Зараз під рукою знімки немає, але шось схоже на такий, але руль менш вигнутий и сідушка шкіряна. Ще попереду додатковий багажник є.Фото?
Зараз під рукою знімки немає, але шось схоже на такий, але руль менш вигнутий и сідушка шкіряна. Ще попереду додатковий багажник є.
Знайшов точне фото в телефоніФото?
Я ще не дуже володію термінологією, зрозумів лиш що шось не так конструктивно.Катати можна і на цьому, але замінити одразу рекомендую каретку та систему шатунів. Систему шатунів на клинах вигадав австралопітек із мозком самця бонобо. Помилка еволюції, що дорвалась до інженерної дошки. По-перше, вони не можуть не люфтіти, по-друге, шатуни ніколи не протистоять один проти іншого в розгортці 180°. Треба подивитись, що там за різьба в кареточному вузлі, та чи можна взагалі встановити туди щось людське під квадрат.
Да ладно там плеваться на клинья. Тут все дело в прямых руках. клинья нужно правильно подобрать, правильно вставить, правильно забить и регулярно контролировать. Подтягивать клин нужно через 500-800км, нормально он служит 2-3тыс км. Если клин выбил,то повторно его ставить нельзя, только новый! 100лет в велосипедах использовались клинья. и особых жалоб не было.Катати можна і на цьому, але замінити одразу рекомендую каретку та систему шатунів. Систему шатунів на клинах вигадав австралопітек із мозком самця бонобо. Помилка еволюції, що дорвалась до інженерної дошки. По-перше, вони не можуть не люфтіти, по-друге, шатуни ніколи не протистоять один проти іншого в розгортці 180°. Треба подивитись, що там за різьба в кареточному вузлі, та чи можна взагалі встановити туди щось людське під квадрат.
Відіслав повідомлення в ЛС.Я ще не дуже володію термінологією, зрозумів лиш що шось не так конструктивно.
Можете порадити майстра або майстерню яка візьметься за "реанімацію" і якому (якій) не треба пояснювати про шатуни?
В системе под квадрат вообще ни за чем следить не нужно. Система почти вечная и с защитой от даже не дурака, а от идиота.клинья нужно правильно подобрать, правильно вставить, правильно забить и регулярно контролировать. Подтягивать клин нужно через 500-800км, нормально он служит 2-3тыс км.
Постепенно автор сам заменит и седло, и руль, а может и другой велик присмотрит. :)2-3 рази на місяць, 40-60 хв в день прогулянки по лісовим дорогам й по асфальту
маю бажання зміняти зараз, щоб потім не вертатись до цього питанняПостепенно автор сам заменит и седло, и руль, а может и другой велик присмотрит.
По дефолту там вообще нет резьбы, если правильно помню Но главное, диаметр самой трубы заметно больше современных. Я в свое время решал вопрос выточкой переходников с нужной резьбой, которые забивались в концы трубы и уже на них ставилась современная каретка.Треба подивитись, що там за різьба в кареточному вузлі, та чи можна взагалі встановити туди щось людське під квадрат.
Там працюють не тільки з ХВЗ, є люди які добре знають рами різних велозаводів, та різних років. А за тему крокодиловодсво сказав тому що, в ній частіше ці люди перебувають, і роблять вони не тільки крокодили, але і відновлюють вели до заводського стану.Крокодил - это немного не то, это уже глубокий тюнинг К тому же они обычно работают с харьковскими рамами, там в этом плане проще - диаметр кареточной трубы стандартный, можно современную каретку поставить без особых хлопот.
Про разные рамы не скажу, а вот аистовскую хорошо знаю Современную закрытую каретку туда можно вкорячить только путем очень серьезного рукоприкладства. Как вариант, если очень хочется квадрат, но нет готовности на токарные и слесарные работы - есть каретки такие точно, как родная, только концы вала под квадрат. Я пробовал, мне она не особо понравилась.добре знають рами різних велозаводів, та різних років.
Может, кстати, сиденье кажется неудобным потому, что не по росту стоит? Положение в самом низу наводит на мысль, что его с завода еще никто не трогал
Главное в клине, это правильно выбрат направлеие. Второе,это забивать нужно правильно, с обязательным упором под шатуном (что бы не угробить каретку), и не использовать клин вторично, так угробите шатун и даже каретку. Ну еще и не покупайте китайские шатуны, тем более вам тогда еще и педали менять придетсяУ квадрата тоже проблемы свои есть. Шатуны под клинья -- это не так плохо, если уметь их готовить. Главное правило: резьба на клине не для того, чтобы его затягивать. Клин забивается молотком, а гайка лишь предотвращает его от выпадения. Для этого велосипеда вполне нормально и даже по стилю хорошо подходит)
Туда становятся специальные каретки для таких велосипедов, на промах. Есть и под квадрат, есть и под клин.Про разные рамы не скажу, а вот аистовскую хорошо знаю Современную закрытую каретку туда можно вкорячить только путем очень серьезного рукоприкладства. Как вариант, если очень хочется квадрат, но нет готовности на токарные и слесарные работы - есть каретки такие точно, как родная, только концы вала под квадрат. Я пробовал, мне она не особо понравилась.добре знають рами різних велозаводів, та різних років.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей