Ну рычажность знач я приблизително понял. Это значит насколько сила удара в колесо будет умножаться, передаваясь в амморт. Как это влияет на каталово, опять же, не ясно. По идее чем больше амморт по сравнению с ходом подвески тем мягче она будет работать, не?
А эти anti-squat линии полный отрыв мозга. Они настолько у всех непохожи, что я просто не могу придумть как это прислонить к реальной практике.
Ну грубо кажучи чим менша ричажність тим "чутливіша" робота. Але для КК-велів дивитись ричажність немає сенсу, практично всі вони з практично постійною ричажністю протягом всього ходу. Це більше для ФР, ДХ, яким треба там прогресія, сям - регресія і т.д.
Про anti-squat, то я пам"ятаю, що ідеал це коли ця лінія перетинається з вісю переднього колеса на рівні центру мас (точка а1), тоді типу крутіння педалей не впливає на підвіску.
Ось твій сенсор (оранжеві лінії я домальовував для орієнтиру

) :

Видно, що ланцюг впливає, а саме коли будеш крутити, то підвіска розтягується.
Ось наприклад Джаєнт Антем:

У нього теж розтягується, але типу зовсім понт. Було б нижче центра мас (лінкейдж проводить горзонталь червону від центру мас спеціально щоб ти орієнтувався) - підвіска стискалась би.
Як перейти до якихось абсолютних значень - не знаю, як і не пам"ятаю вже як виводилась вся та кінематика і реально на пальцях пояснювалась що то за лінія. Був якийсь моторесурс і там була якась велика і дуже вумна стаття про те як там все це працює, але зараз навряд чи знайду
