 
 Після Короля Гір 2011 і особливо 2010 залишилося відчуття якоїсь нереалізованості.
Тому в виборі основного старту сезону я не сумнівався ще з початку весни. Було пожертвувано багатьма кантрійними стартами,Чемпіонатом Світу з МТВО(спортивне орієнтування на велосипедах). З початку літа вся моя підготовка була направлена на один єдиний старт. В основному я катав одне довге тренування на тиждень,але і не забував про інтервальні швидкісні роботи.
30 червня зїздив в Словаччину на 1. Košický bikemaratón.Обрав найдовшу категорію 90 км.. щоб організм потихеньку привикав до їзди на високому пульсі напротязі біьше 4 годин. Класний марафон з хорошою організацією і призами
 . Але з розміткою там не постарались, 10-12 хвилин їзди не в тому напрямку і всі шанси на перемогу поїхали вперед.а їх потихеньку добирав).
. Але з розміткою там не постарались, 10-12 хвилин їзди не в тому напрямку і всі шанси на перемогу поїхали вперед.а їх потихеньку добирав).Результати:
http://www.cyklo.sao-tatry.sk/2012/mtbc ... kam=2&l=sk Далі була Боярка!:) Щоб хоч якось навчитись тримати швидкість на прямих відрізках.Ніяк не можу цьому навчитися:(.
Відновився після гонки на диво швидко і взагалі вона залишила масу позитива!!! Залишилось всьго два старта до дня Х..
Horal MTB maratón в Словаччині. Марафон у підніжжя Татр, гарні там краєвиди, але весь час моросив а потім вже і лив дощ, тому Татри сховалися далеко за хмарами.
Цього разу зволів обрати трошки простішу категорію в 75 км, але нічим не лешгу по дистанції і складу суперників за100-ку.
Цей марафон дався мені найважче. Боротьба майже до останнього кілометру, справжнє кантрі довжиною в 75 км
 . Суперники не зупинялися на пунктах підживлення, тому гонку проїхав всього на літрі води, що для мене майже подвиг)))
. Суперники не зупинялися на пунктах підживлення, тому гонку проїхав всього на літрі води, що для мене майже подвиг)))заїхав 6 майже з 100 учасників тільки в моїй категорії.
Результати:
http://www.cyklo.sao-tatry.sk/2012/mtbc ... kam=2&l=sk І завершив мою підготовку до КГ,кантрійний старт у Львові, як кажуть, щоб «продишатися».
На диво зібрався дуже сильний склад учасників і попрацювати довелось всю дистанцію
Доречі у Львові я Їхав на новому карбонову велосипеді Kellys Orc. Байк не простий, а з двома амортизаторчиками. Це був всього другий день як я на нього сів, але всі переваги такого велосипеда на вертлявій трасі я відчув сповна.
На наступний після гонки день, нарешті вибрався проїхати ціле коло, подивитись шо там помінялось ну і звісно випробувати себе і велосипед перед стартом..
Проїхав коло майже на одному диханні, дуже сухо і тому можна тримати велику швидкість, але дуже обережно на спусках. На сухому грунті в перемішку з камнями велосипед веде себе непередбачувано.
Ось переваги які я помітив в порівнянні з хартейлом.
На підйомі на Анталовецьку з сідла вставати треба тільки тоді коли хочеться а не тому, в задницю набиває  А коли встаєш і крутиш стоячи задня підвіска не робить лишніх рухів !
Спуски ....Тут я взагалі мовчу, я не думав що там таке можн творити..Головне завжди тримати голову на плечах і не лінуватися натискати на гальмаПовороти, каміння пролітаись на одному диханні, це прекрасне відчуття..
І нарешті спуск з другого перевалу.. Тепер там можна вкручувати, а це найголовніше що хотілося всі ті рази коли я там їхав на хартелі, жав тормоза і виглядував кожний камінчик)))
І для впевненості безкамерка з кучею герметика на ободах ZTR .
 До Короля Гір, як я думав, я вже був готовий. Ну а насправді я розгільдяй і ніколи спортивного режиму не дотримувався і не буду  І занятя велоспортом це не тільки гонки з вічно висунутим язиком на спині, але і люди з якими доводися спілкуватися під час тренувань,змагань і не тільки
До Короля Гір, як я думав, я вже був готовий. Ну а насправді я розгільдяй і ніколи спортивного режиму не дотримувався і не буду  І занятя велоспортом це не тільки гонки з вічно висунутим язиком на спині, але і люди з якими доводися спілкуватися під час тренувань,змагань і не тількиАле чомусь в мене все в голові переклинило і я за тиждень до гонки вже хотів старту, але не тому що мені хотілося 100 км і 6 годин на жарі впахувати , а тільки для того щоб все закінчилось!

Зранку щільно напхавшись сніданком відправився на старт. Адреналін, мотивація, страх , радість, все зашкалює і це не переставало мене мучати поки не прозвучало довгоочікуване СТАРТ!
Тактика була обрана проста ,з самого старту заблокувати всі аморти і роздавати на ногах поки не здадуть батарейки) На диво все вийшло легко і до кінця асфальту суперників видно не було .

Далі все пішло по плану. Обраний комфортний темп,але передачі не заламував, весь підйом в сідлі!!! Я закохався в свій байк, як мені його не вистачало попередні 2 роки . Перше коло пролетіло дуже швидко, тільки короткі зупиночки по 15-20 сек. на пунктах харчування. Після першого кола дізнався відрив на вишці 8 хвилин...Чорт мало, це ж один прокол і все «давай досвидания»))
По попереднім рокам, визначив найскладніший для мене момент гонки. Це другий підйом на Анталовецьку. Тепер я кинув всі сили на те щоб не заголодати і залишити трохи сил на швидкий підйом..Часу точно не знаю, але по моєму я справився.ЮРА дякую за СМС з детально описаними відривами за мною  На другомі колі старався завжди тримати себе в руках і не валити на спусках. Але як? як? можна томозити якщо під тобою така машина!Але я чесно старався Ще мене завжди переслідувало відчуття що мене ось зараз і доженуть, це напевно одна із недостач моєї тактики на гонку – «зі старту у відрив»..
На траверсі до вишки вітався майже з кожним учасником зі словами – «Привет, а у тебя случайно магнеслайфа не будет»?  Десь я свої НЗ-шні 2 тюбики втратив, чи в кінці першого кола, коли мусор з карманів вигрібав, чи десь на дистанції...Але судоми були ось-ось на підході, а так хотілося цього уникнути.. А ще сорі суддям на вишці, я їм там мало весь стіл не завалив), так сильно затягнув педалі шо не «бірував» вистібнутися). Далі тільки розпечений полігон на судомах і спуск в Невицьке з застигшою заточкою на фізіономії в 32 зуба
І фініш!

Дякую всім хто воболівав і вірив в мене. Я радий ,що все закінчилося і особливо з таким хеппі ендом 
На нагороджені отримав кучу корисних призів!  Нічого продати, все буду використовувати в бойових умовах ! ДЯКУЮ!

Тепер хочу подякувати всім тим хто все таки вирішив відвідати наш марафон. Ви всі Королі Гір, тому що витримати таке випробування може не кожен! Респект Вам!
Льоші Ждановичу і взагалі всьому нашому клубу Банзай-Ра за гонку і колектив. Якщо б ми не були разом, не були б такі сильні

Спонсорам за таке свято для нашого маленького міста.. Тут ще довго будуть згадувати натовпи велосипедистів на крутих байках)
P.S. Велике спасибі всім хто не був байдужим і відгукнклися допомогти Кості Чиріпко!
Ми всі зібрали 5932 грн. І сьогодні передали їх дружині, вже після того як Костю відвезли на операцію.ДЯКУЄМО!

 
  
  
  
  
  
 












 .
.  , обхожу справа Nilsа,и не расчитав со скоростью просто улетаю в колючки репяха,вылажу через 20 сек весь покрыт колючками, так и ехал весь КГ, то Nils меня на подъемах то я Nilsа на спусках
 , обхожу справа Nilsа,и не расчитав со скоростью просто улетаю в колючки репяха,вылажу через 20 сек весь покрыт колючками, так и ехал весь КГ, то Nils меня на подъемах то я Nilsа на спусках неинтересен и "ни туды и ни сюды" лучше бы сразу на финиш.
 неинтересен и "ни туды и ни сюды" лучше бы сразу на финиш. , оргам за организацию. Ждановичи молодцы и катают и организовуют. тем гонщикам, что пропускали вперед
, оргам за организацию. Ждановичи молодцы и катают и организовуют. тем гонщикам, что пропускали вперед 



 
   
  
 



 Як для першоразника, траса була доволі складна, але дала можливість отримати відповіді на одвічні питання "як далі апгрейдити двоколісного?" і "чи потрібне контактне взуття?". Також, особливості рельєфу дали можливість поповнити технічний арсенал керування байком новими корисними навичками. З нетерпінням чекатиму наступного року і нововведень у трасі змагань!
  Як для першоразника, траса була доволі складна, але дала можливість отримати відповіді на одвічні питання "як далі апгрейдити двоколісного?" і "чи потрібне контактне взуття?". Також, особливості рельєфу дали можливість поповнити технічний арсенал керування байком новими корисними навичками. З нетерпінням чекатиму наступного року і нововведень у трасі змагань! 
 . Як на зло, знову простудилася перед стартом, на підйомах їхала в ознобі, при падінні від струсу почала боліти спина в попереку, моя давня травма, так що до Ярка на КП я їхала з ціллю пожалити свій поперек кропивою – давно перевірений метод знеболювального, знала, що там її повно біля джерела. А впала я на моїй улюбленій ділянці траси - спуску з Анталовецької по хребті Синаторія. Почала обганяти групу хлопців перед Світильником, в’їхала в канаву і розпласталася перед двома гонщиками – вибачайте, хлопці! На що один з них, який, здається, теж упав через мене, відповів, що виганяти таких треба з гонки, тобто дівчат, які не вміють, а лізуть
  . Як на зло, знову простудилася перед стартом, на підйомах їхала в ознобі, при падінні від струсу почала боліти спина в попереку, моя давня травма, так що до Ярка на КП я їхала з ціллю пожалити свій поперек кропивою – давно перевірений метод знеболювального, знала, що там її повно біля джерела. А впала я на моїй улюбленій ділянці траси - спуску з Анталовецької по хребті Синаторія. Почала обганяти групу хлопців перед Світильником, в’їхала в канаву і розпласталася перед двома гонщиками – вибачайте, хлопці! На що один з них, який, здається, теж упав через мене, відповів, що виганяти таких треба з гонки, тобто дівчат, які не вміють, а лізуть 

 ?Примотал обратно камеру,сложил упаковку от батончика.Лес в горах почти невозможно очистить на склонах!Организаторы должны объявлять громко и много об этом!
 ?Примотал обратно камеру,сложил упаковку от батончика.Лес в горах почти невозможно очистить на склонах!Организаторы должны объявлять громко и много об этом!
