Все прекрасно щодо офіційного дилера та рекомендованої ціни.Ну то це треба запитати безпосередньо у поляків, які його продали за цією ціною .
Бо візьмемо будь-який байк і порівняємо його ціну в різних країнах.
Хай буде Прокалібер 6 2018го року (бо попередніх років не всі лишились на сайтах). Курс +-, по онлайн калькулятору.
Польща 1881юсд
https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowe ... ode=orange
Штати 1890
https://www.trekbikes.com/us/en_US/bike ... ode=orange
Британія 1710
https://www.trekbikes.com/gb/en_GB/bike ... Code=black
Німеччина 1775
https://www.trekbikes.com/de/de_DE/bike ... Code=black
Чехія 1834
https://www.trekbikes.com/cz/cs_CZ/kola ... Code=black
Австралія (поки на сайті тільки WSD варіант, але ціна така сама як у чоловічого) 1897
https://www.trekbikes.com/au/en_AU/bike ... visibility
Україна 1875
http://ukrbike.com.ua/bikes/2018/trek/m ... ber-6.html
Ну і далі можна порівняти будь-які моделі і будь-які країни. Картина буде приблизно однакова.
Різниця є, але не вдвічі і навіть не в півтора рази.
Ну і самому мені просто цікаво. Ви отримали офіційний байк з усіма документами (чек, паспорт-гарантійка) від Трек-Польща? Чи просто новий в коробці від якоїсь третьої особи?
Что ты понимаешь под словом "независимые"?Все прекрасно щодо офіційного дилера та рекомендованої ціни.
Але крім офіційного магазину із вивіскою Трек існують і незалежні магазини...
Те, що цей магазин не є брендовим. Було б дивно зі сторони виробника вимагати від партнерів дотримуватись рекомендованих цін, а самим їх відкрито ломати.Что ты понимаешь под словом "независимые"?Все прекрасно щодо офіційного дилера та рекомендованої ціни.
Але крім офіційного магазину із вивіскою Трек існують і незалежні магазини...
Как правило все дорожки все равно ведут к офдиллеру в конкретно взятой стране. За этим следят. Если мы с тобой захочем купить велосипедов напрямую у трека с целью их дальнейшей реализации, нам их банально не продадут, отправив закупаться угадай у кого.
Так же есть понятие рекомендованной розницы. За этим тоже следят. Другое дело, что тут уже многое зависит от конкретно взятого бренда и его политики, его представителя, политики представителя и т.д. У кого-то за продажу на условные 10% дешевле проштрафившийся магаз получит немного другую закупочную цену на следующий год, кто-то смотрит на это сквозь пальцы.
Гарний жарт про чорний хід Та трохи більше поваги не завадить. Про боротьбу представництв і збутових мереж вам ніколи не доводилось чути? А вона існує...Maksym, d.j.Denver,
Я взяв і порівняв (фуууух... зібрав все нарешті разом...)
Дещо складніше, бо далеко не всі моделі і не всіх років залишились в магазах. На оф.сайті тим більше. Але щось таки є.
Хай пробачать мене адміни за стільки посилань
І де на Вашу думку незалежні магазини купляють байки? З чорного входу фабрики в Китаї? Ні. У того ж представника Стокові інет-магази скуповують зі складів того самого представника (дещо дешевше, щоб вже злити зі складу старі запаси і відразу), або у дрібніших магазів, якщо у них є залишки.
І дещо незрозуміло про повернення пдв.
Як Ви це зробите, замовивши байк з того ж CRC чи подібних?
Самостійно поїхати в прикордонне містечко, викупити і провезти як свій - так, можна, але час та гроші на подорож...Чи набагато дешевше вийде в результаті? І точно довше. Кожного дня так завозити по 1шт, і перепродавати? ну то це вже контрабанда
Якщо у нас відрахувати ПДВ від РРЦ, то ціна теж вийде чудова)
То, что магазин не является монобрендовым, не значит, что он не купил эти велы там же, где и монобрендовый, с теми же сопутствующими обязательствами.Те, що цей магазин не є брендовим. Було б дивно зі сторони виробника вимагати від партнерів дотримуватись рекомендованих цін, а самим їх відкрито ломати.
Ви явно не за те зачіпились в моєму пості. Було питання, як може бути новий і некрадений велосипед суттєво дешевшим. В кілька кліків мишею знайшов один із багатьох варіантів.
Є ще один варіант - я так купував годинник у британському Watchshop. Після отримання товару в Україні, написав до магазину про отримання поза межами ЄС і протягом двох днів отримав назад на картку суму британського ПДВ.Якщо на байк-компонентах, наприклад, зареєструватися й вказати країну Україна, то ціни різко похудають на 19%. Автоматично! Подивився першу раму, яка попалася на очі. Для мешканців ЄС вартість 1734 євро, для України - 1445 євро. Сучасний рівень розвитку програмування дозволяє автоматично віднімати ПДВ при замовленні з країн поза ЄС. НТП!
Прошу пана чому незаконно?...обойти налогообложение за счет личного ввоза. Оно правда, положа руку на сердце, не то чтоб идеально законно.
Ці хлопці могут привети любую модель Трека с дискаунтом в -30% от рекомендованной цены, я тоже брал у них Suprfly6 2016 2 года назад.Мой велик привезли в коробке и он был нулячим, т.е. муха на нем даже не сидела. Почему люди с доставкой из Польши со своей маржой могут привести абсолютно новый велик за 880 у.е., а у официалов нашил он стоит от 1300 до 1800 у.е. И нужно учесть то, что в Польше на 880 у.е. были уплачены местные налоги.
-30% от оф цены всегда приятно получить на любой велик/товар. По чаще бы была такая возможность!Ці хлопці могут привети любую модель Трека с дискаунтом в -30% от рекомендованной цены, я тоже брал у них Suprfly6 2016 2 года назад.Мой велик привезли в коробке и он был нулячим, т.е. муха на нем даже не сидела. Почему люди с доставкой из Польши со своей маржой могут привести абсолютно новый велик за 880 у.е., а у официалов нашил он стоит от 1300 до 1800 у.е. И нужно учесть то, что в Польше на 880 у.е. были уплачены местные налоги.
Тогда цена на эту модель. на оф сайте была около 1800 евро, я заплатил около 1250. Судя по всему Вам достался этот велик практически по цене закупки, так как залежался.
Т.е. имея 30% скидку от РРЦ остается еще очень немаленький зазор для поддержания штанов продавца. И явно ж 880 это не закупочная цена. Итого обычная наценка веломагазина 100%. Так можно жить . И появлению велосипедов за пол цены не надо удивляться - это просто продажа с небольшой наценкой.-30% от оф цены всегда приятно получить на любой велик/товар. По чаще бы была такая возможность!
PS У вас черный или фиолетовый?
Ви знаєте закупівельну вартість даної моделі байку? Навряд. То навіщо тоді необґрунтовані висновки?Т.е. имея 30% скидку от РРЦ остается еще очень немаленький зазор для поддержания штанов продавца. И явно ж 880 это не закупочная цена. Итого обычная наценка веломагазина 100%. Так можно жить . И появлению велосипедов за пол цены не надо удивляться - это просто продажа с небольшой наценкой.
Вот это интересно, кстати. Как-то не обратил внимания сходу.
То есть ты хочешь сказать, что по тем ценам эти машины во всякоразных европах продаются незаконно? Тогда вероятно продавцов и покупателей преследует европейская полиция? Или же может их там банально угоняют для отправки сюда?
Или?..
Заградительные пошлины мы, к слову, обязались отменить в рамках соглашения об ассоциации. В том числе конкретно на автомобили.
Звісно не знаю. Але вона нижча за 880$.Ви знаєте закупівельну вартість даної моделі байку? Навряд. То навіщо тоді необґрунтовані висновки?
А ви знаєте виробничу собівартість? Закупівельна ціна далека від виробничої собівартості як РРЦ від закупівельної.От я знаю. Тому і написав з самого початку, що новий байк не може коштувати дешевше собівартості
Зовсім ні. Дорогі велосипеди закуповують по 800, продають по 1800. Звісно на масовому сегменті націнка менша.І всі сиять і думають, що то все офіціали-упирі Трек, купують байки по 200юсд, а продають по 2000юсд
Такі випадки можуть бути, але ціна там більше ніж вдвічі менша й немає ні чеків, ні гарантій, ні документів. А якщо ровер придбано в магазині з усіма документами - то це явно не крадений вел.А те шо з Польщі багато випадків продажу нових байків, які типу вкрали, для отримання старховки - не варіант. І звісно ціна у них вдвічі менша.
Оу! Круто! Нічого зайвого! Олдскул. І лишень 10 кг. А якщо зняти захист ланцюга на великій зірці то ще сотню грам можна зекономити! Але ж дань стилю! І навіть ланцюг із золота - підтверджує статусність ровера.Хорош тут дилеров и магазины кошмарить, зацените лучше новый топовый вельчик
Ще не зустрічав великого українського імпортера/ офіційного дистриб'ютора (щоправда, не з велотематики, але з різноманітних інших), у якого не можна було б отримати знижку у 20-30% від базового опту (як правило, це десь -40-50% від роздрібу) за певних умов співробітництва. Імпортер при цьому буде, звісно ж, ще в плюсі.Итого обычная наценка веломагазина 100%. Так можно жить . И появлению велосипедов за пол цены не надо удивляться - это просто продажа с небольшой наценкой.
Тож нічого, що трохи нижня і верхню картинка не сходяться...Хорош тут дилеров и магазины кошмарить, зацените лучше новый топовый вельчик
А ви вже замовили той, що на картинці був?Ви б ще пізніше зайшли... Я зайшов відразу - був саме той ровер що на скріні.
Отож, націнка імпортера, націнка магазину, націнка за занести туди-сюди... Ото ж й виходить що дешевше взяти в Польщі без усіх цих націнок на чесному розпродажі.
Звісно не знаю. Але вона нижча за 880$.
Повернутись до “Архів старих тем”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 20 гостей