
http://alekssi.narod.ru/velo_pricks.htm
А здесь по заграничному пишут о том же

http://users.rcn.com/icebike/Equipment/tires.htm
сейчас особо не пострыбаешь, поэтому наверное полезнее таки поставить 2,1 наперед,ну щодо того, яку гуму ставити вперед, яку назад, то як на мене є два вирішення цієї проблЄми.
1. якщо ти їздиш кк, чи шось типу того, тобто тобі не потрібно буде дропиди, тоді однозначно 2,1 вперед
2. якщо ж т збираєшся стрибати та всяке таке, як на мене, треба ставити 2,1 назад, але це не дуже суттєво.... тобто краще ставити 2,1 вперед
а щодо корта, так у мене таке ж саме "кіно" сталося з той шипованою гимую.. тільки сталося це в той день ,коли я купував гуму... просто дурний був, та подумав що її скласти сожна.. виявилося що не моднаале на юзанні це не познеачилось аніяк...
Я камеру-прокладку приклеивал. И колесо накачал до максимума.черт иво разберет щаз вот подумываю - не проклеить ли головки сверху этой камерой-прокаладкой, дабы она не смыкалась и при упаковке колеса быть уверенным что "прокладка" не сдвинется!![]()
Ну, смотря на каком снегу. На плотно укатанном снегу шурупчики свое дело еще как делают, а вот всякие швальбы и нокии с их намеками на шипы... не знаю.по вопросам сравнения фирменной и нефирменной: там на сайте швабры вроде и написано было что шиповка только для льда, на снегу она до Ж![]()
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей