Повідомлення Olexa » 10.6.17 20:59
Замовив позавчора вилку, щоби поміняти на своєму велосипеді. Приїхати мала вчора. Зателефонував до майстерні, спитав, як у них з чергою, записом. Сказали, що як приїду по вилку, одразу й переставлять, бо там роботи на півгодини.
Приїхав учора ввечері, забрав вилку, зайшов до майстерні — сказали, що в цей вечір переставити не можуть, бо багато роботи. Гаразд, спитав, коли можуть, що я можу привезти велосипед, коли вони скажуть. Сказали, що взагалі-то завал повний, але запропонували приїхати наступного ранку, бо вранці більш-менш.
Сьогодні приїхати на десяту я не встиг, приїхав на без чогось одинадцять. І забажав ще манетки налаштувати/полагодити, й троси поміняти. Сказали, що вже завал, але десь за годину зможуть за мій велосипед взятися, і десь за дві години закінчити. Пішов у своїх справах, через деякий час зайшов, щоби дещо уточнити, і телефон свій залишити про всяк випадок. Сказали, що за дві години не встигнуть. Я сказав, гаразд, мені можна й пізніше. Пообіцяли до вечора зробити, і зателефонувати.
Так до вечора й не зателефонували.
Шановні, я розумію, сезон, велосипеди з магазину просто розлітаються, я бачив ці штабелі коробок з новими велосипедами, які хлопцям в майстерні треба складати, бачив, як їм ці коробки приносять і приносять. Я згоден, щоби мій велосипед зробили не в той день, коли я цього захотів, не в наступний, не через день, і може, навіть на наступному тижні. Але хотілося би якоїсь передбачуваності. Щоби призначили день, я привіз велосипед, і мені його в цей день зробили. Бо я би сьогодні катався, якби знав, що мій велосипед сьогодні не робитиметься, а тепер я і сьогодні не покатався, і не знаю, чи покатаюсь завтра.
Незадовільно. Налагодьте логістику в майстерні, будь ласка.