Трохи поцитую тебе з іншої теми (так, я трошки слоупочу)
По поводу кріплень для багажника на найнерах Трек, можна спитати, а це що за отвір з різьбою в рамі (з іншого боку аналогічний)?

Сам замислювався над цим питанням, оскільки мій Вахуу брався не лише для покатушок, але й для туризму. Справа тут у тому, що поставити багажнику тобі будуть заважати три фактори:
1) відсутність верхнього кріплення (доведеться вішати на підсідельник)
2) дискові гальма (під них треба брати спеціально пристосовані багажники)
3) розмір колес - чим довший ричаг, тим міцніше треба стійку багажника. А отже стандартні не будуть витримувати паспортне навантаження.
Перший момент можна спробувати обійти, якщо на підсідельник надіти хомут з гвинтовим кріпленням, у якого головки не втоплені, й на нього шпильку прикрутити штатне кріплення багазника, вивернувши його наверх. Я такого хомута не знайшов. Хомут з ексцентриком не підійде - його буде постійно розкривати.
Проблему з дисковими гальмами... це зовсім не проблема - під них є спеціальні багажники. Інша справа, що гнута ліва стійка такого багажника зовсім не посилює його міцність.
От з розміром ти нічого не поробиш. я скільки не шукав, але не бачив багажників з достатньо довгим нижнім кріпленням під найнери з дисковими гальмами.
Тому залишаються три варіанти:
1) використовувати консольний багажник і вбивати свій підсідельник.
2) зварити з консольного та пристосованого до дискових гальм багажника такого собі монстра Франкенштейна (якщо чесно, то я всерйоз над цим думав)
3) якщо багажник потрібен не для перевозки картоплі, а для туризму, на цьому форумі є чудовий варіант, який його успішно замінює:
http://www.velokiev.com/forum/viewtopic ... 01&t=89476 І навіть за кольором може підійти :
http://fast-n-light.io.ua/album437697