Одна проблема технічна: ... як на такому ухилі будуть почуватися СМЕ (система багатьох одиниць, тобто зчепка вагонів) я не знаю....
Спочатку пропозиція, а потім думаємо чи можна її реалізувати.
... будь-яке відхилення від норми і ділянка закривається на ремонт ... до того ж, взимку автобус на такому ухилі може так само покотитися шкереберть запросто...
Відповідно за частого руху постійні перекриття на ремонт?
Для мене маршрут, який ходить рідше раз в 5-10 хвилин (окрім пізнього вечора) не існує і при плануванні поїздок не враховується. А це відносно інтенсивний рух
По-перше, там ходив трамвай, а по Воровського (нині Більварно-кудрявська) ходили трамваї-зчіпки. На Воровського ухил серйозний. Але після трагедії в Дніпродзержинську у 90-х роках у нас познімали багато трамвайних колій.
Та не постійно на ремонт! Я ж кажу, у випадку відхилення у стандартах безпеки колій - вночі поміняють колії і все гаразд. Зараз новітні технології і все інше - можна контролювати. Це не те що колії на рівнині, які у нас зношені на 90% і трамвай стрибає, наче віз на вибоїнах, і у будь-який момент може зійти з рейок і повбивати багато людей! Просто трамвай на ухилі - дуже відповідальна справа, але якщо все гаразд, то безпечно. Практика багаторічної експлуатації трамваю на ділянці вулиці Льва Толстого показала, що чотиривісні трамваї КТВ з рейок не сходили.
Востаннє редагувалось 21.10.17 13:01 користувачем
june-Y, всього редагувалось 1 раз.