Рама - Звичайно китай-карбон 15.5", легка, дешева та красива. Свою китайщину за три роки знущань ще не розламав, до цього ламав 2брендові рами за більш короткі терміни, тому до китай-карбону маю добре ставлення. Вага 1218г з хомутом, дропаутами та всіма болтами. Геометрія як у спешевського стампджампера, але зі змінними дропаутами та внутрішньою проводкою уського.
Геометрія
Вилка -
Колеса - DT240 з речетом 36Т, крести та СХ-реї. Хто шарить, зрозуміє, іншим байдуже 1490г.
Шатуни - карбонові Sram X01 GXP з овальною гарборуко-зіркою 32Т, 525г+106г(каретка)
Гальма - Shimano XT BR-M785 з радіаторними колодками та роторами Avid HS 160мм, потужні, надійні та дешеві.
Касета - на дворі 2016рік, тому Shimano XT 11-42 11шв. Реальна вага 433г порадувала, якщо можна так сказати, менша ніж заявлена виробником.
Переклюк - завалявся у тумбочці Shimano XTR 980-ий на 10шв, сама чітка робота, що я колись бачив, та рекордна вага у 170г.
Манетка - після XTR-манеток на інші навіть не дивлюся, тому XTR 9000 11шв.
Ланцюг - теж саме що з манеткою, тому ланцюг XTR 11шв.
Кермо - китайський флет 680мм, 128грам.
Підсиділ - теж китайський, 27,2*350мм, вагою 160грам.
Гріпси - найкращі, ESI Chunky grips
Гума - звичано ж Schwalbe, Racing Ralf + Thunderburt 29*2.1", поки що на камерах, але не це саме сумне. Камери не видно, а от педалі....
Педалі - поки нема туфель, поставив топталки, дивлюсь та плачу.
Рульова - китайська, яка йшла разом з рамою та чугуно-якорем для карбонових штоків.
Винос - UNO, 70мм, вагою десь 90г.
Захист пера - velokyiv
Загальна вага -
Байк вийшов трошки важчий, ніж я розраховував, але значно, дуже значно легший ніж дитячі байки на яких гоняли на перегонах "Ми чемпіони"
Всі болти стальні, рамки сідла титанові, як стверджують китайці. Здається ніяких стрьомних компонентів нема.
З цікавого тут лише поєднання 11шв та 10шв компонентів в трансмісії, все інше просто набір компонентів. Працює таке поєднання добре, нарікань нема, тому враховуйте це на майбутні апгрейди.
Так, трошки накидав топових компонентів, але вони були під рукою, зате нема гємору з переднім переклюком.