9000 км на одной цепи? миф или реальность?

(все про шатуни, каретки, педалі, касети, ланцюги, перемикачі, манетки)
Аватар користувача
vile.gnus
*********
Повідомлень: 3046
З нами з: 25.3.08 00:07
Стать: чол
Звідки: с. Капитоновка

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення vile.gnus » 16.12.13 16:24

Вообще не понимаю, как можно потянуть цепь за 6часов...Да, там было куча говен, звезды могли в песке сточиться, особенно на системе, но цепь от говна не тянется, или я чего-то не допонимаю.
удлинение цепи происходит не за счет того, что растягиваются щечки.
а из-за износа соединительных пинов, в которые набивается грязь и в полевых условиях ее оттуда выдуть крайне сложно. потому хоть мой цепь на боярке, хоть не мой, на износ это не влияет никак

Voyutichi
*
Повідомлень: 37
З нами з: 8.12.13 10:47
Стать: чол

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Voyutichi » 16.12.13 19:15

Що довше проїздить: два ланцюги KMC Z82 чи три KMC Z51 ?
В якій системі координат ти розраховуєш отримати відповідь в кінці 2013 року щодо ланцюгів на 7,8 швидкостей? Рівно з певною похибкою методу вимірювання чи довше на стільки то кілометрів? Ми ж на маємо справу з арифметикою, коли все дуже просто: 2+2=4. Виробники не заявляють такого параметру, як "дистанція", а ланцюги не порівнюють за "пробігом", вони можуть відрізнізняються насічками та відповідно якістю перемикання, наявністю чи відсутністю додаткового захисту від корозії, характеристиками застосованого металу і так далі, при цьому навряд чи хтось зможе достеменно довести що певний ланцюг "протримається" довше іншого, за виключенням крайнощів на зразок самих дешевих із "пластиліну". Тим паче, що 7/8 швидкісні ланцюги є бюджетними вже багато років і малоймовірне існування результатів практичних дослідів - власники подібного заліза не відносяться до тієї цільової аудиторії, яка б замислювалась над такими питаннями. До речі, не факт що не відрізняється якість ланцюгів однієї и тієї ж моделі зразка, наприклад, виробництва 2008 та 2013 років. Із практики - в той час, коли 9-ти швидкісні трансмісії були топовими, деякі гонщики свідомо вибирали в лінійці шимано самий дешевий ланцюг деор (HG53), залишаючи без уваги ланцюги із груп більш високого рівня.

З огляду на вартість комплектуючих в твоему випадку я рекомендую ескплуатувати один ланцюг до зношування всієї трансмісії і міняти разом із всіма "зубатками".
Дякую за відповідь!
Хотілось би знати, чи однакові за стійкістю до видовжування (зносу) названі мною ланцюги KMC Z82 і KMC Z51. За ціною - два 82 рівні трьом 51. Ось і питаю, якщо у них стійкість до видовжування однакова, а різняться між собою тільки якимись "сервісними" заморочками типу меншого аеродинамічного опору чи ваги, тоді для мене вигідніше купити три дешевших, адже пробіг буде на 50% більший.
Касету міняти разом з ланцюгом не бачу необхідним, якщо ланцюг зараз на межі "викидування в сміттярку", то касета і система не виявляють якихось ознак зносу, ну може на касеті 7 зубатка трохи більше зношена (розклепана), а сусідні зубатки - як нові..
За екскурс в історію трансмісій - окреме дякую!

Аватар користувача
Obi-Wan
* * *
Повідомлень: 300
З нами з: 13.11.08 11:36
Звідки: Голосієво

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Obi-Wan » 16.12.13 20:17

говорили-балакали. Я так розумію на поточному ланцюгу вже наміряли видовження більше 1%? Якщо так - пробували на поточну касету ставити новий ланцюг? Якщо ні - готовий закладатися що він нормально на цій касеті працювати вже не буде - але експериментувати звісно ніхто не заборонить.
Який з вказаних ланцюгів проходить більше - ніхто відповісти не зможе. Тут вже навели безліч прикладів що ресурс конкретного ланцюга буде залежати від дуже багатьох чинників і врахувати їх всі неможливо.

konst
*********
Повідомлень: 4063
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення konst » 16.12.13 20:29

C какой-то дешевой цепью кмц из указанного ценового диапазона у меня был достаточно неприятный опыт - тянется очень быстро. Разница с шимановской HG40 при идентичных условиях эксплуатации хорошо заметна. И это при том, что тот вел с асфальта не съезжает и жести не видит, да и вообще ездит когда основной чинится по большим праздникам.

Voyutichi
*
Повідомлень: 37
З нами з: 8.12.13 10:47
Стать: чол

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Voyutichi » 16.12.13 20:48

говорили-балакали. Я так розумію на поточному ланцюгу вже наміряли видовження більше 1%? Якщо так - пробували на поточну касету ставити новий ланцюг? Якщо ні - готовий закладатися що він нормально на цій касеті працювати вже не буде - але експериментувати звісно ніхто не заборонить.
Який з вказаних ланцюгів проходить більше - ніхто відповісти не зможе. Тут вже навели безліч прикладів що ресурс конкретного ланцюга буде залежати від дуже багатьох чинників і врахувати їх всі неможливо.
ще не пробував, треба визначитись, яку купити.
Мені не потрібно прогнозувати точно ресурс ланцюга, мені тільки необхідно знати, який з ланцюгів довше проїздить в теоретично однакових умовах.
C какой-то дешевой цепью кмц из указанного ценового диапазона у меня был достаточно неприятный опыт - тянется очень быстро. Разница с шимановской HG40 при идентичных условиях эксплуатации хорошо заметна.
Тобто КМС до 100 грн взагалі не варті уваги?

Voyutichi
*
Повідомлень: 37
З нами з: 8.12.13 10:47
Стать: чол

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Voyutichi » 18.12.13 20:00

як візуально відрізнити між собою ланцюги z51, Z72, Z82, Z92? Адже на вигляд вони майже однакові, тільки 92 обіцяє бути двохколірною..

Аватар користувача
Obi-Wan
* * *
Повідомлень: 300
З нами з: 13.11.08 11:36
Звідки: Голосієво

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Obi-Wan » 18.12.13 20:57

поверхневий огляд сайту виробника показує що вони відрізнятимуться кольором

VooDoo
*********
Повідомлень: 3491
З нами з: 22.3.04 20:36
Звідки: офіційний бомж

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення VooDoo » 31.8.14 12:55

Наступна жертва згвалтування втомлена касета:
Зображення
Вона прожила два життя, тобто після появи проскоків взимку цього року була підточена із наступним встановленням дещо потянутого ланцюга (306мм на 24 ланки). В поточному стані касети вже неможливо їздити не те що кантрі, а й навіть різко прискорюватися на асфальті, останній ланцюг досяг межі 313мм і кінчики деяких зубців почали відламуватися.

Аватар користувача
Ляльвер
* * * *
Повідомлень: 763
З нами з: 7.1.13 10:17
Стать: чол
Звідки: Киев/Ирпень

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Ляльвер » 31.8.14 13:18

Наступна жертва згвалтування втомлена касета:

Вона прожила два життя, тобто після появи проскоків взимку цього року була підточена із наступним встановленням дещо потянутого ланцюга (306мм на 24 ланки). В поточному стані касети вже неможливо їздити не те що кантрі, а й навіть різко прискорюватися на асфальті, останній ланцюг досяг межі 313мм і кінчики деяких зубців почали відламуватися.
R.I.P...
столько не живут %)
я понимаю что кассету уровня хо хочется докатать до максимума, но не думал что будет бегать еще после подпилки зубьев
пойду свою найду подпилю :duma:

VooDoo
*********
Повідомлень: 3491
З нами з: 22.3.04 20:36
Звідки: офіційний бомж

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення VooDoo » 31.8.14 18:22

я понимаю что кассету уровня хо хочется докатать до максимума,
Справа не в конкретних комплектуючих, просто коли вже зрозуміло, що своєчасно не здійснено заміну і "межу" пройдено, тобто коли у будь-якому випадку смерть і зіркам системи, то і катаюсь до фіналу проскоків.
но не думал что будет бегать еще после подпилки зубьев
Саме підпилювання і дає друге життя касеті, навіть якщо на ній вже були проскоки, то після "реставрації" на неї можна поставити новий ланцюг, але треба мати інструмент і розуміння де і скільки зняти між зубцями.

Voyutichi
*
Повідомлень: 37
З нами з: 8.12.13 10:47
Стать: чол

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Voyutichi » 18.10.16 21:18

я понимаю что кассету уровня хо хочется докатать до максимума,
Справа не в конкретних комплектуючих, просто коли вже зрозуміло, що своєчасно не здійснено заміну і "межу" пройдено, тобто коли у будь-якому випадку смерть і зіркам системи, то і катаюсь до фіналу проскоків.
но не думал что будет бегать еще после подпилки зубьев
Саме підпилювання і дає друге життя касеті, навіть якщо на ній вже були проскоки, то після "реставрації" на неї можна поставити новий ланцюг, але треба мати інструмент і розуміння де і скільки зняти між зубцями.
А чим ви ті касети пиляєте? Бо я пробував пиляти - нема як "підлізти" до ямки, та ще і ті "зубатки" тверді що аж абразив осипається..

VooDoo
*********
Повідомлень: 3491
З нами з: 22.3.04 20:36
Звідки: офіційний бомж

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення VooDoo » 19.10.16 11:00

Из увиденного своими глазами - на точильном станке. А еще совсем шик - с помощью стоматологического оборудования :crazy:

Аватар користувача
Trion
*********
Повідомлень: 7422
З нами з: 26.2.05 17:42
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: 9000 км на одной цепи? миф или реальность?

Повідомлення Trion » 19.10.16 12:14

Подуставшие кассеты восстанавливал бормашинкой с насадкой-наждачкой с крупным зерном. Обороты повыше, нажим поменьше. Главное добиться нужного профиля зубьев, эталон на нерабочей части зубьев кассеты.
http://www.leroymerlin.ua/p/%D0%93%D1%8 ... 982bc92aab

Начитавшись про парафин понял, что однозначного мнения нет и нужно пробовать самому.
Пока тепло было, одной проварки хватало до 150 км, цепь хуже переключается и больше шумит, но заметно чище.
Много гемора с проваркой, парафин пачкается при повторных проварках как ни вытирай цепь. В холод проварки хватает едва на 20 км, добавка воска не спасает.
В следующем году попробую на грунтах, пока вернулся на масло и двухкомпонентные смазки.


Повернутись до “Трансмісія”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість