Весь обвес достаточно старый и убитый, переключатели постоянно барахлят (даже после т/о и ещё одной поднастройки всё работало откровенно плохо). Хочется поставить новые детали за умеренную цену чтобы кататься в удовольствие а не постоянно планировать новые визиты в сервисХорошо бы полностью понимать, что не устраивает в текущей конфигурации и что ожидается от перехода с 3х7 "безфотокневидночто" на 3х9 асера/аливио.
Добре, сьогодні зроблю фотографії мого байка щоб моя історія мала візуалізацію:) Слушне зауваження щодо шатунів - все відфоткаю і будемо обговорювати. Нажаль в шатунах поки зовсім не розбираюсь, тож зараз буду підчитувати. дякую за ідеїТросіки забули і кожухи для них..
Забули запитати чи підійде Касета Алівіо на Ваше колесо ( не факт)
Трбеа дивитися яке у Вас кріплення передньої перекидки ( можуть бути варіанти )
Щоб зрозуміти чи варто змінювати шатуни - треба дивитися в якому вони стані і які шатуни ( скоріш за все вони просто *уб'ють* новий ланцюг )
..далі буде...
...фото в студію!
Це як?шатуни скоріш за все просто *уб'ють* новий ланцюг
Зношені зуби на зірках системи погано працюють з новими ланцюгами, просковзує і т.д., відповідно й зношується швидше.Це як?шатуни скоріш за все просто *уб'ють* новий ланцюг
Хорошо бы полностью понимать, что не устраивает в текущей конфигурации и что ожидается от перехода с 3х7 "безфотокневидночто" на 3х9 асера/аливио.
...фото в студію!
задний переключательЗношені зуби на зірках системи погано працюють з новими ланцюгами, просковзує і т.д., відповідно й зношується швидше.
а ще шприхиВаш ще і задню втулку міняти, у вас трещітка.
Як на мене, в умовах обмеженого бюджету така відповідь на питання що не влаштовує не дуже інформативна. В чому конкретно "барахлят" перемикачі і що саме робили на ТО? На вигляд все не здається таким вже і зношеним, як на словах вище, варто звернути увагу чи не гнуті лапа заднього перемикача і гак його кріплення, чи рівні рамки переднього, чи не забруднені "рубашки", що з люфтами на перемикачах, і лише після цього починати налаштовувати перемикання. Не зрозуміло який у тебе попередній досвід, тобто які маєш навички перемикання, з чим порівнюєш і які очікування результату. Інтуїція мені підказує, що поточні перемикачі з'явились після апгрейду, адже є дуже невелика ймовірність, щоб на велосипеді мабуть 10-ти річної давнини з макетом вилки, дюймовою рульовою та без касети у стоці стояли перемикачі діор та алівіо. Можливо доцільніше справді придбати новий велосипед, а на цьому як максимум - заміна тросиків/"рубашок" та ланцюга/зірок.Весь обвес достаточно старый и убитый, переключатели постоянно барахлят (даже после т/о и ещё одной поднастройки всё работало откровенно плохо). Хочется поставить новые детали за умеренную цену чтобы кататься в удовольствие а не постоянно планировать новые визиты в сервис
Напевно що так, але це зявилося в будь-якому випадку до мене:)Як на мене, в умовах обмеженого бюджету така відповідь на питання що не влаштовує не дуже інформативна. В чому конкретно "барахлят" перемикачі і що саме робили на ТО? На вигляд все не здається таким вже і зношеним, як на словах вище, варто звернути увагу чи не гнуті лапа заднього перемикача і гак його кріплення, чи рівні рамки переднього, чи не забруднені "рубашки", що з люфтами на перемикачах, і лише після цього починати налаштовувати перемикання. Не зрозуміло який у тебе попередній досвід, тобто які маєш навички перемикання, з чим порівнюєш і які очікування результату. Інтуїція мені підказує, що поточні перемикачі з'явились після апгрейду, адже є дуже невелика ймовірність, щоб на велосипеді мабуть 10-ти річної давнини з макетом вилки, дюймовою рульовою та без касети у стоці стояли перемикачі діор та алівіо. Можливо доцільніше справді придбати новий велосипед, а на цьому як максимум - заміна тросиків/"рубашок" та ланцюга/зірок.
- да.кращою буде ідея придбання одного з них
Потріскувати може що завгодно і на новому велосипеді (сідло/палка, педалі, вузол каретки, кермо, ексцентрики і взагалі багато чого), і це не привід міняти трансмісію чи велосипед.Під час їзди щось час від часу потріскує,
Дуже дивно, адже алівіо має нормально перемикати при відсутності механічних пошкоджень і рівної рамки, тому якщо все ціле, то або невірно встановлені налаштування перемикача, або перемикаєшся під навантаженням і забагато від нього хочеш, або довжина вала каретки не відповідає цій рамі, на все це треба уважно дивитися досвідченому механіку, а не "міфічне ТО повзагалям" за 5 хвилин.передній перемикач перемикається весь час з 10 разу,
7-ма (остання) зірка може проблематично вмикатися із-за того, що занадто сильно вкручений обмежувальний гвинт "H" на перемикачі (не дає ланцюгу злітати на раму), а ось якщо інші передачі нормально вмикаються, а проблема з 6-ю, то можливо трохи гнута лапа або гак перемикача, знову ж таки треба предметно дивитися механіку.задній на 6-7 теж погано працює.
Як на мене, все залежить від пріоритетів, бюджету і того, що хочеш від велосипеда, якщо це один-два рази на тиждень виїхати неспішно до парку подихати чистим повітрям, то вистачить і цього велосипеда без повної заміни трансмісії та перемикачів (як писав вище, поставити "свіжі рубашки/тросики"), подивитись чи немає механічних пошкоджень лапи, гаку, рамки та встановити правильні налаштування, а якщо на катання щоденно витрачається не одна година або він стає стилем життя, то звичайно ж краще новий, при цьому слід усвідомлювати, що навіть новий за 10-13к не буде ідеальним, це лише початковий рівень бюджету з еластомірною вилкою та досить важкими компонентами, але як для просто покататися (без змагань) цього більш ніж достатньо. За новий велосипед також той аргумент, що поточний з колесами 26 із задраними вгору сідлом/кермом на фото виглядає нібито малуватим для тебе, вангую зріст приблизно 195см, тому найнер відповідного розміру буде більш гармонійним. А "прокачка" цього велосипеду, як писали вище, потягне заміну великої кількості компонентів по роздрібній ціні, і скоріш за все вартість компонентів на апгрейд перевищить вартість всього велосипеда, і продати його в майбутньому за ці ж гроші буде практично нереально.Почав задумуватися над тим щоб всеж таки вкластися і придбати одну з таких моделей - Trek-2016 Marlin6, Mongoose TYAX EXPERT 29 або Bergamonth Revox 4.0. Як вважаєте, кращою буде ідея придбання одного з них або спроби все прокачати на даному велику?
дякую Вам велике за поради! прицінився до апгрейду і думаю що все ж таки краще буде взяти новий велосипед, а цей продати. Як вважаєте, за яку ціну я можу адекватно цей продати? 4000-4500?Як на мене, все залежить від пріоритетів, бюджету і того, що хочеш від велосипеда, якщо це один-два рази на тиждень виїхати неспішно до парку подихати чистим повітрям, то вистачить і цього велосипеда без повної заміни трансмісії та перемикачів (як писав вище, поставити "свіжі рубашки/тросики"), подивитись чи немає механічних пошкоджень лапи, гаку, рамки та встановити правильні налаштування, а якщо на катання щоденно витрачається не одна година або він стає стилем життя, то звичайно ж краще новий, при цьому слід усвідомлювати, що навіть новий за 10-13к не буде ідеальним, це лише початковий рівень бюджету з еластомірною вилкою та досить важкими компонентами, але як для просто покататися (без змагань) цього більш ніж достатньо. За новий велосипед також той аргумент, що поточний з колесами 26 із задраними вгору сідлом/кермом на фото виглядає нібито малуватим для тебе, вангую зріст приблизно 195см, тому найнер відповідного розміру буде більш гармонійним. А "прокачка" цього велосипеду, як писали вище, потягне заміну великої кількості компонентів по роздрібній ціні, і скоріш за все вартість компонентів на апгрейд перевищить вартість всього велосипеда, і продати його в майбутньому за ці ж гроші буде практично нереально.
Велике дякую!:) я все дитинство катався на звичайному старенькому велосипеді, після якого придбав свій булс тільки минулого року (до цього 2-3 роки прокатних велосипедів). Тому вважаю що це буде дійсно якісний і суттєвий апгрейд:) дякую за побажання і дуже вдячний за допомогу!:)2 Vegas182
В цінах не розбираюся, оскільки давно нічого такого не придбавав та не моніторив, хоча думаю що сподівання стосовно продажу є занадто оптимістичними, можу побажати лише успіху та поздоровити з вірним рішенням
Про марлін - все ж відносно і залежить від попереднього велодосвіду (з чим порівнювати) та бюджету, так що я б не зарікався про "надовго", подивимося на чому будеш їздити через декілька років, можливо буде велисипед ще в 5 разів дорожче, можу лише зауважити, що мої перші велосипеди були значно простішими ніж цей марлін і у порівнянні з "булсом" відчуєш дуже велику різницю у кращу сторону, це вже більш-менш робоча вилка та геометрія рами від одного з найкращих виробників.
Повернутись до “Вибрати велосипед - як купити велосипед: дитячий, гірський, жіночий, міський”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість