
Рік визначити було не дуже складно, хоча зробив я це відкриття лише зараз

По стану: велосипед повністю на ходу, зберігся в цілому добре, їздить теж ок. Судячи зі стану основних вузлів, їздити йому ще багато. Для повного щастя я б зробив ще деякі доопрацювання, про які напишу нижче.
+ Всі металеві деталі в хорошому робочому стані з маркуванням Schwinn Approwed: від системи\п"ятерика, гальм і насипних втулок з високим фланцем (made in Japan скрізь і все таке) до манеток, переднього та заднього перемикачів (теж SA, але Made in France

- Так чи інакше, але фарба та деякі зовнішні поверхні в ідеалі потребують косметичного відновлення: фарбування\поліровка.
+ Апарат вічний. З точки зору механіка він прекрасний - всі вузли високої якості, їх можна нормально обслуговувати, замінювати при необхідності. Також в США для них залишилося чимало різних запчастин, якщо виникне необхідність звісно.
- Апарат несучасний: вага велосипеда в даному виконанні 15,7 кг. Воно якби не критично, але відчувається, що для швидкісної їзди це не варіант. Можна (треба!) звісно замінити рідні одностінні сталеві ободи на щось сучасне, але сильно це не вплине - рама цікава, але нелегка, і це мабуть головний мінус.
+ Трансмісія працює чітко і попри 10 передач, підібрані вони дуже вдало для дороги (стан зубців дуже хороший, розрахунок 52\42 і 16 - 28 кажись).
- Треба призвичаїтись до манеток.
+ Покришки 32 мм із хорошим запасом та з світловідбиваючою смугою.
- Є кривизна на передній, камери тримають добре, але не рідні. (рідні, до речі були з антипроколом, але померли в місці кріплення ніпеля).
Зрештою, три моменти ще, які треба також мати на увазі: були замінені рубашки гальм (трансмісійні рідні - жодних проблем попри вік), поставлені нові педалі з широкою платформою (рідні можу віддати, але там одна вісь крива + D різьби 12 мм, а не 14!) і без моєї участі на велосипеді було ще колись встановлено нерідну гальмівну ручку (можна забити, або поставити новий комплект).

Все інше - рідне і налаштоване під наїздника 155-170 см. Мені трохи замалий, а сестра, для якої власне це все і задумувалось, сказала що з бараном їздити не буде. Я так зрозумів, що вона мала на увазі руль... Спробував поставити сюди "небаран" - естетика на мою думку втрачається, хоча це індивідуально, звісно.
Велосипед можна безкоштовно подивитися\покататися в Києві, бажано на правому березі та з попереднім зв"язком через приватні повідомлення. Величезне прохання також не купувати цей велосипед, якщо не планується його подальша модернізація та відсутнє почуття стилю - є купа недорогих велосипедів "з Європи" які більш придатні для утилітарних цілей. Мені здається цей велосипед буде доречним для прогулянкових виїздів та задоволення почуття прекрасного (естетичного), можливо для колекціонерів чи любителів старих велосипедів. У мене особисто зараз відсутня можливість щось із ним робити, а просто зберігати до кращих часів немає де.
Дякую за увагу, якщо щось забув - відповім згодом. Більше фото - по бажанню. Сподіваюся велосипед додасть різноманітності на форумі.
