надо не на одну полку класть а на две - поперек!na bagaznuju polku
Основна відмінність між велосипедом як ручна поклажа і як багаж в тому, що в першому випадку він має бути розібраний і впакований, а також поміщатися у вагоні.МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 297 від 28.07.98 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
1 жовтня 1998 р.
за N 620/3060
Про затвердження "Правил перевезень пасажирів, багажу,
вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України"
3.1.1. До ручної поклажі належать предмети і речі, незалежно
від виду упакування, що легко переносяться і за своїми розмірами
без труднощів розміщаються у вагонах на місцях, що призначені для
розміщення ручної поклажі. Кожний пасажир має право безплатно
перевозити із собою у вагоні ручну поклажу вагою до 36 кг на
повний, пільговий, безплатний проїзний документ і 15 кг на
дитячий. Перевезення ручної поклажі понад встановлену норму і
перевезення без оплати собак та інших тварин, дозволених до
перевезення, спричиняє накладення штрафу згідно з законодавством
України. Сплата штрафу не звільняє пасажира від оплати вартості
перевезення надлишкової вартості ручної поклажі. ( Пункт 3.1.1
розділу 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 611
( z0001-00 ) від 21.12.99 )
3.1.5. …
Дозволяється перевозити при собі, за рахунок норми ручної
поклажі пасажира, дитячі коляски, байдарки у розібраному стані,
велосипеди в розібраному та впакованому стані (не більше одного)
та інші речі, які за своїми розмірами можуть бути розташовані у
вагоні на місцях, призначених для ручної поклажі. ( Абзац другий
пункту 3.1.5 розділу 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Мінтрансу N 1069 ( z1611-04 ) від 06.12.2004 )
3.1.6. …
Перевезення велосипедів у приміському сполученні здійснюється
у тамбурі поїзда або виділених для цього місцях із оплатою
перевезення відповідно до пункту 6.2.5. ( Пункт 3.1.6 доповнено
абзацом другим згідно з Наказом Міністерства транспорту N 530
( z0637-03 ) від 14.07.2003 )
с добрым утром!Наконец-то - долгожданная определенность!
Осталось в этом проводников убедить
Советую паковать..квитанции не покупать...такие правила и в этом случае вопросов быть просто не может. Иначе вполне могут не пустить. Хочешь пробовать? - пробуйА на этой неделе еду с велосипедом в Одессу на выходные погулять, принято решение везти без чехлов и с покупкой багажных квитанций, опять же в одну сторону купе, в другую плацкарт.
І в Урбіка в першу чергуи вообще, покупка багажек - это плевок на велосообщество
Итого: усё упирается в доброту проводника (стоимость ентой доброты) и умение велоклиента торговаться.При перевозке вела из Киева в Чернигов в электропоезде повышенной комфортности возникла проблема: билет на вел не давали без чехла на вел, в вагон не пускали без билета на вел. В итоге девчонки-проводницы сжалились и пустили меня с условием оплаты полной стоимости билета за вел. Я был просто счастлив
Повернутись до “Туризм. Матчасть”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей