэра, начались видимо торги с новым кандидатом, и все то говно, набросанное в сторону АКВ, что старательно собиралось на велокиеве в специально выделенной теме http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?t=113495 , вылито на бывших хозяев. Продажность журналюг всем известна.
А отсылают на свой сайт, для его раскрутки в предверье выборов.
Востаннє редагувалось 26.6.12 09:19 користувачем AVVAKUM, всього редагувалось 1 раз.
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

konst
*********
Повідомлень:4118
З нами з:27.7.11 11:33
Стать:чол
Звідки:Киев, Харьковский

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення konst » 26.6.12 09:10

и что сплошная зеленая правая нарисованная (недавно введенная) стрелка - это поворот на красный по желанию, а не обязательный - это для д$билов, которые любят на повороте в право нагло сигналить впередистоящему который едет прямо и ждет зеленого (вел обычно в правом ряду).
Иногда полезно заглядывать в правила, чтобы не писать ерунду с умным видом.
16.10. На перехресті, де рух регулюється світлофором з додатковою секцією, водій, який перебуває на смузі, з якої робиться поворот, повинен продовжувати рух у напрямку, що вказує стрілка, ввімкнута в додатковій секції, якщо його зупинка на заборонний сигнал світлофора створить перешкоди транспортним засобам, що рухаються за ним по тій самій смузі.

Аватар користувача
Shureg
*********
Повідомлень:2973
З нами з:23.5.07 13:15
Skype:Shureg_ua
Стать:чол
Звідки:Чеперськ,Троещино

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення Shureg » 26.6.12 09:30

Иногда полезно заглядывать в правила, чтобы не писать ерунду с умным видом.
16.10. На перехресті, де рух регулюється світлофором з додатковою секцією, водій, який перебуває на смузі, з якої робиться поворот, повинен продовжувати рух у напрямку, що вказує стрілка, ввімкнута в додатковій секції, якщо його зупинка на заборонний сигнал світлофора створить перешкоди транспортним засобам, що рухаються за ним по тій самій смузі.
kuzya77 писал о металлической табличке, а не о доп. секции светофора.
Bike2Work!
UT4UTI

konst
*********
Повідомлень:4118
З нами з:27.7.11 11:33
Стать:чол
Звідки:Киев, Харьковский

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення konst » 26.6.12 09:36

kuzya77 писал о металлической табличке, а не о доп. секции светофора.
Можно ссылку на конкретный пункт правил?

Аватар користувача
АНКА
* *
Повідомлень:110
З нами з:9.3.11 16:12
Стать:жін
Звідки:Киев, Виноградарь-Оболонь

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення АНКА » 26.6.12 10:23

kuzya77 писал о металлической табличке, а не о доп. секции светофора.
Можно ссылку на конкретный пункт правил?
Вот здесь и про табличку и про секцию светофора разьясняют.
http://www.autocentre.ua/ac/Practice/Law/18650.html
.•°*”`”*°•. `”*°••°*”`.•°*”`”*°•. .•°*”`.•°*”`*ЛОВИ ПОЗИТИФФ*`”*°•.`”*°•. °*”` •°*”` .•°*”` `”*°•. `”*°•`”*°•.`”*°•. °*”` •°*”` .•°*”` `”*°•. `”*°•`”*°•.`”*°•. °*”` •°*”` .•°*”` `”*°•. `”*°•`”*°•.`”*°•. °*”` •°*”` .•°*”` `”*°•. `”*°•`”*°

Аватар користувача
Gornostai
Велопузiк
Повідомлень:5021
З нами з:5.11.08 20:32
Стать:чол
Звідки:Kiev

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення Gornostai » 26.6.12 10:32

kuzya77 писал о металлической табличке, а не о доп. секции светофора.
Можно ссылку на конкретный пункт правил?
Konst, Інколи краще жувати (С)

16.9. Під час руху в напрямку стрілки, ввімкнутої в додатковій секції одночасно з жовтим або червоним сигналом світлофора, водій має дати дорогу транспортним засобам, що рухаються з інших напрямків. Під час руху в напрямку стрілки зеленого кольору на таблиці, встановленій на рівні червоного сигналу світлофора із вертикальним розташуванням сигналів, водій повинен зайняти крайню праву (ліву)
смугу руху та дати дорогу транспортним засобам і пішоходам, що
рухаються з інших напрямків.

16.10. На перехресті, де рух регулюється світлофором з додатковою секцією, водій, який перебуває на смузі, з якої робиться поворот, повинен продовжувати рух у напрямку, що вказує стрілка, ввімкнута в додатковій секції, якщо його зупинка на заборонний сигнал світлофора створить перешкоди транспортним засобам, що рухаються за ним по тій само смузі.

Те. если есть доп секция на полосе - обязан двигаться согласно ей. Если только нарисовано - нафиг "гудельщиков". Кто неспешит- тот никуда не опаздывает. Тем более на велосипеде.

По теме: Ирина, вы опять "в теме" :lol:
Когда ж вы наконец поймете, что велодорожки для велосипедистов в Киеве - дело 25й важности. А для мерии 38й. Ну не нужны они.
Гораздо важней "воспитание" водителей. Кстати, очень неплохой биллбоард приклеили вверху Подольского спуска. "Водитель, поделись дорогой"
Чья работа?
Авакум, да ладно, у каждого своя работа, у меров выбираться, у журналистов пиариться, ну и понятно, что всех отправляют на сайт, де важливі люди побачать "бурхливе обговорення іниіціатив АВК широким загалом велосипедистів Києва" (Ирина, я без ашипок написал?)

ЗЫ: Валентин, а зачем было закрывать прошлую тему, если АВК жаждет нашего "фе"?
-Вы бандеровец и националист!
-Я? Таки да, у нас вся синагога такая!

konst
*********
Повідомлень:4118
З нами з:27.7.11 11:33
Стать:чол
Звідки:Киев, Харьковский

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення konst » 26.6.12 10:37

Хм, спасибо, буду знать.

Аватар користувача
homyak
* * * * *
Повідомлень:1482
З нами з:26.3.09 21:01
Стать:чол
Звідки:киев-шулявка

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення homyak » 26.6.12 10:58

Иногда полезно заглядывать в правила, чтобы не писать ерунду с умным видом.
.....рух регулюється світлофором з додатковою секцією, водій, який перебуває на смузі, з якої робиться поворот, повинен продовжувати рух у напрямку, що вказує стрілка, ввімкнута в додатковій секції, якщо його зупинка на заборонний сигнал світлофора створить перешкоди транспортним засобам, що рухаються за ним по тій само смузі
При чем не просто заглядывать, а читать.
Внимательно смотрим, что значит светлофор с дополнительной секцией: http://law.autoua.net/data/library/1/6/16o.gif

а вот в пункте 16.9. ПДР уже упоминается зеленая стрелка:
......Під час руху в напрямку стрілки зеленого кольору на таблиці, встановленій на рівні червоного сигналу світлофора із вертикальним розташуванням сигналів, водій повинен зайняти крайню праву (ліву) смугу руху та дати дорогу транспортним засобам і пішоходам, що рухаються з інших напрямків.
т.е.
1) Там стрелка в дополнительной секции что может быть включена. Во втором случае - табличка со стрелкой зеленого цвета
2) Если внимательно посмотреть на схему, - доп. секция всегда находится на уровне зеленого сигнала; табличка - на уровне красного. ( ППД 8.7.2. )

А теперь отличия в поведении:
- в случае доп секции, указанное Вами правило относится ко всем водителям, чьи Т.С. находятся на полосе, которая подпадает под действия доп. секции, независимо от дальнейшего направления их движения.
- В случае таблички, правило распространяется на водителей, которые двигаются по направлению стрелки на табличке. Положение других учасников дорожного движения на проезжей части данным правилом не регламентируются.
Некоторые велосипедисты не надевают шлем, потому что у них в голове и так пенопласт.

Аватар користувача
Wind
* * *
Повідомлень:485
З нами з:7.6.10 12:27
Skype:ryaboshapka_v
Стать:чол
Звідки:Киев, Березняки

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення Wind » 26.6.12 12:36

По ПДД оно то можно конечно стоять в правом ряду и не поворачивать, но стоило бы также проявлять уважение к остальным участникам дорожного движения. От вас не убудет, если станете левее в правой полосе, давая машинам поворачивать под зеленую стрелку. Я на машине стараюсь не занимать правый ряд со стрелкой если ехать прямо, на веле - если есть вероятность что кто то будет поворачивать - смещаюсь левее. Уважайте водителей и они будут уважать велосипедистов. Остановка на красный на пустом регулируемом пешеходном переходе или перекрестке это +1 к уважению. То же самое переход, а не переезд по пешеходному переходу, показывание поворотов перед маневром, наличие заднего маячка в темное время суток. Фантом, возникающий ночью в 10м. от капота ничего кроме мата у водителя не вызывает. Не стесняйтесь делать замечания относительно поведения других велосипедистов на дороге. Достаточно много езжу и на машине и на веле, могу понять обе стороны. Поверьте, неадекватов с обоих сторон очень мало, проявляйте уважение к другим участникам ДД и будет вам счастье.
:offtopic Сори за многа букаф.

Аватар користувача
homyak
* * * * *
Повідомлень:1482
З нами з:26.3.09 21:01
Стать:чол
Звідки:киев-шулявка

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення homyak » 26.6.12 15:16

но стоило бы также проявлять уважение к остальным участникам дорожного движения.
не спорю, но не всегда есть возможность. И вот когда возможности нет, - и ты уже стоишь сигналящие сзади, - не правы....
Некоторые велосипедисты не надевают шлем, потому что у них в голове и так пенопласт.

Аватар користувача
anna_kaisa
* * * *
Повідомлень:726
З нами з:17.7.09 13:17
Skype:britta_kaisa
Стать:жін
Звідки:Київ

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення anna_kaisa » 27.6.12 12:28

Ну дружило АВК с киевской администраией. Заодно ставило себе в заслугу построенные велодорожки, не обращая внимания на дружное метания говна велокиевлянами в их сторону. Теперь наметились перевыборы мэра, начались видимо торги с новым кандидатом, и все то говно, набросанное в сторону АКВ, что старательно собиралось на велокиеве в специально выделенной теме http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?t=113495 , вылито на бывших хозяев. Продажность журналюг всем известна.
А отсылают на свой сайт, для его раскрутки в предверье выборов.
Насколько мне известно, выборы мера будут не раньше следующего года. Так рано кампании никто не начинает. Поэтому этот аргумент не подходит.
"Журналисты продажные" - это я была, кто написал эту статью. Бесплатно.
"Украинская правда" - один из самых уважаемых и непредвзятых ресурсов в сети и вообще. Выбирая между ним и другими ресурсами я специально выбрала этот для статьи, именно по этой причине. Ссылка именно на сайт УП, а не сайт АВК и т.д., потому что это первичный источник.

Аватар користувача
anna_kaisa
* * * *
Повідомлень:726
З нами з:17.7.09 13:17
Skype:britta_kaisa
Стать:жін
Звідки:Київ

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення anna_kaisa » 27.6.12 12:29

Как же это знакомо.

Сначала, тебе говорят - сделай для нас то и то. Но не говорят - как!
Ты основываясь на догадках и том, как это видишь - делаешь.
А заказчик, не вмешивается, не делает корректировок по ходу работ.
И вот когда уже готово, приходит заказчик и говорит - все не так и я мечтал по другому.

АВК типичный "заказчик" И если обычно с заказчиком находят общий язык и делают доработки, то здесь уже все сделано, бабло поделено, галочка поставлена и заказчик как и пользователь идут лесом.
Немного по-другому получается: заказчик - Киевавтодор или Киевдорсервис. Они строят сами, как придумали им проектанты, не особо напрягаясь спросить общественное мнение.
А нам потом ездить и критиковать, чтобы что-то исправили, что было неправильно построено по непредусмотрительному проекту.

Аватар користувача
anna_kaisa
* * * *
Повідомлень:726
З нами з:17.7.09 13:17
Skype:britta_kaisa
Стать:жін
Звідки:Київ

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення anna_kaisa » 27.6.12 12:32

Гораздо важней "воспитание" водителей. Кстати, очень неплохой биллбоард приклеили вверху Подольского спуска. "Водитель, поделись дорогой"
Чья работа?
Я думаю, это работа ГАИ. Посыл не очень понятен, и вообще, плакаты размещены в местах, где автомобилисты их, чаще всего, не увидят - например, на разворотном кольце трамвая :)
Я написала в ГАИ письмо с просьбой уточнить, что это, и зачем, и чтобы предложить им более удачную соц.рекламу, если им так надо соц.рекламу делать.

Oleksiy
*********
Повідомлень:2470
З нами з:5.6.07 11:00
Стать:чол
Звідки:Київ, Троя

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення Oleksiy » 27.6.12 13:24

Ира, а почему вы не анонсировали передачу петиции?
или вы считаете только сотрудники АВК достойны присутствовать при передаче?
якось так...

Аватар користувача
anna_kaisa
* * * *
Повідомлень:726
З нами з:17.7.09 13:17
Skype:britta_kaisa
Стать:жін
Звідки:Київ

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення anna_kaisa » 27.6.12 13:38

Ира, а почему вы не анонсировали передачу петиции?
или вы считаете только сотрудники АВК достойны присутствовать при передаче?
Мы анонсировали ее во всех наших возможных источниках. На Велокиеве я писала, что 26-го июня будем отвозить.
Я советую вам подписаться на рассылку вело-анонсов и новостей на главной странице АВК (баннер слева, кажется), и получать еженедельно рассылку, как это делает уже 700 людей. Приходит по понедельникам утром, не захотите читать - удалите. Зато будете в курсе всех анонсов, которые мы собираем, не только вело-спортивных, но и других велосипедных событий.

Аватар користувача
Gornostai
Велопузiк
Повідомлень:5021
З нами з:5.11.08 20:32
Стать:чол
Звідки:Kiev

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення Gornostai » 27.6.12 14:16

Я думаю, это работа ГАИ. Посыл не очень понятен, и вообще, плакаты размещены в местах, где автомобилисты их, чаще всего, не увидят - например, на разворотном кольце трамвая :)
Я написала в ГАИ письмо с просьбой уточнить, что это, и зачем, и чтобы предложить им более удачную соц.рекламу, если им так надо соц.рекламу делать.
Ой-ой, как же это они, да без АВК начали!!! Иопять не знают как все правильно сделать!! Давайте им петицию.
И опять вы хотите сделать что-то "удачней". ой-ой.
Как жаль, что все люди, которые знают как управлять государством уже работают...журналистами.
Мне плакат понравился. Посыл понятен, к водителю, поделиться дорогой. Огромный знак "осторожно, велосипед". Что еще надо? Кратко и понятно.
А гед он будет висеть...ну это второе. Водители часто и пешком ходят, так что даже в лифте такая реклама будет уместной.
-Вы бандеровец и националист!
-Я? Таки да, у нас вся синагога такая!

Аватар користувача
jacobpoh
* *
Повідомлень:124
З нами з:3.4.11 17:09
Стать:чол
Звідки:Киев, Оболонь

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення jacobpoh » 27.6.12 14:37

Велоинфраструктура нужна Киеву. И ширина большинства киевских улиц позволяет. Кто считает, что в Киеве нет места для велодорожек - посмотрите на ширину улиц в Амстердаме или Копенгагене или любом маленьком городе старушки Европы. Центральные улицы Киева, остроенные после войны, рассчитаны на движение военной техники и спокойно могут вместить велополосы по примеру того же Амстердама.

"На велодорожках будут парковаться машины" - просто смешно. Да, на первых порах, может и будут. Штрафы, в т.ч. "лопатой по стеклу", быстро отучают от таких вредных привычек.

Появится велоинфраструктура - на неё придут велосипедисты. Это нормальный путь развития. А без указания властного перста она не появится.

Точно так же, без властной инициативы, не повысится всеобщая культура вождения. Только кнут и пряник.

Ира, снимаю шляпу :Rose:

Аватар користувача
Trion
*********
Повідомлень:7465
З нами з:26.2.05 17:42
Стать:чол
Звідки:Київ

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення Trion » 27.6.12 15:04

Это уже какая серия? :help:

Аватар користувача
anna_kaisa
* * * *
Повідомлень:726
З нами з:17.7.09 13:17
Skype:britta_kaisa
Стать:жін
Звідки:Київ

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення anna_kaisa » 27.6.12 16:20

Я думаю, это работа ГАИ. Посыл не очень понятен, и вообще, плакаты размещены в местах, где автомобилисты их, чаще всего, не увидят - например, на разворотном кольце трамвая :)
Я написала в ГАИ письмо с просьбой уточнить, что это, и зачем, и чтобы предложить им более удачную соц.рекламу, если им так надо соц.рекламу делать.
Ой-ой, как же это они, да без АВК начали!!! Иопять не знают как все правильно сделать!! Давайте им петицию.
И опять вы хотите сделать что-то "удачней". ой-ой.
Как жаль, что все люди, которые знают как управлять государством уже работают...журналистами.
Мне плакат понравился. Посыл понятен, к водителю, поделиться дорогой. Огромный знак "осторожно, велосипед". Что еще надо? Кратко и понятно.
А гед он будет висеть...ну это второе. Водители часто и пешком ходят, так что даже в лифте такая реклама будет уместной.
Мне реклама кажется неудачной по след.причинам:
1. Много площади занимает красный фон, внизу какая-то закорлючка, сбоку изображено что-то вроде кабины автомобиля, и вдруг - знак 1.34. Что это? Для меня это просто поток сознания. Если бы я не была велосипедисткой, я бы просто не обратила на это внимание. Это к слову о дизайне.
2. О чем предупреждает эта реклама? О том, что велосипедисты могут выехать из под знака 1.34? Но таких знаков в Киеве почти нет. Зато велосипедисты могут выехать у водителя из-под правого бока, и это случается намного чаще. Но об этом реклама не предупреждает.
3. Места, где она размещена (я видела три таких места) - все, как на подбор, не для автомобилистов.

Посылы соц.рекламы, предупреждающей о велосипедисте, на мой взгляд, должны быть следующие:
1. Велосипедист ездит по правой полосе, где часто бывают люки и стоки. Будь осторожен, не прижимай его к краю дороги
2. Велосипедист часто едет прямо с правой полосы. Будь осторожен, и смотри в правое зеркало, когда поворачиваешь направо.
3. Велосипедист ночью почти не виден, но его можно узнать по маленькой красной мигалке. Если ты видишь на дороге одинокую мигалку - это велосипедист. Будь осторожен.

Я очень примитивно описала основные посылы, к ним можно придираться, но я надеюсь, вы не станете придираться к словам. Лучше к сути.

Аватар користувача
anna_kaisa
* * * *
Повідомлень:726
З нами з:17.7.09 13:17
Skype:britta_kaisa
Стать:жін
Звідки:Київ

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення anna_kaisa » 27.6.12 16:21

Появится велоинфраструктура - на неё придут велосипедисты. Это нормальный путь развития.
Спасибо за поддержку :)

Аватар користувача
dinoza_yats
* * *
Повідомлень:321
З нами з:5.5.07 20:42
Стать:чол
Звідки:Киев, Жилянская

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення dinoza_yats » 28.6.12 07:56

Пропоную висловлювати зауваження під самою статтею, а не тут. Не встигну відповідати.
И они, конечно, внимательно прочитали и сразу же послушали.
Удивляюсь я, Ира, вашей уравновешенности. Противно, когда гнус налетает на безобидное пожужжать и покусать.

Аватар користувача
SilverS
ничего не осталось
ничего не осталось
Повідомлень:3083
З нами з:23.4.05 02:41
Стать:чол
Звідки:Киев,Харьковский

Re: Київська веломережа – не для велосипедистів.Ми так не їз

Повідомлення SilverS » 28.6.12 10:39

Хм.
Поинтересуйся я какие же плоды есть результатом столь бурной деятельности человека,сидящего в снятом офисе,на ставке от евроспонсоров,как я понимаю хотя бы с 10до17,хотя бы пять дней в неделю,что за этой плодотворной деятельностью, ему ни остается ни минуты времени,общаться с какими-то там,велосипедистами-явно забанят.Ибо можно это и не говорить,судя по "плодам" и так понятно как проходят эти трудовые будни...
Напиши я совершенно противоположную вещь,что после пяти дней за рулем,я тремя руками поддерживаю инициативу Ирины-убрать всех велосипедистов с дорог общего пользования!
Более того,сам с удовольствием собирал бы подписи под инициативой а-ля: "вести самую суровую ответственность за дтп с велосипедистом в пределах велодорожки,при любых обстоятельствах.
В свою очередь, снять с автомобилиста любую ответственность,за дтп вне велодорожки /при ее наличие/ ".
-и тут забанят! :eek:
Пройду как я лучше мимо... *oops*


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 14 гостей