Отже, карбон,
Карбон - теплий камінь!
Цей матеріал не може не причарувати,
казкові властивості полімеризації смоли, і вуглеволокна в ній, розкривають безмежність можливостей. Вже після першої спроби заклеювання або виготовлення окремої деталі , з’являється відчуття довіри цій легкій і надміцній сполуці волокна і смоли. Терморежим при полімерізації дає можливості підсилити міцність самого виробу або шва. Також карбонова латка дозволяє відновити міцність деталі значно не збільшуючи розмір і вагу.
Отже покажу чим грався я, можливо комусь буде корисним досвід , або хтось поділиться своїм.
Переклюк кампа який було виламано спицями, відірваний саме як на картинці ,
Заклеїти по місцю шва не можливо,тому що площа дотику незначна,тобто залишається спосіб «поверхнева латка».
ось наш переклюк

так ми на нього нанесли волокна
після чого замотуєм плівкою ,щоб не змістити волокна і поверх того обмотуємо нарізаною із камер гумою (із натягом ) щоб максимально зібрати коснтрукцію по старим розмірам і витиснути зайву смолу із волокна.
потім замотуємо в плівку (на випадок протікання смоли і полімерізуємо при температурі 100-150 градусів, це можна зробити як в духовці так і над газовою плитою.
на виході маємо десь таку деталь ,якуможна чухати шкуркою фарбувати або після дрібної шкурки покрити лаком - з понтом карбон.
переклюк зібраний вробочому стані всі пружинкі регулюючі його відведення працюють.
ТАкож виготовив такий елемент підсиділу , під карбонові рамки свого ультралайтового сідла. Під вагою більш як 80 кг вірогідність зламати рамку наближається до 50 %
тому зробив такі карборельси..покі що тестую їх по бруківці на покатушках,потім почухаю і покрию лаком
Також відремонтував декілька ободів вирваних спицею. Зараз намагаюся вдосконалити це , щоб вага опори не робила значного дисбалансу.
Ось такі справи, буду радий перейняти ваш досвід.