Куда катится велоиндустрия

Змінюється світ, змінюємося ми, змінюються наші велосипеи і тільки ДЕМОКРАТІЇ на Велокиєві не було та не буде.
Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 289
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.6.19 12:51

Да в чем проблема вообще? Ресурс цепной трансмиссии на топовых компонентах вполне сопоставим с планетаркой. Я на Х0 и ХТЯ езжу 11 лет уже с минимальным обслуживанием, только цепь иногда смазываю. Один раз настроил и забыл. И втулки на промподшипниках найти не проблема, аналогично, как в 7 году колеса собрал, так до сих пор езжу. Проблема только одна - стоит вся эта радость дороже планетарки. Зато весит меньше.
Хорошая вещь не может стоить дешево. Потому что если производитель будет задешево продавать вещи, которые служат десятилетиями, он очень быстро заполнит свой рынок сбыта и прогорит. Это должно быть не поводом для возмущений, а поводом для увеличения бюджета своего хобби.
Какой пробег велосипеда ?
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 289
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.6.19 13:02

Дуже цікаво побачити, як на планетарці і ремені хто-небудь буде намагатись заїхати вгору на Шовковичну або Андріївський. При тому з нормальним темпом і каденсом.
І, до речі, раніше в двигунах теж був ланцюг. А чому ланцюг замінили на ремінь, в курсі?
Ну вот чел. намотал десятки тысяч км, правда не по Андрийовському а по горам латинской америки с баулами и не жалуется на планетарку.
По его словам, на веле только болтики проверяет/подтягивает время от времени и всё.
https://www.youtube.com/watch?v=hO2NWLD8_kg
Насипні підшипники простіше виготовити і вони дешевші за проми, тому в бюджетному сегменті вони майже всюди.
Але, насипні підшипники краще переносять кутові навантаження (це коли ви закладаєте на швидкості повороти). Мабуть тому і Шимано від них не йде і топові шосейні колеса від Кампи та Фулкруму мають насипні або насипні з сепараторами підшипники у втулках. Проми при таких навантаженнях буває клинить, якщо їх не доглядати.
І знос промам є. Аж бігом. Якісним і японським і французьким і тайванським. Можете запитати у будь-якого спортсмена-аматора, не кажу вже про профіків. Якщо використовувати мтб за призначенням і валити по горах, багнюці, воді та піску, то проми з часом набувають гарного люфту. І від навантажень і від зовнішніх чинників, які туди потрапляють.
Я как понимаю люфт в промах это несколько долей миллиметра, за года дикого износа по грязи и в песке.
С насыпными все банальней. Там колесо может люфтить легко на добрый сантиметр, если его переодически не подтягивать.
Сам же люфт убивает чашку в втулке колеса и колесо уходит на переспицовку или на выброс.
То в кожному магазині ж є крила окремо. Як і інші необхідні аксесуари. Вибрати можна будь-який колір, розмір, дизайн та функціонал. Кому які сподобаються.
То не крила, то декоративные лопатки, которые при проезде по лужам вообще ниотчего не защищают.
Еще один развод от велопроизводителей.
день як рiк (с)

Puente
* * *
Повідомлень: 228
З нами з: 12.7.13 12:58
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Puente » 14.6.19 13:15

Інколи вже чув про рами ,які ламалися на радянських велосипедах - але ніколи не бачив . Підозрюю , що це були велосипеди випуску після 1986 - як мінімум . А може і 89 . А старіші були з хорошими цілком рамами . Треба було руки прикласти - це так . А зараз купив сів і поїхав ? І не боятимешся ? Навряд . Або сам передивишся , або в майстерню ... Ну і ціна - за середню зарплату місячну зараз - 10269 ( за квітень статистика каже - насправді мінус податки - так що буде трохи більше 8000 ) - який велосипед купиш ?

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1397
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 14.6.19 13:32

А з якою швидкістю, з яким темпом, з яким каденсом і які перепади висот були на 1-5 км шляху у тих хлопців з відео? Це риторичне питання і воно скоріше спрямовуюче :)

Кантрійні гонищики, які приймають участь в Любительському Кубку України, ушатують проми за сезон у втулках та іноді й у каретках. І люфт доходить до міліметра. І чим він більший, тим більший ризик розсипання і клину при подальших навантаженнях.

Якщо ви допускаєте люфт втулки на добрий сантиметр, то тоді не дивно, чого у вас ламаються складні компоненти)
Якщо правильно зібрати втулку з насипними, затягнути контргайки, залишити потрібний мінімальний люфт то поява більшого люфту дуже малоймовірна. Це я вам пишу як користувач втулок на насипних підшипниках багато років раніше і як користувач педалей Шимано на насипних підшипниках зараз і на мтб і на шосе :)

І, до речі, технології вже давно пішли далеко вперед. І конуси і чашки втулки без проблем зашліфовуються дремелем з відповідною насадкою, якщо їх погризло брудом або зношеними кульками. І так звані петухи спеціально зараз роблять окремою запчастиною, яка прикручується до рами, а до гаку прикручується перемикач. Щоб якщо що, то зламався сам дешевий гак, а не дорогі рама чи перемикач. І навіть якщо він погнеться, то його в багатьох випадках можна вирівняти спец. інструментом в багатьох веломайстернях.

Якщо сучасні крила - развод, то чому в дитинстві, коли я катався на "школьнике" з повнорозмірними крилами по калюжах, то ноги були такі ж мокрі, як і зараз? :duma:
Зображення

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 289
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.6.19 14:50

А з якою швидкістю, з яким темпом, з яким каденсом і які перепади висот були на 1-5 км шляху у тих хлопців з відео? Це риторичне питання і воно скоріше спрямовуюче :)
У него там маршруты были, набор высота по 2-3 км за день ...
Кантрійні гонищики, які приймають участь в Любительському Кубку України, ушатують проми за сезон у втулках та іноді й у каретках. І люфт доходить до міліметра. І чим він більший, тим більший ризик розсипання і клину при подальших навантаженнях.
Смотря какой пром. Если с мягкого металла, то толку. Надо такие ставить которые в станках, с хорошей легированной стали, на велосипедах они "вечные".
Якщо сучасні крила - развод, то чому в дитинстві, коли я катався на "школьнике" з повнорозмірними крилами по калюжах, то ноги були такі ж мокрі, як і зараз? :duma:
С современными "крилами" у вас не только ноги будут мокрые, но и вся спина и жопа :D
день як рiк (с)

Аватар користувача
alexandrxxl
* * * * *
Повідомлень: 1278
З нами з: 5.10.08 12:43
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення alexandrxxl » 14.6.19 15:51

У нас в селе был мужик ездивший на трофейном велике с карданом и трёхскоростной планетаркой - вот где ресурс !

VooDoo
*********
Повідомлень: 3529
З нами з: 22.3.04 20:36
Звідки: офіційний бомж

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення VooDoo » 14.6.19 17:36

Ну вот чел. намотал десятки тысяч км, правда не по Андрийовському а по горам латинской америки с баулами и не жалуется на планетарку.
По его словам, на веле только болтики проверяет/подтягивает время от времени и всё.
https://www.youtube.com/watch?v=hO2NWLD8_kg
Так а що там такого? Весь ролик не зміг додивитися, оскільки чомусь манера подачі "оператора" дратує, але головне у першій половині побачів: подорожує звичайний турист, який навішав сумок на ригідний велосипед як на віслюка, на вузькій лисій і відповідно перекачаній до запоморочення гумі, що значить бажано вибирати рівні поверхні переміщення, який замість того щоб залити герметик після 89-ти латок від проколів, поставив взагалі актипрокольні "безповітряні" покришки танус від спонсора, і потихеньку день за днем подорожує, там і близько нема тих навантажень, які відчувають велосипеди на кантрійних гонках, тренуваннях чи якихось покатушках на уік-енд в гори. Хотів би я побачити з якою швидкістю він буде крастися по бруківці Андріївського саме на цьому ригіді, 3-х атмосферах в колесах чи без повітря, з чистою вагою велосипеда 18,5 кг (з його слів у ролику) та ще і баули з вантажем мабуть мінімум 10 кг, це страховисько загальною вагою у подорожі мінімум за 30кг має мати дуже специфічних особливих прихильників. І саме ця планетарка пройшла у нього не десятки тисяч, а лише сезон, якщо не помиляюсь, 13к км, що для людини, яка місяцями не вилізає із подорожей, це зовсім небагато, дехто тут за сезон долає такі відставні у вільних від роботи час без спеціальних подорожей континентами, зокрема, знаю багатьох таких людей, та і у мене бували активні велосезони з 10к пробігу не на ригіді зі сліками, і момент - ця втулка (лише втулка) коштує "полторушку", наскільки розумію, доларів чи євро, так що мрії про закидати країну б/в євробляхами з планетаркою за 100-200 доларів (за велосипед, а не втулку) також схоже дуже специфічні.
А зараз купив сів і поїхав ? І не боятимешся ? Навряд . Або сам передивишся , або в майстерню ... Ну і ціна - за середню зарплату місячну зараз - 10269 ( за квітень статистика каже - насправді мінус податки - так що буде трохи більше 8000 ) - який велосипед купиш ?
Так в тому і справа, що на офіційну середньомісячну зарплату як при совку продавався металобрухт, так і зараз, а ТС їздить на ашанах до роботи і при цьому робить висновки всесвітнього масштабу про велоіндустрію, не маючи елементарних уявлень про обслуговування велосипеда, з маячнею про "розтягнення" ланцюгів, роботу різних підшипників тощо і оперуючи як сферичним конем у вакуумі міфічним терміном "ресурс" без врахування умов експлуатації та вартості.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 289
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.6.19 17:56

Во-первых те велы которые гоцают по горам проходят ТО после каждой серьезной покатухи.
Во-вторых Верин как раз катался на ашанах, потом решил что с него хватит и пересел на дорожник на планетарке с ремнем
В-третьих, мой "Ашан" ездит по тротуару и бровкам и прошел уже 1300 км без ТО вообще, начиная с зимы. По нему не делалось абсолютно ничего, кроме новой задней покрышки (купил с лысой) и освещения, которое я менял на диодное. Вот как я его купил за 150 баксов, так он в ровно том же состоянии. Я его даже не смазывал и он вообще даже не скрипит, сейчас кстате под дождем стоит, мокнет, така его доля.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень: 1219
З нами з: 31.5.10 20:34
Стать: чол
Звідки: Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Alex_HYXT » 14.6.19 18:30

Во-первых те велы которые гоцают по горам проходят ТО после каждой серьезной покатухи.
Та ладно ... Цікаво було б почути на цю тему більш детальніше...
Во-вторых Верин как раз катался на ашанах, потом решил что с него хватит и пересел на дорожник на планетарке с ремнем
ТОбто людина жодного разу не катала на нормальних велосипедах і робить висновок про них... НА Ашан-байк і я не сів би в серйозну покатушку, хоча катаю не на планетарці...
В-третьих, мой "Ашан" ездит по тротуару и бровкам и прошел уже 1300 км без ТО вообще, начиная с зимы....
1300 км - це накатується десь за місяць півтора активного катання без проблем. У мене 800 км десь за 8-10 покатушек. По грунтам. Рельєфу, пилу та багна вистачає. У велосипед лізти взагалі бажання немає.
А 1300 км асфальтом це взагалі не про що. Раннонери такі відстані за один-три виїзди накатують...
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 289
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.6.19 19:45

Лол просто лол. Чел накатал овер 50к км по африканским ебеням, ебеням Аляски и латинской Америки и ты рассказываешь какой у Верина хреновый вел за 4к евро с именной рамой между прочим ))

Это первое, второе 1300 км в моем случае это примерно 80 покатушек, после которых не разболтался ниодин винтик на велосипеде. А вел совсем не новый, до меня отвозил жопу какого-то рачительного брюгера лет 15
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 289
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.6.19 19:49

Кстате у меня есть хороший двуподвес с злой геометрией, воздух спереди сзади, тормоза гидравлика на 120 роторах, вилка слокаутом с ходом в 120 мм, все переклюки деор и я могу сказать что он вообще не ровня дорожнику на планетарке. Его нужно смазывать как минимум каждые 300-400 км.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1397
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 14.6.19 20:57

Добре. Якщо наводящі питання не працюють, то напишу прямо))

2-3 км набору на день за 50+ км можна проїхати і на сінглі без всіляких планетарок та ременів.
Класична ланцюгова трансмісія розрахована на ламаний рельєф, повороти, швидкість та відповідний діапазон передач. На швидке та часте перемикання.
На планетарці з 3-7 передачами ви проїдете по місту, не поспішаючи, спокійно. Саме для цього вони і є. І в якусь круту гірку будете в кращому випадку ледве крутити, перевантажуючи коліна, в гіршому - пхати вел вгору руками :)
В Голосієво, Китаєво, Дубках та інших рельєфних парках Києва грунтовими стежками - не проїдете.
Про натяги-струни, маневри та прискорення в шосе я вже й не кажу)

Про проми я ж написав, якісні і дорогі. На верстатах вони "вічні", бо в них не потрапляє вода бруд і пил. Тож порівняння повз касу)

Якщо я навалюю по калюжам 30+, то ніякі крила від мокрих ніг не врятують. Бо це звичайна фізика. Якщо на мтб із зубастою гумою, то тим більше. Але і спина і дупа лишаються сухими навіть при наявності хоча б крила типу mucky nutz.
Більшість людей катають повільніше і все ок.
Я і вони щось робимо не так? :D

А звідки така інфа про ТО після кожної серйозної покатухи?))
Якщо ви про профіків UCI, то так, бо там інакше не можна і краще перебдєть, ніж ризикнути злити фінішне місце і очки рейтингу.
Якщо про звичайних аматорів, то ні. Скільки я знаю гонщиків, які регулярно іздять марафони та короткі змагання, в передстартове ТО входить хіба що миття та змащення трансмісії, перевірка наявності герметика в безкамерках. Все. Після змагань всередину лізуть тільки якщо раптом щось десь скрипить, але це рідкість.

Ланцюги всі потрібно періодично змащувати. Мабуть це новина) В ланцюгах верстатів теж періодично замінюють мастило в залежності від зовнішніх чинників (забруднення) та випрацювання.

п.с. по тротуарах на велі їздити заборонено згідно з ПДР.
п.п.с. ротори 120мм на підвіси не ставлять.
п.п.п.с. ви вкотре самі собі відповіли на своє ж питання. підвіс з ходом 120 і дорожник на планетарці. це кардинально різні стилі і напрями катання. і жоден дорожник на планетарці не поїде швидше/довше за шосейник на звичайній трансмісії, навіть по рівному, не кажу вже про рельєф. так само як і дорожник на планетарці не поїде по ґрунту, навіть по тому ж ПДНу.
п.п.п.п.с. нп варто використовувати ненормативну лексику в тексті.
Зображення

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 289
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.6.19 22:37

На планетарці з 3-7 передачами ви проїдете по місту, не поспішаючи, спокійно. Саме для цього вони і є. І в якусь круту гірку будете в кращому випадку ледве крутити, перевантажуючи коліна, в гіршому - пхати вел вгору руками :)
В Голосієво, Китаєво, Дубках та інших рельєфних парках Києва грунтовими стежками - не проїдете.
Про натяги-струни, маневри та прискорення в шосе я вже й не кажу)
Откуда это взято ? У меня планетарка напр. на 7 передач. Самые ходовые 3е, 4я, 5я в 90% случаев. Третья если небольшой уклон вверх, 4я чтобы расслабленно крутить педали, 5я чуть поддать газку. На 1-2 можно выезжать в достаточно крутые горки. На 6-7 наваливать на шоссе.
Вы почему-то делаете упор что на горнике классно крутить педали в горку, но хочу заметить что это совсем не так.
В горку лучше всего едет электро, а в горных еще и геометрия рамы такая, чтобы облегчить спуск, но не подьем. На крутых подьемах он просто на козла становится и привет.
На швидке та часте перемикання.
Это вообще бред. Видимо вы на планетарке не катались, где переключаешь передачи чуть ли не каждые 100 метров, ювелирно подстраиваясь под трафик,
потому что все переключение очень комфортно и незаметно при любых скоростях и внезависимости крутишь педали или нет.
Якщо я навалюю по калюжам 30+, то ніякі крила від мокрих ніг не врятують. Бо це звичайна фізика. Якщо на мтб із зубастою гумою, то тим більше. Але і спина і дупа лишаються сухими навіть при наявності хоча б крила типу mucky nutz.
Більшість людей катають повільніше і все ок.
Я і вони щось робимо не так? :D
Я забыл сказать, для калюж кроме нормальных прилегающих крыльев еще нужен кожух возле цепи. Тогда ноги сухие даже если ездишь через калюжи.
п.п.с. ротори 120мм на підвіси не ставлять.
Сорри, ошибся. Пошел перемерял, роторы по 180 мм на гидравлике.
так само як і дорожник на планетарці не поїде по ґрунту, навіть по тому ж ПДНу.
То что дорожник не проедет по грунту - полный бред, он по сути для этого и предназначен.
Читай он предназначен для туризма, чтобы возить грузы на дальние дистанции в условиях асфальтно-грунтовых дорог.
Отсюда и надежность вело. Другой вопрос что на нем едут неспеша и далеко, это да.
А на двухподвесе комфортно наваливать по неровным дорогам и ооочень мягко заезжать на бровки.
Востаннє редагувалось 14.6.19 22:43 користувачем Slavyan, всього редагувалось 1 раз.
день як рiк (с)

Аватар користувача
d.j.Denver
* * * * *
Повідомлень: 1070
З нами з: 16.9.10 23:34
Стать: чол
Звідки: Київ, Ліко-Град

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення d.j.Denver » 14.6.19 22:41

або кататися полями/гори/швидко по асфальту
И что будет с перекидкой когда поедешь полями/гори/швидко ?
Дай угадаю, набьется пыль грязь в шестеренки,
перестанут нормально срабатывать передачи, вибрейки начнуть свистесть, тереть.
Если зацепишь и погнешь петух, то механизм возможно прийдется выкинуть, иногда вместе с рамой.
Доведеться змінити поламаного півня ціною від 50 до 250 грн. Проте, якщо кортить, то можна викинути і раму, і телефон, а на додачу - розвестись із дружиною.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 289
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.6.19 23:03

Кстате раз за горки заговорили, планетарка вообще бомба если провтыкал переключить передачи перед крутой горкой, скорости нет и ты такой хоп, с шестой на первую крутанул ручку резко под нагрузкой и выехал. На перекидке в такой ситуации если, вовремя передачу не подготовил то идёшь в горку пешком.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1026
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 14.6.19 23:37

Какой пробег велосипеда ?
Ну, тыщ 20. В последнее время катадзе времени особо нет.
На перекидке в такой ситуации если, вовремя передачу не подготовил то идёшь в горку пешком
Господин хороший, съездите на покатушку какую-нибудь с народом, попросите у кого-нибудь проехаться на нормальной настроенной трансмиссии. Многие заблуждения магическим образом развеются.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 289
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.6.19 23:44

Любая, даже очень хорошо настроенная перекидка уступает планетарке. На планетарке можно переключить передачи с любой на любую просто стоя на месте.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1397
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 15.6.19 05:37

То тут скоріше питання у вмінні користуватись певною трансмісією взагалі) Може просто потрібно заздалегідь перемикатись перед зупинкою?
Нічого ж складного, зкинути 1 зірку попереду, або закинути 2-3 позаду.
І взагалі використовувати правильні передачі, щоб вел не козлив. Чомусь такої проблеми нема у більшості користувачів кантрійних байків на кантрійних трасах навіть з шаленими точками по коренях вгору.

З ланцюга бризки на ноги не летять. Кожух встановлюється поверх ланцюга для того, щоб на ланцюг не потрапляли бруд та вода. І все.

Про електробайки не треба. Це взагалі окрема тема. Можна з таким самим успіхом сказати, що вгору краще за все їде джип і вел для цього не потрібен :D
Зображення

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1026
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 15.6.19 11:58

Любая, даже очень хорошо настроенная перекидка уступает планетарке. На планетарке можно переключить передачи с любой на любую просто стоя на месте.
Вам ехать надо или на месте переключаться?
У планетарок есть куча недостатков. Если бы это было не так, других типов трансмиссии просто не существовало бы. Они тяжелые, у них ниже КПД и ремонтопригодность стремится к нулю. Я тоже когда-то бредил Рохлоффом, но, у счастью, переболел :)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 289
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 15.6.19 12:51

На месте надо переключатся, также как это делается в авто на механике, стартуешь на пониженной
Почему перекидки стали доминирующими - вверху было, индустрии кушать надо
день як рiк (с)

Аватар користувача
Uda4nik
*********
Повідомлень: 2265
З нами з: 23.7.09 00:58
Стать: чол
Звідки: Донецк -> Киев, Борщаговка
Контактна інформація:

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Uda4nik » 15.6.19 13:43

Почему перекидки стали доминирующими - вверху было, индустрии кушать надо
У мене задній перемикач Deore, був придбаний разом з ровером в 2007 році. Кілометраж не записував, але менше 2тис. було лише один рік, в інші близько трьох на рік. Перемикая досі живий. Як я тут годую "індустрію"? :)
Причому я купую ланцюги SRAM та КМС, а це різні контори, конкуренти Шимано. Тобто виходить, що я годував конкурентів виробника перемикача :)

Втулки зношуються? - так, але комплект шарів та конусів коштує копійки, а замінити їх ви можете самі, щоб не годувати майстерню.
Та ніхто не заважає вам придбати втулки на "промах" (картриджних підшипниках). Якщо одразу замінити в них заводське мастило на більш якісне в достатній кількості, зносу їм не буде, навіть якщо підшипники там будуть не від першої п"ятірки виробників.

Втім, вірити в "теорію заговора" вам також ніхто не заважає :)
Избрание малограмотного наркомана в президенты - это сигнал, что СТРАНА БОЛЬНА. Сигнал всем:
- Олигархам: надо отжимать.
- Партнёрам: надо сваливать.
- Врагам: надо добивать.
"Ви зробили це разом" (С)

Аватар користувача
Uda4nik
*********
Повідомлень: 2265
З нами з: 23.7.09 00:58
Стать: чол
Звідки: Донецк -> Киев, Борщаговка
Контактна інформація:

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Uda4nik » 15.6.19 13:47

На месте надо переключатся
тЬся.
Перемикатися треба там і так, де і як дозволяє конструкція.
Избрание малограмотного наркомана в президенты - это сигнал, что СТРАНА БОЛЬНА. Сигнал всем:
- Олигархам: надо отжимать.
- Партнёрам: надо сваливать.
- Врагам: надо добивать.
"Ви зробили це разом" (С)

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1026
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 15.6.19 15:57

На месте надо переключатся, также как это делается в авто на механике, стартуешь на пониженной
Почему перекидки стали доминирующими - вверху было, индустрии кушать надо
Вовремя надо переключаться и все будет хорошо. И даже если надо стартовать с места, ничто не мешает поставить пониженную - на первой же половине оборота цепь перекинется куда надо. Да, старт будет на полсекунды медленнее, но это проблема для гонщиков, а не для типичных пользователей планетарок. Но гонщики не торопятся пересаживаться на планетарки, потому что им надо не только стартовать с места, а и крутить педали всю дорогу - см. выше про вес и КПД.
Короче, если для вас в приоритете неторопливо катиться и наслаждаться переключением скоростей туда-сюда - планетарка ваше все. Если надо быстро добраться из точки А в точку Б - это лучше делать на обычной трансмиссии. Это не то, что вы ожидали, когда начинали эту тему? Ну сорян, таковы законы физики.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 289
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 15.6.19 17:13

У вас какое-то извращённое понимание, впрочем как и у всего постсовка.
Вот в европейских городах где велов бывает больше чем машин, горный днём с огнём не найдешь.
А все просто, горный ездит в горах, тамже его преимущества и заканчиваются.
день як рiк (с)

Hero86
*
Повідомлень: 19
З нами з: 7.9.17 15:43
Стать: чол

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Hero86 » 15.6.19 20:54

Наскільки я знаю - то гірський велосипед призначений їздити поза дорогами. Категорично заявляти що місце гірського велосипеда тільки гори, а в випадку України це Карпати, буде якось неправильно.


Повернутись до “Пісочниця”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей