Вже певний час думаю про двопідвіс.
В роздумах над такими варіантами:
1. Купити готовий вел в бюджеті близько 1000 Euro. Можна розглянути і варіант вже кимось катаного байка. Обов’язкові умови: вилка повітряна, гідравлічні гальма, обвіс не нижче Diore. Для прикладу новий вел в районі такого бюджету:
Jamis Dakar XC Comp
Вес: 31.00 lbs
Рама: Алюминий 7005. Четырехшарнирная активная подвеска, оси вращения на закрытых подшипниках.
Ход подвески - 90 мм. Усиленная "косынками" нижняя труба. Ассиметричные нижние перья. Крепление дискового тормоза. Сменный держатель заднего переключателя.
Задний амортизатор: Rock Shox Monarch R, регулировка демпфирования
Вилка: Rock Shox XC32 TK Solo Air, 100мм, регулировка демпфирования, блокировка
Система: SRAM X5 GXP 44/32/22T, 170мм (15"), 175мм (17-19")
Каретка: SRAM GXP
Педали: FPD, платформы
Передний переключатель: SRAM X7, 34.9мм
Задний переключатель: SRAM X9
Манетки: SRAM X7, 3x9sp
Кассета: SRAM PG-950, 9sp, 11-34T
Цепь: SRAM 951
Обода: Mavic XM 119, 32H
Покрышки: Geax AKA 2.2"
Передняя втулка: SRAM 506 Disc Hub
Задняя втулка: SRAM 506 Disc Hub
Спицы: Нерж. сталь
Ниппели: Бронза
Передний тормоз: Avid Elixir 1, ротор HS1 160мм
Задний тормоз: Avid Elixir 1, ротор HS1 160мм
Тормозные ручки: Avid Elixir 1
Руль: Jamis XC Rizer, 31.8мм, ширина 680мм, подъем 25мм
Вынос руля: Jamis XC, 31.8мм, 90мм (15"), 100мм (17-19"), подъем 7гр
Грипсы: Jamis Lock-On, двойная плотность
Рулевая колонка: FSA ZS-4D Zero-Stack, 1 1/8"
Седло: Jamis ATB Comp
Подседельный штырь: Jamis OS, 31.6x350мм
Поставляемые размеры: 15", 17", 19"
Тип подвески: Двухподвес
Гарантия: Гарантия на раму - 5 лет
Цвета: Gloss Black/Palladium Silver
2. Зайнятися складанням. Забрати більшість компонентів з хардтейла і навісити їх на нову раму з вилкою. Планований бюджет біля 1000 USD. Сюди мусить влізти рама з заднім амортом+повітряна вилка. Для повного феншую – передня дискова гідравліка. Неодноразово чув, що в такому випадку основний плюс – складєш вел під себе. Мінуси теж є: не маю такого досвіду, довше за часом, іще деякі.
3. Бюджетне рішення: змінити на своєму хардтейлі пружинну вилку на повітряну, плюс поставити також на перед гідравлічні дискові гальма і забути за двопідвіс. Планований бюджет біля 500 USD. Тут мінус той, що можливо вдасться забути за двопідвіс ненадовго, і це лише чергове відтягування його придбання.
В кого які думки щодо трьох пунктів вище? Щоб Ви обрали???
Стрибати і екстримально літати наміру не маю. Хочу просто якісно інший рівень комфорту самого процесу їзди та керування велом і перебування на ньому.
Двопідвіс хочу з амортом в районі верхньої труби. Як на фото:

І тут перше питання до знавців, а може і до тих, хто їздив на різних рамах.
Консультанти радили брати раму, де аморт стоїть в районі нижнього трикутника, з аргументацією, що там ефективніше його робота. Фото нижче. Хто що може про це сказати?

Друге питання: на двопідвісах в бюджеті 1000 Euro часто стоїть задній аморт Rock Shox Monarch R. Читав декілька відгуків про нього на закордонних сайтах, і там байкери писали, що дуже часто і скоро цей аморт починає текти. Має хтось тут на форумі досвід катання і обслуговування з цим амортом?
Зараз маю у власності Ghost SE 3000 (2008), на якому від’їздив десь біля 2200км, в режимі 20% асфальт + 80% грунт,ліс,парк.

