опустим феєричні твердження про велосипед в умовах сферичного коня... та і не зрозуміло яка освіта мінімальна для твого суперника в форумних
для початку поясни що ти В ДАНОМУ КОНТЕКСТІ називаєш "стійкістю", а що "керованістю"... бо для мене краща керованість, в двух словах, це здатність бути стійким (не рухнуть тобто) і по прямій, і в повороті, і вгору, і вниз на більшій швидкості...что касается понижения центра тяжести, о котором тут было замечено раньше, то он положительно влияет на устойчивость на траектории и отрицательно -- на управляемость. эти величины обратно пропорциональны. чем устойчивее объект, тем сложнее изменить его положение, это прямо следует даже из названия этих терминов.
некоректно, але якщо в двух словах
виходячи з цього, ти не правий...
для прикладу можеш уявить що каретка, сідло і т.д. стають вищими на 30см (ну або стають вищими на 100 кілометрів - такий тип аналогії ти може більше любиш і легше уявляєш) і уяви як ти будеш маневрувать або їхать по прямій на кантрійних трасах (маса ж і вела і тебе не змінилась, змінився тільки центр мас).