

Да, потому как тут все к месту. А там - хреносозидательство.да согласен эта тема круче чем "SS 'Blower 9' или каким я вижу ФИКС"
+1Красавчик! Ты прям как Xzibit =) Прокачал велик )
Дякую за оцінку-варив не я, у зварювальника електроду потрібного не знайшлося. Але потім я трохи зашліфував шви.за труды респект,но варить ты ещё не научился
Довго розглядав різні варіанти кріплення шатунів, шукав автентичну каретку-але у нас були лише пластилінові китайські які підходили. Потім вивчав досвід bmx-перехідників для кареток(там сході діаметри)-але всерівно тре було підточувати під стандарт МІФА. Отже найпростішим та найнадійнішими варіантом було виточити втулку під сучану каретку та приварити її. Звісно було страшно-що, щось піде не так-але ризикнути було варто.Чудовий приклад для реставраторів.
Тепер я знаю з кого брати приклад.
А питання таке - чому обовьязково треба було варити втулку, а не фіксувати штиптом з різьбою або иншим способом?
Може колись оригінал центральної каретки буде доступним та де діли шатуни?
Подивився усі фото і просто ахнув.
Чудова робота.
А крісло де придбали, та каретку на передне та задне колесо?
Спасибі за оцінку! Саморізи малого розміру - страшний дифіцит, ці ледь знайшов. Тай піджимало вже строки, тому довго думати не довелося. А так - порада слушна.Дуже й дуже гарна вєломашина вийшлаПриємно глянути. Єдине, що кинулося в око - саморізи, що емблему тримають. Там треба на щось з напівкруглою головою змінити. "Потай" там не дуже гарно виглядає. Але то треба ж до чогось причепитись
Спаисбо за оценку!Работа супер! Когда-то была такая же идея - сделать для жены подобный вел, но супруга сказала, что не хочет на таком ездит, ей больше современные рамы нравятся, так дальше идеи и не пошло.
Подскажите, где нашли защиту цепи такую, или я искать не умею или их у нас нет, мне на мой кастом с планетаркой тоже хочется поставить такую или похожую, звезда 38 зубьев.
Повернутись до “Мiй велосипед”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість