
Спасибо!Заблокированное переднее колесо - это полёт через руль
Заблокированное заднее колесо - это смерть покрышке ( только дети любят тормозить на асфальте с заносом заднего колеса, оставляя широкий след, поскольку не думают, что покрышка может не выдержать таких издевательств )![]()
...так что я бы не очень стремился блокировать....
...ну и к любым тормозам надо привыкнуть - это залог вашей безопасности ..
поздравлям !
рост 174, вес 60, 23 года. планирую 30% асфальт, 70% - лес, грунт. покатушки и походы на 2-3 дня.если дисковые не нужны, то скарп. если чувствуете, что дисковые вам нужны, то берите вайпер60, так как там уже сразу гидравлика.
а расскажите о себе - рост, вес, возраст и как и где катать планируете - тогда мы придумаем, что для вас важнее лучшая вилка и трансмиссия(27 скоростей) или тормоза
Конечно второй ( если есть в Вашем размере )Складнощі з вибором, що взяти GT Avalanche 1.0 з подальшою заміною вилки чи GT Zaskar Elite?
.
Чтоб советовать - надо знать Ваш рост
Або порадьте інші варіанти за таку ж ціну (до 9к +- /якщо буде за що переплатити/). Бажано щоб вел був легкий і з нормальною вилкою.
Как правильно отметил Игорь - ГТ геометрия ну очень специфичная.Найнери не для мене. А порінюючи келіс з тим же ГТ то Заскар трохи цікавіший...
.
Я ж і хочу щоб накат був класний(хочу поїздити на дальні покатушки), а те що він жорсткий - таке є, але то трохи перебільшено(читав на різних форумах, в тому числі як писали власники ГТ), так що це впринципі не критично.вибираючи вже такий високорівневий велосипед, треба відштовхуватись від посадки, чи зручна рама і таке інше. заскар - це гоночна табуретка, дуже жорсткий. накат добрий, але й козлить і по спині гатить кожна нерівність мілка. аваланч - типу те ж саме, але козління лишилось, а накат пропав.
Я думаю дабла мені має вистачити, хоча незнаю його плюсів і мінусів - зараз почитаю що і як воно.знову-таки у заскара система дабл, а у келліса тріпл(оловянч я не розглядую - то інший рівень).
Того я і задумався над аваланчем, тому що обвіс в нормальний, і не на один сезон. А в заскара справді може і надлишковий. Хоча дешевше взяти його, в плані якщо міняти вилку на аваланчі(наприклад) то вийде майже та сама ціна + в заскара інші параметри трохи кращі.але чи взагалі вам потрібен такий високорівневий байк? бо заскар - то вже гоночний агрегат і для звичайних покатух його обвіс надмірний.
але це вже вам вирішувати самому, як ви будете катати, і що вам треба
Я тому і задивився на них, тому що знижка непогана зараз. хоча раніше якось особливо не звертав уваги що в них цікавого...Как правильно отметил Игорь - ГТ геометрия ну очень специфичная.Найнери не для мене. А порінюючи келіс з тим же ГТ то Заскар трохи цікавіший...
.Поэтому не случайно, что они не получили широкой популярности в массах и продаются в основном в период скидок, либо не очень разборчивыми клиентами - *зашёл, увидел, купил, прокатился 3 раза, отвёз в гараж, забыл*
и м х о
БредА ХС32 не те....
А сама вилка так собі, дехто взагалі пише що трохи краще за сантур))
.
Тогда без вопросов. Надо брать.В Велосипеде это важнее других параметров ...
І Все-таки вони гарні))
я, після 5 років на ребі, спеціально купив собі другий байк на хс32, щоб мати уявлення що воно таке(збирався на реконі брати) і жодного разу не пожалкував.Хоча звісно кому що, і дивлячись з чим порівнювати, але якщо купляти то вже щось толкове.
Тут проблемка з"явилась, заскар на складі у одному екземплярі і в одному розмірі S, який може бути малий, і механіка зараз немає щоб зібрав його...Завтра поїду дивитись на ГТ, попрошу дати проїхатись, щоб вже напевно знати чи підходить мені їхня рама чи ні. Тоді вже можна зробити якісь висновки і думати далі)).
Хочется толковую воздушную вилку и тормоза дисковые(гидравлика) достаточные.
Хочется SRAM не ниже X7 или Shimano высше Deore.
Реально ли?
Повернутись до “Вибрати велосипед - як купити велосипед: дитячий, гірський, жіночий, міський”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість