Колеса само собоюа нащо тобі спереду 180мм? як на мене, то на нормальних гальмах(а слх цілком нормальні) можна ставити 160.
ну і на цей байк просяться колеса покраще

А 180 ... Це "про запас". На затяжних спусках вони ж повинні краще працювати ніж 160. До того ж, теоретично, 180 мм ротор зі швидкості 30-35 км на годину зможе на півметра раніше зупинити байк, ніж 160 міліметровий (адже, наприклад, коли колодки прходять однакову відстань 160 мм ротор робить 9 повних обертів при гальмуванні, а 180 - тільки 8. А це, відповідно, 19,8 і 16,8 метра за 9 і 8 повних обертів колеса). Зрозуміло, що на практиці різниця в ефективності гальмування буде нижчою, проте в екстренних ситуаціях це може дуже допомогти. А момент блокування на ньому ніби як відчуваю, тож 180 мене цілком влаштовує.
П.С. Не одноразово читав, що втулки на пром підшипниках кращі від звичайних. Це справді так?