
Плаваюча екологічна катастрофа, флагман і гордість російського флоту "Пекло. Кузнєцов" проходить біля берегів Англії!
— Страшний БЕНДЕРовец (@Realuran) 21 жовтня 2016 р.
Допотопний іржавий флот країни РФ - Кин-Дза-Дза намагається налякати Захід. Натовпи глядачів на березі Ла-Маншу вмирають зі сміху!
— Єгипетський оркестр (@IgorLukianchuk) 21 жовтня 2016 р.
Все ж характерно, що в момент спуску на воду в 1985 році "Адмірал Кузнєцов" називався "Леонід Брежнєв":
— Мзс Роисси (@Fake_MIDRF) 21 жовтня 2016 р.
Благодійна акція "Подаруй дрова" для авіаносця "Адмірал Кузнєцов" стартувала в Росії
— РБ головного мозку (@belamova) 21 жовтня 2016 р.
УРСР побудувала те що замовили ВМС СРСР.Да, такой уж корабль Украина построила.
До літа 1989 року технічна готовність корабля досягла 71%. Були введені системи головної енергетики, завершений монтаж корабельних систем, пов'язаних з базуванням авіагрупи. було прийняте рішення не чекаючи початку льотно-технічних випробувань провести зльотно-посадкові операції в морі з літаками МіГ-29К та Су-27К.
25 травня 1990 року «Тбілісі» вийшов на заводські ходові і державні випробування. За час випробувань пройшов 16200 миль, з корабля виконано 454 польоти літаків Су-27К, МіГ-29К, Су-25УТГ, протичовнових вертольотів Ка-27, транспортно-бойового вертольота Ка-29, вертольота радіолокаційного дозору й наведення авіації Ка-31РЛД. Під час випробувань було встановлено, що при нормальній злітній вазі Су-27К зліт може здійснюватися з 1-ї і 2-ї стартових позицій з 90 метрів від зрізу трампліна; при максимальній — з 3-ї позиції (180 м).
4 жовтня 1990 року наказом міністра оборони СРСР корабель перейменований в черговий раз (4-й) і став називатися «Адмірал флоту Радянського Союзу Кузнєцов» на честь головнокомандувача ВМФ СРСР в 1939–1955 роки Миколи Герасимовича Кузнецова. Приймальний акт про передачу ВМФ був підписаний 25 грудня 1990 року. Корабель був включений до складу 30-ї дивізії протичовнових кораблів Чорноморського флоту.
Протягом 1991 року «Адмірал Кузнєцов» перебував в Севастополі, де брав участь у державних льотних випробуваннях літака Су-27К.
У грудні 1991 року на адресу командира корабля надійшла урядова телеграма від Президента України Леоніда Кравчука, в якій пояснювалося, що крейсер є власністю України і що до прийняття урядового рішення він повинен залишатися на севастопольському рейді. Незважаючи на заборону Києва корабель вийшов в район Феодосійського полігону для відпрацювання зльоту-посадки палубних літаків. Тим часом з Північного флоту до Криму терміново вилетів заступник командувача Північним флотом віце-адмірал Юрій Устименко, який, прибувши на борт, віддав наказ терміново, без двох третин офіцерсько-мічманського складу в також заводської здавальної команди які перебували на березі, терміново готуватися до переходу морем[8] — аби не залишити корабель Україні, командування ВМФ прийняло рішення про його перехід на Північ до завершення державних випробувань — їх другий етап розпочався лише восени 1992 року на Північному флоті, де не було ні полігону НИТКА, ні технічної документації за першим етапом, ні підготовлених інженерів і льотчиків-випробувачів, і тривав до середини осені 1994 року[7].
О 23.40, не подаючи жодних сигналів, корабель залишив Севастопольський рейд і взяв курс на Босфор. До протоки «Кузнєцов» йшов 30-вузловим ходом, у вузькості — 20 вузловим. Протоки корабель пройшов 1 грудня 1991 року. Турецька влада не перешкоджала руху судна[9].
20 грудня включений до складу Північного флоту ВМФ Російської Федерації, військово-морський прапор СРСР замінений на прапор ВМФ Росії. 24 грудня 1991 року «Адмірал Кузнєцов» прибув до постійного місця базування Відяєво Мурманської області.
На автоуа бачив іншу думкуДа, такой уж корабль Украина построила.
При изменении режима питания котлов, вполне возможно повышенное дымление. у него паровые турбины, котлы на мазуте.
І справді, у док. фільмах кількарічної давнини про навчання з участю "отмірала ***децова" диму майже нема.Тогда использовали мазут марки Ф5. На неотремонтированных котлах его использовать безсмысленно с экономической точки зрения. Применяют мазут М100. Отсюда и дым.
Мірко Сабліч також не пройшов мимо такого епічного імперського цирку на виїзді— Джонс, откуда столько ворон в море?
— Это чайки, сэр.
— Да, но они чёрные!
—«Кузнецов», сэр!
Десь проскочила інфа, чому його побудували на дизелях. Виявляється, кораблі на атомній тязі, Туреччина не пропускає через Босфор. Ось тому і дизель, щоб міг вийти з свого місця приписки флагман ЧФ СРСР.УРСР побудувала те що замовили ВМС СРСР.Да, такой уж корабль Украина построила.![]()
Повернутись до “Будуємо нову країну”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість