
Не совсем понял Вас здесь.Абы те, что на кассете при этом не повело, а то нежданчик будет.
Тема зовсім про інше - виробництво велокомпонентів. Якщо Ви фахівець, то дайте, будь-ласка, економічні викладки.Эх, я бы с удовольствием занялся таким бизнесом - люблю собирать велы, менять на них детальки, тюнинг, моддинг, и всё такое. Но увы, это абсолютно не рентабельно.
Цей бізнес вельми примітивний. Примітивне збиральництво має бути - немає питань. Таких бізнесменів більш, ніж достатньо. Мова про ВИРОБНИЦТВО в Україні велокомпонентів, а не як зляпати вел з компонентів різних фірм.На мой взгляд, правильную стратегию выбрали украинские производители велосипедов - Comanche и Pride. Они продают велы в сборе. По поводу их качества есть разные мнения, но это уже другой вопрос.
Я работаю совсем в другой области. Тюнинг велосипедов - моё хобби. Естественно, никаких экономических выкладок я дать не могу. Но в данном случае это не нужно.Тема зовсім про інше - виробництво велокомпонентів. Якщо Ви фахівець, то дайте, будь-ласка, економічні викладки.
На мизерных объёмах невозможно заработать, если только вы не продаёте эксклюзивный товар. Для примера можно привести Lamborghini: у них действительно мизерный объём, но зато одна машина стоит сотни тысяч евро. Они выходят в плюс только за счет громадной наценки. Если бы они в таких объёмах выпускали Ланосы, то уходили бы в минус.Мені здається тут перша заповідь - починай з мізерних обсягів. Треба починати з маленького гаража.
У нас почему-то принято оценивать затраты гаражного мастера по аналогии с токарем на оборонном заводе, который точит детальки на заказ в свободное от основной работы время и по факту тратится только на материал, и то не всегда. А аренду, электричество, оборудование и его амортизацию и прочие издержки оплачивает предприятие и в цену детальки это все не закладывается.Гаражному мастеру конкурировать с ними нереально, если только он не вытачивает супер-звездочки по супер-цене для избранных.
Ви мабуть не слідкували за темою. Тема зовсім про інше. Мені не цікаво примітивізувати будь-яке питання таким чином: "ми живемо в країні ідіотів, то ж намагайтеся пристосуватись". У цій парадигмі - нашої нації вже давно не мало б існувати і взагалі невідомо якого біса ми займаємо цю територію. Який нахрен ардіс український виробник?? Це просто збиральник. Я ж казав, що будь-яке мито на імпорт це зло. І пропонував яким чином захищати вітчизняного саме ВИРОБНИКА, а не хрен знає кого. Або давайте серьозні економічні викладки, або не треба оффтопу на рахунок того, що які ми всі дибіли.Хочете те ж саме й з велосипедами? Що буде один український виробник (Ардіс), на всі решта імпортні велосипеди й компоненти 200 % мито, пересилання велокомпонентів міжнародною поштою теж зі сплатою мита (як для автозапчастин). Це найбільш реальний спосіб в нашій країні підтримати вітчизняного товаровиробника.
А може це реальна ВАРТІСТЬ нормального велосипеду за поточного курси нашої валюти? Для мне зараз ноутбук за 15-20 тис гривень теж здається дорогим, але це не привід казати, що треба почати їх "штучне" виготовлення в Україні....Ок, купляйте вел за 30 тисяч грн. ....
Ну куда уж реальнее? Вот же, вам выше расписали по пунктам, очень толково, кстати. Осталось подставить несколько цифр и чуть-чуть арифметики. Реалии таковы, что "поднять производство" - капец как дорого.Що ми будемо тут на пальцях розміковувати про вартість. Дайте щось реальне. Ціна вітчизняного аналогу підшипника у каретку Deore гривень 10 мабуть.. Щось таке я колись читав.
Вони працюють над тим, що приносить гроші, валюту мабуть мається на увазі, а в цей час ми купляємо велосипеди за валюту. Отже наша проблема - брак виробничих потужностей.Немає в Україні ВІЛЬНИХ потужностей. Усе живе обладнання працює в режиме 24/7 і не над дешевими велокомпонентами, а над тим, що приносить гроші.
Подскажи, где купить по такой цене.Ціна вітчизняного аналогу підшипника у каретку Deore гривень 10 мабуть.
Как где? На них делают подшипники. Вот когда вместо подшипников будет выгоднее делать велосипедные звезды - будут делать звезды. Но по указанным выше причинам этого не произойдет в обозримом будущем.Если подшипник продукт ВПК, то где станки, которое это ВПК представляли?
свідки розказували, як в 90-х на заводах ВПК Запоріжжя наддорогі станки з ЧПУ братки демонтовували методом пролому стіни цеха та витаскування їх тросами з метою надальшої сдачі на металобрухт. Отака приватизація, малята...Если подшипник продукт ВПК, то где станки, которое это ВПК представляли?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей