Все арбалеты расставляются строго по определённым меткам. Потом производится много-много выстрелов для выяснения куда и как летит последняя стрела.
Нарабатывается так сказать статистика.
В итоге, тетка располагается в безопасном месте.
Ти станеш на її місце, навіть маючи на руках всі статистичні роздруки пристрілки? Зауваж, що арбалетний болт летить зі швидкістю 70-100 м/с. Там не тільки око виб'є, якщо статистика підведе або техніка дасть збій... Та й закон Мерфі ніхто не відміняв

. Зате все життєво, ніхто не зможе сказати "не вірю", спостерігаючи в оголеному вигляді усі глибинні емоції митця. І ті емоції справжні, не наіграні. Справжній страх і справжню любов не зіграєш...
Висновки: якщо митець створює батальну сцену, по ньому в цей час мають стріляти бойовими патронами в метрі від голови, якщо він малює крокодила - то має знаходитись в клітці з крокодилом, коли зображає ню - ну, самі здогадаєтесь...

. Не можеш вийти не межу своїх творчих сил чи боїшся - малюй пейзажики. Хоча в пейзажиках також потрібне напруження творчого зусилля. Хороший пейзаж - це ж не примітивні супрематичні квадратики малевича і компанії... А щоб малювати абстракцію чи сюрреалізм - не один кілограм мухоморів прийдеться з'їсти... До чого я це все веду? Митець має відчувати те, що він зображає. Напряму, своїми органами чуття, а не шляхом віртуальних домислів. Інакше я йому не повірю...
Ось як виглядає мистецька підготовка художника до написання картини осади середньовічної фортеці (ролик під спойлером)

. Після такого емоційного занурення в зображуваний сюжет можна вже й фарби на палітрі починати розводити

.