ІНЬ І ЯНЬ — ЦЕ АЛЮМІНІЄВО-ХРОМОЛІДЕНОВА РАМА FIREEYE KIRIN
Рама Kirin має дуже рідкісну комбінацію: передній трикутник виготовлений з хромомолідена, а задній — з алюмінієвого сплаву №6061.
Не секрет, що зниження ваги є пріоритетним завданням в розробці міцної рами для екстремального катання, тому вибір алюмінію в якості основного матеріалу є очевидним. Компанія Fireeye випуском рами Kirin вирішила зайняти дуже вузьку нішу, де окрім них мешкає ще три-чотири бутікові компанії. І все. На важкій рамі важче стрибати (дякую, Кеп!), проте розірвані від найжорсткіших падінь та карколомних викрутасів алюмінієві труби не зупиняють велосипедистів від ставлення до рам як до витратного матеріалу. Знищив раму — купи нову. Але все ж існує маленька категорія людей, для яких питання довговічності (а також дешевизни ремонту) стоїть на найвищому щаблі в переліку пріоритетів. Саме для них Fireeye і створила модель Kirin з хромолевим переднім трикутником.
Важко сказати, скільки саме зможе прожити така рама при безжалісній експлуатації в горах чи на трейлах, але точно знаємо, що значно довше ніж повністю алюмінієва. Стінки труб в Kirin товсті, їхній діаметр — oversized (збільшений), а виробник настільки впевнений в надійності свого творіння, що навіть не став приварювати допоміжний підсилювач до верхньої і підсідельної труб. Це круто, що сталеву раму з товстими стінками може відремонтувати звичайний зварювальник. А ще це не вплине на розмір вашого гаманця.
Задній трикутник тут виконаний з алюмінієвого сплаву 6061 для того, щоб знизити неподресорені маси. Загальна вага вражає навіть творчу уяву: 3600 грамів і це в розмірі М без врахування ваги амортизатору! Хід підвіски — 140 мм, але ось тут схований великий сюрприз, який врівноважує баланс характеристик. Сталь — матеріал м'який, тому цей (без перебільшення) справжній слонопотам на найсуворіших розковбасах буде поводити себе як пульмановський вагон. Вибравши покришки шириною 2,4 дюйми — кам'янистий спуск перетвориться для вас з сеансу лоботомії на доволі приємну прогулянку. Там, де ваші колеги на алюмінієвих двопідвісах будуть страждати, ви будете відчувати себе затишно та впевнено керувати байком.
Характеристики
Show
• Матеріал: сталь легована CrMo (фронтальна частина) / алюміній 6061 (задній трикутник);
• Хід заднього колеса: 140 мм;
• Розміри заднього амортизатора: 7.875"x2.25" (200x57mm), 22mmxID8mm;
• Рульовий стакан: конусний 1-1/8"-1.5" під напівінтегровану рульову;
• Кріплення переднього перемикача: Хомут;
• Каретковий вузол: 73мм / ISCG;
• Дропаути: 10x135mm ;
• Діаметр колеса: 26";
• Вага: 3600 г (без заднього амортизатора).
Геометрія: (LG)
• Верхня труба: 585 мм
• Підсідельна труба: 445мм (17.5");
• Висота рульового стакану: 120мм;
• Кут рульового стакану: 67°;
• Кут підсідельної труби: 73°;
• База коліс 1132мм;
• Відстань Chainstay: 425мм.
• Хід заднього колеса: 140 мм;
• Розміри заднього амортизатора: 7.875"x2.25" (200x57mm), 22mmxID8mm;
• Рульовий стакан: конусний 1-1/8"-1.5" під напівінтегровану рульову;
• Кріплення переднього перемикача: Хомут;
• Каретковий вузол: 73мм / ISCG;
• Дропаути: 10x135mm ;
• Діаметр колеса: 26";
• Вага: 3600 г (без заднього амортизатора).
Геометрія: (LG)
• Верхня труба: 585 мм
• Підсідельна труба: 445мм (17.5");
• Висота рульового стакану: 120мм;
• Кут рульового стакану: 67°;
• Кут підсідельної труби: 73°;
• База коліс 1132мм;
• Відстань Chainstay: 425мм.
Коваль Іван