Киев, в отличие от Парижа и Амстердама (да и всей Голландии вообще), стоит на холмах, по крайней мере деловая часть. Очевидно, что пересадка белых воротничков в Киеве на велосипеды практически невозможна
цілком слушно - історичний центр Києва дійсно стоїть на пагорбах, і навряд чи ми будемо бачити, як сотні людей в костюмах і краватках педалюють вранці по Володимирському узвозу, дістаючись своїх офісів на Хрещатику.
втім, як резонно зауважив velociraptor, лівий берег (так само як численні спальні райони та передмістя) мають чудовий "європейський" рельєф.

тому в цих районах цілком можна очікувати на масову експлуатацію велосипедів в майбутньому, за умови існування інфраструктури (школярами, студентами, любителями тримати себе у формі, місцевими мешканцями - для недалеких поїздок).
а можна взагалі розпланувати веломережу так, щоб люди використовували вело як спосіб дістатися зі спальних районів до станцій метро. біля станцій створити охоронювані велогаражі, де можна лишати байк на робочий день. а ввечері - брати його на метро "дарниця" і спокійно, без тисняви, по велодоріжці добиратися до Ленінградки.