мат запрещен правилами форума та спокійно їздять. Для такої їзди СШ Харківського виробництва - саме те що треба. По перше дешевий, по друге не шкода, по третє катить. Що ще треба? Обвіска - так, якщо робити з нього повноцінний шосейник (дуали, трансмісія Сора-Тіагра і т.д.), то вийде справді недешево і не раціонально. Але якщо накинути дабл спереду (провіл 280 грн.), а в ящику знайти мтб запчастини по трансмісії, то можна отримати дуже чарівний варіант "шосейного велосипеда підвищеної прохідності"

Приклад:
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtop ... 23&t=67818 Головне прямі руки. Різниця з гібридом відчутна.
Це не заперечує альтернативних думок щодо сучасних велосипедів з карбону та алюмінію, але ставить чітку межу *шосер для змагань на шосе* і *шосер для їзди по "дорогах"*.
Шукай розмір рами 54 см, буде ідеально (+- 2 см по суб"єктивним відчуттям допускається) і в залежності від фінансових можливостей спробуй вкластися в свій бюджет. Наприклад на основі Старт Шоссе можна зробити хороший велосипед в межах 2 тисяч, або за ці ж гроші купити щось інше б-у і вкластися в ремонт та апгрейд. Так що думаю коридор 2-3 тисячі гривень цілком підходить для початку. Головне щоб рама-вилка були рівні, колеса круглі, і суб"єктивно конструкція подобалась.
Наклейку келіс можеш приклеїти потім, якщо захочеш)