 
         
Это голливудский трюк! Он сначала проехал как попало, а потом там обрыв поставили.
 
   
  )
 ) :
: )
)

Так по песку и Запор идет там где УАЗ зарывается (у плохого водилы). У УАЗА в стандартной поставке грязевые колеса, а они плохи на песке, при высоком весе машины, а у запора разная ширина колесной базы передних и задних, да еще и вес почти как у мопеда, он плывет по пескуХто зможе сказати - воділа таки крейзі, чи то просто горизонт завалено?
Ну, про те що, в Рендж Ровера електронний розподіл зусиль на колеса зараз уже місцями дає фору класичному механічному блокуванню всіх диференціалів (!) - я в курсі і вже не один раз бачив особисто. Особливо в піску і на інших сипучих поверхнях. Дивно, але він проходить там, де тюнінгований УАЗ з повним блокуванням закопався в піску, ренджровер пройшов, сам бачив - їздив з хлопцями в якості пасажира говна місити. Він просто гребе, але не буксує. Не знаю, як на крутосхилах, але в піску воно виглядає приблизно так, як на цьому відео - маленькі пробуксовки і все, їде далі, ніякої паленої резини.
 .
.


Yves Rossy, известный швейцарский летчик, экстремал, и изобретатель реактивного ранца Jet Pack, совершил показательный полет над знаменитой горой Фудзи. Это первое его путешествие в небе Азии. Старт производился с борта вертолета, и приземление, как всегда, с помощью парашюта. Напомним, что Jet Pack способен развивать до 305 км/ч, а потолок высоты достигает 3657 м. Запаса топлива хватает на 14 км пути.
Голландский инженер Jarno Smeets воплотил давнюю мечты человечества - подняться в небо, махая крыльями. В качестве основы конструкции он использовал ткань от кайта. Изобретателю удалось обмануть Леонардо да Винчи, который еще в свое время доказал, что силы грудных мышц человека не может хватить, что бы поднять того в воздух. На самом деле в движение крылья приводятся не руками, а размещенными на спине, компактными и мощными электромоторами с ёмким аккумулятором. Руками лишь осуществляется управление. Для создания интерфейса была разработана сложная электронная система, в которой использована пара HTC Wildfire S, микроконтроллер Seeduino, и датчики от Nintendo Wii. Во время испытательного полета, Jarno Smeets поднялся на высоту около сотни метров.



 Рух - то життя. Буденність - смерть.
 Рух - то життя. Буденність - смерть.  . І всього-то 131 тисяча долярів. Чотири спальні місця, без задіювання водійського та пасажирського крісел. З генераторами, сонячною панеллю, тевелізером і ще одною софою вийшло 148к. Ціна квартири... Правда, це ціни для США. З нашою розтаможкою, оформленням і доставкою вийде на дві квартири, дачу і собачу будку. А жаль, цікава ідея альтернативного житла
. І всього-то 131 тисяча долярів. Чотири спальні місця, без задіювання водійського та пасажирського крісел. З генераторами, сонячною панеллю, тевелізером і ще одною софою вийшло 148к. Ціна квартири... Правда, це ціни для США. З нашою розтаможкою, оформленням і доставкою вийде на дві квартири, дачу і собачу будку. А жаль, цікава ідея альтернативного житла  . Мобільного при цьому, можна жити прямо біля роботи, не треба себе коханого транспортувати кожен день по дві години туди-сюди. Ну... або в лісі, подальше від галасливої цивілізації. Але цивілізовано.
. Мобільного при цьому, можна жити прямо біля роботи, не треба себе коханого транспортувати кожен день по дві години туди-сюди. Ну... або в лісі, подальше від галасливої цивілізації. Але цивілізовано.

 .  Виглядає просто, та половина наших водіїв навіть маленьку легковушку так запаркувати не зуміє.
.  Виглядає просто, та половина наших водіїв навіть маленьку легковушку так запаркувати не зуміє. . Тут уже анжінєрне мислення потрібно
. Тут уже анжінєрне мислення потрібно  . Земляк дядько, з Черкас
. Земляк дядько, з Черкас  .
.  .
.Ага! Дороги у них как стекло - ровные. На нашем асфальто-бездорожье пусть попробует, хотя это им нафиг не нужноІ ніякого тобі парктроніка. Виглядає просто, та половина наших водіїв навіть маленьку легковушку так запаркувати не зуміє.


Cупер!Ось чим займаються американські пенсіонери
 
 
а ты Ярослава попроси, он найдёт как прокомментироватьДаже комментировать нечего

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей