Конструктивно в цілому.

Напишу тільки з чим не погоджуюсь: не АВК "рухає диван в хибному напрямку", а диван сам сповзає, бо фундамент на якому був побудований дім - кривий (це можна помітити, якщо встати з дивану). І от, Петя сидить на дивані, і повільно собі сповзає, навіть не помічаючи: стали гірші дороги (або велодоріжки добудували не до кінця) - та не біда; стало більше машин і більше складних розв"язок - пофіг; на диван сіла купа-мала різного роду попутників - нічого, раз мені зручно на дивані, значить і всім зручно! І от диван собі сповзає і всі в принципі це бачать, але ж так ламає встати і поставити диван на місце. Ну, крім Васі, який хоч встав з дивана, і намагається його якось зрушити. При цьому нагадаю, що "Вася" - це не Федерація Рушіїв Диванів Божої Армії і не Державне Агенство з Переміщення Сповзаючих Диванів. Це, як правильно було сказано, "всі ті, хто встав з дивана і не погоджується сповзати з ним вниз". Тому пані Ірина абсолютно не заслуговує на звинувачення в тому, що БУДИНОК КРИВИЙ, і що диван повільно сповзає в темну кімнату. Можна (і треба!) критикувати за бездіяльність в якихось напрямках, але не за те, що країна Україна не виконує своїх зобов"язань перед власними громадянами.
Моє бачення полягає в тому, що якщо ВСІ велосипедисти Києва, не бажають опинитися в "темній кімнаті" - їм необхідно або самим поправити весь будинок, або привстати з дивана і разом з Асоціацією Велосипедистів Києва поставити диван на місце
з преферансом і курсистками. Для цього Асоціації було б варто прислухатися до велосипедистів "зі стажем", а тим, в свою чергу, підставити своє сильне плече і витягнути нарешті сповзаючий диван. Бо Іра Бондаренко, навіть з усіма прихильниками та однодумцями, не в силах протистояти владному апарату (тягнути диван), і це ж очевидно. Зате АВК могла б бути хорошим помічником та об"єднуючою ланкою в системі "велосипедисти"-"держава", так як має хороший організаційний потенціал і могла б сприяти координації та вирішенню РЕАЛЬНИХ проблем, які були б озвучені на рівні велоспільноти.
Якщо використати запропоновану Горностаєм схему, то особисто я б хотів:
1) якісного покриття на дорогах (в т.ч. наявність чистих узбічь) + зручну розмітку (в т.ч. велосмуги та велодоріжки там, де велосмуги будуть гіршим варіантом - на мостах чи естакадах наприклад).
2) штрафів для водіїв за неправильну парковку та заїзд на велосипедну територіїю.
3) наявність П-подібних велопарковок та критих паркінгів для велосипедів біля станцій метро (це кажись називається правильно "уловлююча велопарковка").
4) обмежити рух машин або принаймні швидкість на більшості міських вулиць до 50 км\год. (дискусійний пункт, але в цілому правильний, так само як і заборона на в"їзд вантажівок).
5) змінити ПДР в частині про "велосипедисти та велодоріжки" та в розділі про статус розмітки "1.23". + ще пару незначних доповнень у формулюваннях, в т.ч. і про дітей.
Для цього всього потрібна наявність транспортної політики (комплекс заходів для вирішення проблем пов"язаних з рухом та перевезеннями) в м. Київ, хоча б... Наразі ж вона дуже неповоротка і крива, тому диван сповзає, і буде сповзати, якщо кожен не злізе і не посуне його на місце.
Ре: вожаки є в первісно-общинному ладі, де живуть дикуни. Розумна істота, яка вже може мислити далі інстинктів і здатна на розумове зусилля потребує більш ефективної організації та раціонального лідерства. Але тут треба вже нести відповідальність та індивідуальну участь, так... Не можна вже насолодитися "безвідповідальністю зграї". Тому панове, збирайте вже необхідні ресурси і переходьте в наступне століття.
http://otvet.mail.ru/question/35633026