

І нафіга ті вертольоти взагалі здалися при таких розкладах?

Дуже коротке відео про дуже коротку посадку:
Злетів він звідти також непогано - два метри розбігу і в повітрі

В точку! Я тільки уявив собі ту картину - відразу стало смішно. Тигдик-тигдик-тигдик...На обычной сдутой вилке хоть домой доедешь, а тут не факт.
Проект починався, як такий, що орієнтований на візки для осіб з обмеженими можливостями. Там така конструкція виглядає цілком виправданою.Курьёз, не более. 6 амортов вместо 2? Дайте 12! Никакой настройки, очевидно, не предусмотрено. Настраивать 3 аморта так, чтобы колесо сиделона поперовно - задолбаешься пыль глотать. Так шо никаких отскоков и компрессий. А если 1 хоть чуть-чуть просядет? На обычной сдутой вилке хоть домой доедешь, а тут не факт. Беспрокольность это хорошо, конечно, но я лучше буду прокалываться и клеиться, чем крутить эти пятикилограммовые колеса.
В авто все як і в велоіндустрії - в дешевих (призначених для пересічних користувачів) немає налаштувань, а от в спорт версіях та імітуючих їх - є.В точку! Я тільки уявив собі ту картину - відразу стало смішно. Тигдик-тигдик-тигдик...На обычной сдутой вилке хоть домой доедешь, а тут не факт.![]()
Ліричний відступ: в автомобілях взагалі ніяких регулювань амортів немає, ні відскоків, ні компресій. І якось же воно сцуко, їде. Ще й розраховано на значно більший діапазон швидкостей, ніж велосипед. І коштує той аморт дешевше велосипедного. Мабуть оті автомобілебудівники щось таки знають.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 234 гостей