Запрошуємо взяти участь в командній гонці на шосе. (Увага дату змінено на 22 червня)
Командна гонка «BACK IN THE USSR» силами самоорганізованого колективу спортсменів аматорів, за підтримки велосипедного магазину «Нова Земля», з метою розвитку аматорського шосейного велосипедного спорту, а також залучення нових учасників до шосейних велоперегонів, та популяризації здорового способу життя.
Ми вибрали таку назву, щоб підкреслити цікавість кількісного формату «команди», а також колишні досягнення в цьому виді, гонщиків колишнього СРСР, на дистанції 101 км, в велогонці Олімпіади 1980 р. Цей результат – 2 год 01 хв. з урахуванням технічного прогресу інвентарю, і на сьогодні є вражаючим, і є предметом для обговорення та диспутів.
Командна гонка, це чисто шосейний вид змагань, в якому крім індивідуальних якостей, дуже важливим є прояв саме майстерності групової їзди, вміння працювати на результат всієї команди, тактично розраховуючи і враховуючи всі індивідуальні тонкощі гонщиків складені в командний результат. В командній гонці розкривається весь арсенал шосейної культури і майстерності.
Нажаль, кількість шосейників - аматорів, які здатні прийняти виклик, і вийти на старт критично низька. Тому, ми, стимулюємо учасників на МТБ з гарячими спортивним серцями, справжніх гонщиків , долучатися до шосейної культури, і робимо залік учасників на велосипедах МТБ. Є приклади, за період нашої трьох річної діяльності , коли учасники на МТБ приймали рішення про придбання шосейного інвентарю саме після участі в наших гонках. Отже, не вагайтеся, створюйте команди у будьте четверо як один.
Деталі заходу
Місце проведення , траса: дистанція 40 км . Київська дамба , 2 кола по 20 км. Старт 400 м від КП.
Реєстрація з 10.00 старт перших команд з 11.00
Про можливу зміну траси буде повідомлено заздалегідь.
Категорії :
Команди регіональні:
Склад команди; 4 гонщика, фініш по першим 3-м.
Під регіональними командами ми розуміємо абсолютний залік команд з регіонів України або сильних команд місцевих. В регіональних командах ми плануємо побачити досвідчених спортсменів, сильних аматорів , сильних ветеранів велоспорту.
Команди локальні:
Склад команди; 4 гонщика, фініш по першим 3-м.
місцеві команди які беруть участь в заліку між регіональними командами, але між якими окремий залік для місцевих команд і окреме нагородження категорії. (затвердження статусу локальної команди з оргами обов’язкове) . Ми стоїмо на тому щоб відді та захистити інтерес и менш досвідчених аматорів, і створити для них цікаві умови для боротьби.
Команди жіночі :
3 учасниці фініш по 3 ій.
Команди на МТБ:
Склад команди; 4 гонщика, фініш по першим 3-м.
Команди ветеранів шосе: середній вік становить вище 45 років.
Склад команди; 3 гонщика, фініш по першим 3-м.
Нагородження:
Учасник кожної команди за 1-3 місце нагороджується дипломом та медаллю.
Переможці в категоріях: - регіональні команди шосе, категорія МТБ , та жінки, - нагороджуються призами від магазину «Нова Земля» решта категорій нагороджуються подарунками та сувенірами.
Ми працюємо над пошуком меценатів та спонсорів заходу , і просимо долучатися до відзначення команд переможців цінними подарунками та можливо продукцією яку ви рекламуєте або виробляєте, в свою чергу, ми будемо намагатися максимально висвітлювати вашу благочинність.
Підтримка організаторів:
Ми не є комерційною структурою , все що ми робимо, ми робимо за власний кошт і силами самих учасників наших заходів – це є принципом подальшого розвитку і виживання – ПОКЛАДАТИСЯ НА СЕБЕ. Ми не збираємо стартових внесків , щоб фінансовий фактор не обмежував учасників які бажають взяти участь. Але ми пропонуємо підтримати організаторів фінансово, в коробочку для збору готівки під час проведення гонки, або на карту.
Номер карти приват 5168 7572 2425 1456 (Носков В.О.)
Ми просимо активно долучатися до допомоги в організації щоб підвищити її якість , і безпеку учасників на трасі. Список необхідного буде додатково оголошено.
Допуск, та стартові внески:
Ми не збираємо стартових внесків, але просимо Вас надати поліс про страхування здоров’я та життя. Команда в колективній заявці вказує свої персональні дані, з номерами полісів і назвою страхової компанії , а також розписується про зняття відповідальності і потенційних претензій до організаторів.
Команда вважається зареєстрованою після узгодження її складу і категорії з організаторами.
Реєстрація команд : Дані про реєстрацію команд надсилаєте в заповненому шаблоні вордівського файлу. Качати тут.
http://www.ex.ua/995419716127
Заповнені листи або у вигляді фото заповненого від руки після роздруківки. Або в електронному виді слати на ел. скриню vadim_noskoff@ukr.net (всі додаткові питання також туди)
Поширення:
Ми інформуємось на ресурсах
Велокиїв - velokiev.com
В мережі Фейсбук https://www.facebook.com/events/694783430560910
Харків турист - tourist.kharkov.ua
УАбайк – uabike.org
Велоднепр - velodnepr.dp.ua
Звертаємось з проханням про максимальне інформаційне поширення нашого заходу. Інформацію про зареєстровані команди будемо поширювати на всіх вище вказаних ресурсах.
Інформація про історію командної велогонки:
тут видео http://vk.com/video-30391_166399951
Это было первое командное соревнование в числе циклических видов спорта программы Игр. Предварительные результаты 1979— 1980 гг. говорили о том, что наибольшая конкуренция в этой группе видов (плавание, беговые виды, гребля и др.) будет между спортсменами Советского Союза и ГДР. И эта гонка должна была стать показателем качества подготовки спортсменов, претендующих на победу.
Все, что зависело от людей для успешного проведения соревнований, было сделано, но в ночь на 20 июля прошел сильный дождь, который прекратился лишь к 8 часам утра, т. е. за 2 часа до начала гонки. В соответствии с регламентом ФИАК (Международной любительской федерации велоспорта) организаторы гонок должны так подготовить трассу, чтобы исключить всякую возможность проколов. И с рассветом вновь (в который, раз!) на 50-километровом участке Минского шоссе заработали уборочные .
К старту были готовы 23 команды. Судейскую коллегию возглавил югославский арбитр международный комиссар УСИ Василий Морович.
Последней в самом выгодном положении старт принимала команда ГДР — чемпион мира. Советская команда стартовала 21-й, на 6 мин раньше основных соперников. Сильный встречный ветер заставил внести коррективы в тактические планы.
Исход борьбы был предрешен на первой четверти дистанции. Несомненной заслугой наставника советской сборной В. А. Капитонова в этих условиях стал тактический план — создать запас преимущества сразу же со старта. В дальнейшем советские гонщики Ю. Каширин, О. Логвин, С. Шелпаков и А. Яркин закрепили свое превосходство и победили с результатом 2:01.21,7 сек., показав среднюю скорость 49,438 км/час.
Выдающееся достижение советских гонщиков— победа в 100-километровой гонке на трех олимпийских играх подряд — свидетельствует о правильной системе подготовки и большом педагогическом мастерстве советских тренеров. Слагаемые победы — это, несомненно, полноценный резерв велосипедистов-шоссейников мирового класса, смелое опробование сил молодежи и точный подбор стартового состава команды.
Сбалансированный календарь соревнований прежде всего молодых гонщиков, многолетний опыт главного тренера В. А. Капитонова, использование научных данных в подготовке и определении основного состава команды складывались в систему годами.
Во время ряда предолимпийских соревнований, в том числе и чемпионата СССР, самым ответственным делом было не допустить ошибки при комплектовании стартового состава, и с этой задачей наставники советской сборной успешно справились.
Результаты в командной шоссейной гонке на 101 км
1. СССР (Ю. Каширин, О. Логвин, С. Шелпаков, А. Яркин) — 2:01.21,7
2. ГДР (Ф. Боден, Б. Дроган, О. Людвиг. Г.-Й. Хартник) — 2:02.53,2
3. Чехословакия (М. Класа, В. Конечни, А. Костадинов, И. Шкода) — 2:02.53,97
4. Польша (С. Чеканьски. Я. Янкевич, Ч. Ланг, В. Платедки) — 2:04.13,8
5. Италия (М. де Пеллегрин, Д. Джакомини, И. Маффеи, А. Минетти) — 2:04.36,2
6. Болгария (Б. Ассенов, В. Хубенов, Й. Пентчев, Н. Станков) — 2:05.55,2