Не зачепились) Просто вони є наочним прикладом.
Окрім дорогих брендів, які мають низьку кількість браку (бо хоч і виробляються в тому ж Китаї, але слідкують за якістю світлодіодів, драйверів, акумуляторів, інших складових, тому і коштують дорожче) є бюджетніші варіанти. Так, можливо не такі потужні і компактні, але контроль якості у них все ж кращий, ніж у невідомого продавця на алі. Наприклад Trustfire.
Добре, якщо пощастить і фара за 15-20 баксів буде жити довго, а не перестане раптом працювати за кілька тижнів/місяців (і навряд алі-продавець поміняє її по гарантії. якщо ж і поміняє, то на це піде мінімум 2 місяці пересилки). Тоді треба буде купувати нову, або ще раз такого ж кота в мішку, або якіснішу, відповідно дорожчу.
Обладнання для байку.
Якщо юзер катає спокійно в парку/лісі раз-два на тиждень, або на роботу з роботи по декілька кілометрів, то цілком вистачить того стокового обвісу.
Але якщо юзер вирішить стати туристом з пробігом 10+к на рік, або приймати участь в змаганнях, то далеко або швидко він не заїде. Хіба що він вундеркінд, типу Сагана
.
Тут теж проста закономірність. Компоненти вищих рівнів дорогі > бо вони відчутно легші і функціональніші > бо легші матеріали коштують дорожче > бо на виготовлення більш функціонального компоненту потрібно більше часу та зусиль.
Байк вагою 11-12кг на 100км, або в гору на час та швидкість, штовхати набагато легше, ніж байк 14-15кг