 
         Два предложения противоречат друг-другу. Для того чтоб заметили как раз и надо прицепиться.Чего вы прицепились к табличкам?
Вот вопрос когда они заметят эту безалаберность в изготовлении, частично может в установке и заменят!
В надежде, что кто-то из присутвующих донесет до руководства сию крамольную мысль?
...Если кто-то сделал как попало, но хочет сделать лучше, то нужно ему и указать на ошибки.
 Здесь?!...
 Здесь?!...
 , шучу.
 , шучу. не-не-не-не-не. не нужно нам тут москву. хотя с пробками, ценами на недвижимость и политическим строем мы и так скатываемся к москве всё больше.ПОМНИТЕ - МОСКВА НЕ СРАЗУ СТРОИЛАСЬ.
Есть мнение, что видимость создают непосредственно те, кто смотрит, то есть видящие.Тю, ну ннадо людям пошебуршать в лесах, создать какую-то видимость.

Мир относителен, они считают, что сделали как им надо, в соответствии с их целями. И никаких ошибок они не видят.Если кто-то сделал как попало, но хочет сделать лучше, то нужно ему и указать на ошибки.
 , для Киева более актуальны именно загородные велодорожки. Ну, например, Киев-Украинка и дальше.
 , для Киева более актуальны именно загородные велодорожки. Ну, например, Киев-Украинка и дальше.Зачем такие велодорожки?Ну, например, Киев-Украинка и дальше.
И опять маршрут разработан (добросовестно украден существующий) Артериумом, районной властью и АВК....
Макс, я щось пропустив?.. маршрути в лісах і полях стали інтелектуальною власністю?В цивилизованном мире за кражу чужой интеллектуальной собственности обращаются в суд за компенсацией. А у нас это считается нормальным еще и пытаются указывать что мол чего возмущаетесь, ну украли, и шо - все ж воруют, тем более приближенные к власти.

Я говорю ж: маршрут размеченный на местности называется терренкур. От фр. terrain — местность и нем. Kur — лечение. Предназначен для дозированных нагрузок под наблюдением врача. Конечно, это интеллектуальная собственность!Макс, я щось пропустив?.. маршрути в лісах і полях стали інтелектуальною власністю?
?

 ), але ж у нас тут зовсім інша ситуація. І маршрути десь в парках, і маршрути від дому до магазину до них якось не особливо мають стосунок
 ), але ж у нас тут зовсім інша ситуація. І маршрути десь в парках, і маршрути від дому до магазину до них якось не особливо мають стосунок 

Приблизно так. Ти в лісі знаходиш просіки придатні для катання, розчищаєш завали, возиш туди своїх друзів, проводиш по цьому маршруту велосипедні змагання. Протім приходить дядя і вішає стенд на якому намальовано твій розчищений розвіданий частково промаркований маршрут і каже що ЦЕ Я І МОЯ МОЛОДА КОМАНДА РОЗРОБИЛИ МАРШРУТ не доклавши до його створення нічого.Тобто як це вигнлядає...
Куні, так я його взагалі не згадував...господа, вы зря эту фигню про интеллектуальную собвственность написали.
будет у архибреда очередное обострение — поймёте почему.
 Він тут до чого..? Питання по суті абстрактне - чи взагалі тут можна говорити про якусь інтелектуальну власність (імхо це бред
 Він тут до чого..? Питання по суті абстрактне - чи взагалі тут можна говорити про якусь інтелектуальну власність (імхо це бред  ), а не про  якісь конкретні траси, маршрути Архімеда чи Васі Пупкіна..
 ), а не про  якісь конкретні траси, маршрути Архімеда чи Васі Пупкіна.. 
Ну і факел їм в руки...Приблизно так. Ти в лісі знаходиш просіки придатні для катання, розчищаєш завали, возиш туди своїх друзів, проводиш по цьому маршруту велосипедні змагання. Протім приходить дядя і вішає стенд на якому намальовано твій розчищений розвіданий частково промаркований маршрут і каже що ЦЕ Я І МОЯ МОЛОДА КОМАНДА РОЗРОБИЛИ МАРШРУТ не доклавши до його створення нічого.
 Ну можеш ти потім сказати що насправді щось там розчищав десь ти, а не якийсь чувак... але по суті, де тут інетелктуальна власність?
 Ну можеш ти потім сказати що насправді щось там розчищав десь ти, а не якийсь чувак... але по суті, де тут інетелктуальна власність?  Чуваки користувались якимись територіями загального користування (наприклад парком). Хтось там щось розмічає, хтось прибирає, хтось сре, хтось тварин вигулює, хтось табличку якусь наліпить (хай навіть з брехнею типу "маша - шлюха" або "я розробив такий веломаршрут"), хтось дерева садить...
 Чуваки користувались якимись територіями загального користування (наприклад парком). Хтось там щось розмічає, хтось прибирає, хтось сре, хтось тварин вигулює, хтось табличку якусь наліпить (хай навіть з брехнею типу "маша - шлюха" або "я розробив такий веломаршрут"), хтось дерева садить...
Може я щось не розумію...? ПоясниІ є ще до всього розроблені комерційні маршрути з красивими краєвидами по яких розробники возять всіх охочих але лише за гроші.

 , а всі інші - дебіли... ) ?
 , а всі інші - дебіли... ) ?  І що потім дає таке право інтелектуальної власності? (якщо воно взагалі є)
 І що потім дає таке право інтелектуальної власності? (якщо воно взагалі є)А в чому проблема його брати? Я прийду до них і запитаю "звідки і куди ви мене ведете? Я хочу залишити цю інформацію своїм рідним щоб в разі чого вони її передали рятувальникам які нас шукатимуть." Це якщо ти про якісь піші тури в гори. Ще простіше - піти з ними і записати трек і потім водити інших за цим треком? В чому проблема?Ну спробуй у тих хто водить комерційні тури взяти трек подорожі хоча б однієї...

Господи, та візьму у того хто платив і записав трек і т.д. І платиться не за "інтелектуальну власність маршрута" (їй-богу бредТобто щоб у комерційних поводирів взяти маршрут всеодно потрібно заплатити. Нашару ти нічого не отримаєш.
 ), а мабуть же за трансфер, послуги гіда і всі інші супутні послуги...
 ), а мабуть же за трансфер, послуги гіда і всі інші супутні послуги...Це хто таке сказав? Це у нас так в законі?Витрачений час на пошуки оптимального шляху проїзду і приведення його до стану щоб можна було проїхати дає право інтелектуальної власності на маршрут.

Так щоб розробити маршрут не обов"язково треба їздити по ньому... як правило його спочатку розробляють а потім по ньому їдуть.І тим більше нікому не дає права заявляти що цей маршрут розроблений тим, хто по ньому навряд чи й взагалі їздив.
 От наприклад не був я в Мухосранску, тому придумаю маршрут в Мухосранск через Крижопіль і назву його "маршрут імені мене". І тільки потім по ньому поїду. В чому проблема? По дорозі приберу дві гілочки з дороги (читай - підготував трасу) і можна йти за правом інтелектуальної власності на маршрут? Це ж клінічний дебілізм... чи ні?
 От наприклад не був я в Мухосранску, тому придумаю маршрут в Мухосранск через Крижопіль і назву його "маршрут імені мене". І тільки потім по ньому поїду. В чому проблема? По дорозі приберу дві гілочки з дороги (читай - підготував трасу) і можна йти за правом інтелектуальної власності на маршрут? Це ж клінічний дебілізм... чи ні?  
После таких вопросов, я уже тоже не представляю целевую аудиторию.Зачем такие велодорожки?Ну, например, Киев-Украинка и дальше.
Ну то есть, я себе не представляю целевую аудиторию, которая бы этой дорожкой пользовалась.
Это для спортсменов? Для покатушечников? Для ситибайкеров?

Рядом поставить ещё один щит, где написать, что этот маршрут разработан нами и нашей командой и название команды.Приблизно так. Ти в лісі знаходиш просіки придатні для катання, розчищаєш завали, возиш туди своїх друзів, проводиш по цьому маршруту велосипедні змагання. Протім приходить дядя і вішає стенд на якому намальовано твій розчищений розвіданий частково промаркований маршрут і каже що ЦЕ Я І МОЯ МОЛОДА КОМАНДА РОЗРОБИЛИ МАРШРУТ не доклавши до його створення нічого.

Ну чего же, я вот чуть пообвыкся с этой мыслью и решил, что туристам-матрасникам велодорожка была бы очень впору.После таких вопросов, я уже тоже не представляю целевую аудиторию.
Очень даже хорошо доедут, на практике убедился.Ситибайкеры нет - они не доедут. Или будут ехать слишком долго (а они едут на результат, а не ради процесса).
То есть, чувак просыпается в Украинке, садится на велосипед в костюме/кежуале (ситибайкер же), едет 40 километров до Московской площади в Киеве, едет 2 часа (средняя скорость - 20 км/ч, ситибайк же), приезжает в офис и садится работать?Очень даже хорошо доедут, на практике убедился.Ситибайкеры нет - они не доедут. Или будут ехать слишком долго (а они едут на результат, а не ради процесса).
Ну это при наличии качественной велодорожки.

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей