Уважно передивився. Плюсів електрифікації багато, мінусів всього один. Але суттєвий. Вага. Нублін, 22 кг - таки дофіга. І це в мінімалістичній конфігурації електросистеми - 500 Вт редукторне мотор-колесо, 11,5 Ah батарея. Донор-велосипед також достойний - GT Zaskar, а не якийсь чугуній з ашану, 11,5 кг зі слів автора, хоча мені здається, там має бути десь біля 13 кг той велосипед, але суті справи воно сильно не міняє.
Як транспортний засіб на роботу добиратися - піде. Але в покатушки з ним їздити - ну нуфіг. Якщо на хазяйстві один велосипед - ідея не дуже хороша, бо оту всю електростанцію постійно прикручувати/знімати - задовбешся... Якщо є два своїх велосипеди - один з них можна електрифікувати і перевести в розряд транспорту. Але ж блін - 22 кілограми!
І це при базовому пробігу якихось 30 км чисто на моторі і максимумі швидкості - 42 км/год . А якщо пробіг чи швидкість трохи збільшити (1000 Вт мотор-колесо і добавити акумуляторів) - то буде цілих 30 кг . Для порівняння: наприклад оце моноколесо при тій же масі 22 кг і такій же максимальній швидкості в 45 км/год має пробіг більше сотні кілометрів на одній зарядці. Без педалей! І на ньому навіть сидіти можна в дальній дорозі - там ще сідушка впридачу йде. Та й компактніше воно набагато, з велосипедом в магазин особливо не зайдеш, а з моноколесом - запросто! Ціна питання, правда, зовсім не велосипедна, хоча якщо порівнювати з карбоновими вєліками... Але який це дурак буде на карбонову раму електромотор вішати?
До речі, нарив цікавий калькулятор, який дозволяє оцінити величину пробігу моноколіс в залежності від ємності акума, ваги райдера та інших ключових параметрів. Кажуть в інтернетах - нормально він рахує. Електровелосипеди по ньому також, мабуть, можна оцінювати, різниці особливо ніякої, окрім того, що сам велосипед буде важити більше, ніж пластиковий корпус моноколеса.
http://darknessproduction.com/DistanceCalculator/