Technician
Тобто якщо я правильно зрозумів - основне призначення контактів - можливість крутити з більшим каденсом?
а при старті з місця топтальщик і контактщик прискорюються з однаковою швидкістю?
Чота ржу.Мне лично контакты не понравились в песках. Я живу на левом берегу, тут в лесу песок сплошной, машинами развороченный. , бывает 10м едешь, 10м толкаешь. А контакты песок не любят
Залежить від техніки педалювання. Наприклад, я педалюючи на ногах здебільше "топчу" Хоча сидячи, на торчках, коли потрібна максимальна моментальна потужність, як раз бувало що виривав контактне взуття з педалі.Не буду писати розрахунки, але тянуча нога, яка знаходиться у пасивному циклі здатна вирвати контактне взуття з педалі, що, ймовірно, вказує на те, що Нм там трохи є. Тому і в контактних педалях пружини закручують сильніше.
Это да.Ведь каждый килограмм, с которым я тяну одну педаль вверх, добавляется еще и на другую педаль толчком вниз.
Это нет, ибо руль можно использовать как упор.Потому что без контактов я был бы по сути ограничен своим весом, а так -- нет.
Было бы интересно глянуть на силы, но думаю, что в этом смысле использовать руль можно лишь очень ограничено. Уж сильно впереди находится точка приложения силы.Это нет, ибо руль можно использовать как упор.
Якщо зовсім перебільшувати, насолоджуйся навантаженнями на кермо:Было бы интересно глянуть на силы, но думаю, что в этом смысле использовать руль можно лишь очень ограничено. Уж сильно впереди находится точка приложения силы.
Тут чуть другое. Он почти с одной и той же силой, как давит на руль, так и тянет.Якщо зовсім перебільшувати, насолоджуйся навантаженнями на кермо:
реальный прирост, я думаю, не превышает 15%.Там ніяк не буде приросту потужності 2х, це навіть не перебільшення, а гіперболізація.
ось є тут деякий нюанс...а при старті з місця топтальщик і контактщик прискорюються з однаковою швидкістю?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість