Дійсно?! Не знав. Дуже прикро. Хоча, це не поодинокій випадок - наприклад, в Steam ціни для України також не рідко вище і суттєво, чим для рф.Взагалі політика Chain Reaction Cycles дивна. Наприклад, ціни для українців суттєво вищі за російські.
Может не проблема, но за какие деньги? Как обычно, рекомендованная цена плюс сверху... Всё таки таких скидок как можно словить на "чайнике" или подобных сайтах у нас сроду не завозили, а если и бывают - то на какое-то унылое лежалое оборудование.Слышал от некоторых магазинов, что после НГ - СРАМоту будет не проблема купить в Украине, т.к. появится оф. дилер (или сменится). Может из-за этого - эксклюзивное право на продажу СРАМоты на определенной территори.
Надеюсь на это, то Шимановский ширпотреб достал.
Я теж не є фанатом CRC, але буває по різному. Ціни бувають дешевше. Особливо на одяг. Тільки що пробив свій кошик з "чайника" (компоненти) на німецьких bike24 та bike-components - ціна була або така сама, або на CRC дешевше. Безкоштовна доставка при овер $150 теж приємний бонус. Відправляють EMS, при перевищенні митного ліміту, розмитнення на EMS дешевше та бистріше, чим, наприклад, у DHL. Остання моя посилка з bike24 прийшла саме DHL - окрім мита, послуги брокера в DHL 400 гривень проти 114 грн у EMS, митні оформлення тривали 10 днів плюс купа бюрократичних процедур виду "надішліть нам скани всіх сторінок паспорту".Коли я останній раз був на CRC - там ціни були зовсім не конкурентні з німецькими онлайн магазинами. Що ви там знайшли на тому CRC? Та й проблем з відправленням до України немає - щойно перевірив.
Офы Трека у нас и вправду очень странные.меня вон b***24 подводит - говорят на вашу карту мы отправили сумму символическую - скажите сколько мы отправили и тогда мы сделаем доставку...
А все потому что горе официалы Трека в Украине не могут привезти сраный петух для SuperFly и конвверт кита не найти на 12*142...
Настільки дивні, що от вчора в майстерні на комбайнерів я в руках тримав поламану раму Фуела 26", якій вже років 7 чи 8. І хоч гарантія вже давно закінчилась, замість неї їде нова Фуел 29"Офы Трека у нас и вправду очень странные.
Власне виникає питання, а кому і коли Ви писали щодо замовлення цього гаку, або конверт-кіту, якщо не секрет?А все потому что горе официалы Трека в Украине не могут привезти сраный петух для SuperFly и конвверт кита не найти на 12*142...
Власне виникає питання, а кому і коли Ви писали щодо замовлення цього гаку, або конверт-кіту, якщо не секрет?
Шимановский ширпотреб достал; меня вон b***24 подводит; официалы Трека в Украине не могут привезти сраный петух для SuperFly и конвверт кита не найти на 12*142...
Не пойму вашей иронии - Шамано запчастей в любом вело магазине - хоть лопатой греби, особенно лоу и мидл сегмента. Срам, того же сегмента, стоит немного дороже (соответственно для простых обывателей не интересен) Но и мидл сегмента - его купить нереально в Украине. Как уже писали выше или накрут (по сравнению с Немецкими сайтами) овер классный или залежалые остатки.ShowЯ б не ставився до цього серйозно після заяв:Шимановский ширпотреб достал; меня вон b***24 подводит; официалы Трека в Украине не могут привезти сраный петух для SuperFly и конвверт кита не найти на 12*142...
Ну, Ви запитали "чи є?", манагер подивився залишки на українському складі і відповів "зараз нема".Хотел приобрести дополнительный петух под 5*135 - http://ukrbike.com.ua/bikes/2016/trek/m ... fly-6.html
Можно найти в коментах 2а моих запроса и офиц ответы.
Да нет, у диллеров свои каналы, отличные от немецких интернет-магазинов.І для мене, якщо чесно, відкриття, що офіційний дилер так само замовляє товари поштою з німецьких сайтів... Тоді зрозуміло звідки ціни - бо ще ж й заробити щось треба, а не лише привезти. Хм, але ні, не відкриття - адже заміни поламаних рам надсилають поштою безпосередньо кнцевому споживачу (це не бренди ВК, але київські).
Якось випадково дуже давно був на "екскурсії" у Румунії, там збирались дилери одного світового бренда, і чув розмову представника румунського дилера, виходить що у магазині великого румунського міста (навіть не столиця) продається більше велосипедів цього бренда, чим по всій Україні разом, і це по однаковій ціні, і це в Румунії, яка не є багатою країною у порівнянні з Євросоюзом в цілому. А ще цей магазин міг дозволити взяти собі кредит півмільйона євро щоб побудувати нове приміщення, і це відбивається, тобто є економічно доцільним, уявляєш під який відсоток у нас дадуть кредит і скільки треба продати велосипедів, щоб вийти хоча б на нуль в країні, де як клас відсутній платоспроможний покупець.Не знаю - був у Німеччині, красиві Куби бачив аж 2 штуки на тисячі ашанбайків. Думаю не треба пояснювати, що ашанбайки то далеко не середнє й не топ обладнання? Хоча в провінційних містечках є цілі веломагазини й не один.
Давно за цим не слідкую, але навряд саме "відзначилися", адже пам’ятаю історію зі скоттами, тоді офіційно затримали велику партію і була проблема.Насколько я понимаю, госты отличились только тем, что попались. Работники разных магазов с глазу на глаз прямо, а в фейсбучках довольно прозрачыми намеками говорят, что как-то так делают если не все, то подавляющее большинство.
Повернутись до “Архів старих тем”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 12 гостей