проблема с Tektro Novela

(все про гальмівні системи, ободні та дискові, механічні та гідравлічні)
Аватар користувача
drren
* *
Повідомлень:131
З нами з:21.4.12 21:00
Skype:DrRen
Стать:чол
Звідки:Ужгород
Re: проблема с Tektro Novela

Повідомлення drren » 26.7.12 09:41

что поставил? думаю шимано диор купить(но пока еще не решил какую по цене качеству взять)
Хаєс Строкер Трейл.
Никогда ничего не замышляйте против России, ибо на любую вашу хитрость она ответит своей непредсказуемой глупостью.

Отто фон Бисмарк

kudah
*
Повідомлень:9
З нами з:24.5.12 14:02
Стать:чол

Re: проблема с Tektro Novela

Повідомлення kudah » 27.7.12 12:28

у меня на gary fisher wahoo 2013 года стоят Tektro Novela ну и оцтой, колесо полностью заблокировать нельзя, откатал около 100+ км, вопрос должны ли колеса на дисковых тормозах намертво фиксироваться?(у друзей вбрейки и фиксируют колесо только так), я когда задал вопрос продавцу(там где я покупал) , он сказал что надо гидравлику ставить, так ли это или у меня брак? велику 2 недели пробовал натягивать тросик что б сильнее сжимало вытирать диск спиртом, все равно не могу колесо заблокировать
Тенденция, однако! Видимо Тектро Новела таки ацтой!

Аватар користувача
foxman
* * * * *
Повідомлень:1372
З нами з:15.10.04 11:48
Стать:чол
Звідки:Киев, Лесной

Re: проблема с Tektro Novela

Повідомлення foxman » 27.7.12 13:10

Тенденция скорее в неправильном настраивании тормозов.
Если колодки не параллельны диску, то площадь контакта резко уменьшается а вместе с ним и эффективность. Конструкция большинства механических дисковых тормозов идентична. Но при этом у одних стоп-кран, у другого "ацтой". У меня в своё время шимановская механика тормозила лучше чем у некоторых джуси-5. И что? это повод хаять авид?

По сабжу таки да:
- выставить плоскость тормоза
- прокалить колодки
- если сильно теряется усилие на сжатие рубашки / растяжение троса - заменить. Это особенно сильно проявляется на цельной рубашке заднего тормоза.

Аватар користувача
Master General
* * *
Повідомлень:359
З нами з:8.9.09 18:38
Стать:чол
Звідки:Ужгород

Re: проблема с Tektro Novela

Повідомлення Master General » 27.7.12 13:46

по власним спостереженням міняють люди не проїхавши на велосипеді і 300 км. Причому навіть не виставивши нормально каліпер/колодки(продавцям/виробникам велике ФЕ - ставлять каліпер як попало!!!). Я теж плювався, але колодки зношуються і відповідно треба вчасно їх підводити(раз на 50 км бездоріжжя і 200-300 км дороги). Та коли все нормально підведено можна почути як проскользує переднє колесо на сухому асвальті на швидкості 15 км/год. Про блокування заднього взагалі мовчу. Звісно хороша гідравліка краще. Але вона коштує щонайменше 1000 грн. Які можна потратити на інші цікаві речі, а гальма вчасно підводити і міняти пару раз на сезон за 60 грн колодки. Я в списку своїх приорітетів відсунув покищо гальма на останнє місце після шин, вилки. З ротором 180-185 правильно виставленою новеллою можна легко перекинути велосипед через руль. Не лишнім є також врахувати, що троси гальма трошки розтягуються в початковий період експлуатації велосипеда.

Аватар користувача
Master General
* * *
Повідомлень:359
З нами з:8.9.09 18:38
Стать:чол
Звідки:Ужгород

Re: проблема с Tektro Novela

Повідомлення Master General » 27.7.12 13:46

по власним спостереженням міняють люди не проїхавши на велосипеді і 300 км. Причому навіть не виставивши нормально каліпер/колодки(продавцям/виробникам велике ФЕ - ставлять каліпер як попало!!!). Я теж плювався, але колодки зношуються і відповідно треба вчасно їх підводити(раз на 50 км бездоріжжя і 200-300 км дороги). Та коли все нормально підведено можна почути як проскользує переднє колесо на сухому асвальті на швидкості 15 км/год. Про блокування заднього взагалі мовчу. Звісно хороша гідравліка краще. Але вона коштує щонайменше 1000 грн. Які можна потратити на інші цікаві речі, а гальма вчасно підводити і міняти пару раз на сезон за 60 грн колодки. Я в списку своїх приорітетів відсунув покищо гальма на останнє місце після шин, вилки. З ротором 180-185 правильно виставленою новеллою можна легко перекинути велосипед через руль. Не лишнім є також врахувати, що троси гальма трошки розтягуються в початковий період експлуатації велосипеда.

zip_kiev
*
Повідомлень:14
З нами з:22.7.12 15:57
Стать:чол

Re: проблема с Tektro Novela

Повідомлення zip_kiev » 28.7.12 17:01

у меня скоро первое бесплатное ТО скажу продавцам хай делают настройку насколько это возможно(хотя мне кажется они сделают как попало шоб времени поменьше тратить, и скажут не тянет)

ПС Дал друзьям покататься один 65 другой 90кг все тормозит(намертво фиксируется колесо)... вывод эти тормоза не подходят для веса 110++ кг

akuloff
*
Повідомлень:1
З нами з:31.7.12 00:11

Re: проблема с Tektro Novela

Повідомлення akuloff » 31.7.12 00:21

Читаю и удивляюсь. У меня Trek 3700, на нем штатные Tektro Novela. С регулировкой приходится иногда повозиться, но оба тормоза хватают намертво, заднее колесо блокируется небольшим усилием на ручке, а при торможении передним запросто отрываю заднее колесо от земли. Мой вес 120 кг. Я что-то делаю не так? :)

Единственное объяснение проблем, про которые пишут, которое приходит мне в голову - замасленные колодки.

Аватар користувача
drren
* *
Повідомлень:131
З нами з:21.4.12 21:00
Skype:DrRen
Стать:чол
Звідки:Ужгород

Re: проблема с Tektro Novela

Повідомлення drren » 31.7.12 22:32

Читаю и удивляюсь. У меня Trek 3700, на нем штатные Tektro Novela. С регулировкой приходится иногда повозиться, но оба тормоза хватают намертво, заднее колесо блокируется небольшим усилием на ручке, а при торможении передним запросто отрываю заднее колесо от земли. Мой вес 120 кг. Я что-то делаю не так? :)

Единственное объяснение проблем, про которые пишут, которое приходит мне в голову - замасленные колодки.
Все возможно. У меня такой-же вес, но тормоза работали не так. Модуляции никакой, при сильном нажатии на ручку - полный блок (один раз даже из кабины вышел :ROFL: ). Не считаю такую работу тормозов адекватной :unknown: .
Никогда ничего не замышляйте против России, ибо на любую вашу хитрость она ответит своей непредсказуемой глупостью.

Отто фон Бисмарк

Аватар користувача
BlackGhost
*
Повідомлень:16
З нами з:12.4.12 14:23
Skype:b.g.mike
Стать:чол
Звідки:Одесса

Re: проблема с Tektro Novela

Повідомлення BlackGhost » 2.8.12 23:56

Все возможно. У меня такой-же вес, но тормоза работали не так. Модуляции никакой, при сильном нажатии на ручку - полный блок (один раз даже из кабины вышел :ROFL: ). Не считаю такую работу тормозов адекватной :unknown: .
Есть предположения, что просто не ощущаете работу тормоза и жмете тормозную ручку как попало :no: Надо не забывать из-за растяжения тросов все механические тормоза гораздо менее чувствительны (хотя от части это можно решить сменой тросика на лучший), чем гидравлические и имеют худшую модуляцию.
У меня вес 65-70 кг мои Новелла работают тьфу тьфу как по мне отлично, всегда знаю что торможение будет нормальное, однако прокатился на моем железном коне один знакомый вес его 95-100 кг, так при торможении он вылетел через руль, а второй раз заблокировал заднее колесо и ушел в занос :ROFL:. После того как рассказал и показал как тормозить, человече остался доволен. Тормоза откатали 750 км (колодки родные). Так что нужно нормально настроить и ездить ездить привыкать к ним.

Аватар користувача
Nechupara
* * * *
Повідомлень:900
З нами з:19.5.07 20:40
Skype:nechepura
Стать:чол
Звідки:Київ, Харківський масив

Re: проблема с Tektro Novela

Повідомлення Nechupara » 3.8.12 03:22

Відпустив 2 болти. що тримають каліпер
зажав ручку - каліпер зміститься, ручку тримати
зажати болти
відвести нерухому колодку на чуть-чуть - щоб не чухало
тросик підтягнути до моменту майже чухає

все буде ок
Так можна робити на гальмах фірми Avid, але ж ніяк не на Тектро :58:

Особисто користувався Avid BB7 та Tektro IO. Різниці в якості гальмування критичної не відчував (коли все налаштовано та притерто). Різниця лише в масі гальм та в зручності налаштування та користування. Авіди налаштовувати справді легко (вищезазначеним способом). А от Тектро налаштувати - це треба помучитися. Я на Тектро заднє гальмо ніяк не міг налаштувати, хоча переднє налаштував доволі швидко та нормально. Підозрюю, що, можливо, дещо крива рама, тому каліпер стає не вертикально рівно (в Авідах це можна виправити напівсферичними проставками, завдяки котрим каліпер рухається в усіх площинах).
Отже з заднім Тектро мені возитися набридло, гальма з недорогих, диски були взагалі від Промаксів та криві (з вісімками), я плюнув на нього, та почав їздити так. Заднє колесо не блокувалося зовсім, хоча теоретично заблокувати заднє має бути простіше простого, на відміну від переднього. Щоправда ще була підозра на те, що таки мастила на колодки трохи потрапило, може і в цьому була причина. Їздив я так їздив, жартома казав друзям, що у мене гальма з АБС. Але якось спускався я на покатушці з Володимирського спуску, і вирішив спуститися на зажатому задньому гальмі. Внизу перевірив - ротор добряче прогрівся, і вуаля, після цього у мене з"явилося заднє гальмо, почало блокуватися :p
мне не нравится эта экспедиция, мне не нравятся эти матросы. и вобще... что? да! нет! мне вобще ничего не нравится, сэр! (с) капитан Смоллет

Аватар користувача
Master General
* * *
Повідомлень:359
З нами з:8.9.09 18:38
Стать:чол
Звідки:Ужгород

Re: проблема с Tektro Novela

Повідомлення Master General » 3.8.12 07:52

Nechupara саме таким способоми настроював Новеллу на своєму Марліні. Гальмує дуже чітко. Косо той каліпер стояти не може - скоріш за все недобре притерті колодки або "крива" рама з вилкою. Єдине руки терпнуть на дуже крутих і затяжних спусках >3 км з градієнтом до 20% і великими каменюками що не давали розігнатися.

відведення нерухомої колодки необхідно робити так:
1. відрегулювати каліпер вищеописаним мною способом.
2. відвести на півоберта рег. болта нерухому колодку, натиснути гальмівну рукоятку, покрутити колесо, погальмувати злегка, перевірити задівання ротора. Якщо задіває повторити операції п.2.

розкручене до великих обертів в повітрі колесо має легко блокуватися натисненням на рукоятку з характерним звуком "тиинь". скрип має з'являтися лише на довгих гальмуваннях. Холодні новелли не пищать.

Аватар користувача
Hellrider
* * * * *
Повідомлень:1856
З нами з:10.11.06 16:41
Стать:чол
Звідки:Киев, лесной массив

Re: проблема с Tektro Novela

Повідомлення Hellrider » 6.8.12 10:00

Внизу перевірив - ротор добряче прогрівся, і вуаля, після цього у мене з"явилося заднє гальмо, почало блокуватися :p
Во время длинного спуска раскалились ротор и колодки, в результате чего масло, загрязнившее колодки, испарилось и тормоз заработал. Так что твоя догадка была правильной: нужно было просто прокалить колодки.


Повернутись до “Гальма”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей