
Вообще то водитель должен был снизить скорость перед выездом на дорогу и посмотреть налево, а если бы это фура была?Ну а перший байкер на відео (третій в колоні) міг бути збитий ще раніше і там вже повністю його вина.
а зачем этот ролик тут?
Не в "чорнусі" справа. Безглуздої жорстокості нам вистачає і на телебаченні, і в пресі.Как зачем? Всю чернуху - на форум. В жизни ведь ничего другого не происходит, чтобы поделиться новостью с другими.
Автор ведь не виноват, что на ютубе попадаются ссылки
...настоятельно рекомендую после показания поворота УДОСТОВЕРИТСЯ что водитель тебя увидел, что понял что ты хочешь сделать и что он согласен и готов пропустить. Для этого показав повотор, смотрю в кабину, где водитель, бывает, просто кивнет головой, а то и мигнет фарами, после чего я и делаю маневр...
Мені здається, що чим швидше велосипедист рухається, тим легше його сприймать за учасника дорожнього руху.якщо хоча б хтось зменшить швидкість на таких ділянках
Я маю на увазі, що в складній ситуації на меншій швидкості є більше часу адекватно оцінити обстановку і при потребі або загальмувати, або прискоритись, якщо впевнений, що водій тебе пропускаєМені здається, що чим швидше велосипедист рухається, тим легше його сприймать за учасника дорожнього руху.
навіть після дотичного зіткненні на високій швидкості з автомобілем велосипедист, на жаль, падає. І яка тоді буде енергія удару об асфальт?Та і чим менша різниця у швидкості, тим менша енергія удару при зіткненні. Чи ні?
Уявіть собі, що автомобіліст побачив велосипедиста, коли до нього було 100 метрів.Я маю на увазі, що в складній ситуації на меншій швидкості є більше часу адекватно оцінити обстановку і при потребі або загальмувати, або прискоритись, якщо впевнений, що водій тебе пропускає.
якшо вже зіткнення, то зіткненнянавіть після дотичного зіткненні на високій швидкості з автомобілем велосипедист, на жаль, падає. І яка тоді буде енергія удару об асфальт?
но выкладывать ролик как велосипедист сам врезался в машину - это лишнее. или ты мешаешь великому делу Дарвина?Тут мова йде про досить типову ситуацію, в яку може потрапити кожен. І як не допустити того, що сталось, як з боку байкерів, так і з боку водіїв - ось головне.
Можливо, якби автор ось цього топіку http://www.velokiev.com/forum/viewtopic ... 2&t=100302но выкладывать ролик как велосипедист сам врезался в машину - это лишнее. или ты мешаешь великому делу Дарвина?
может еще выложить видео как накачивать колесо? тоже типичная ситуация, в нее может каждый попасть.
как бы так сказать...В продовження теми і у відповідь
Можливо, якби автор ось цього топіку http://www.velokiev.com/forum/viewtopic ... 2&t=100302
подивився раніше наступне відео, він міг би попередити ситуацію, в яку потрапив
якщо хоча б одна людина чогось навчиться на подібних прикладах і збереже своє життя і здоров"я, я буду радий
а ничего что по пешеходному переходу дорогу нужно переходить пешком?
понятно что водитель не прав. но велосипедист тоже нарушил правила - двигался по переходу на велосипеде.
з.ы. опять твой пример невпопад
туда же..
http://trinixy.ru/59073-sekhal_na_velos ... 10_mb.html
підтримую. тут не помилка, а відверта дурість байкера. і про можливість попередження ситуації з боку водія питання не стоїтьТак это очевидный фейл, кто так ездит велокиев не читает. Зачем он здесь.
Кстати, эта схема ДТП числится среди шести стандартных ловушек для пешеходов. Даже при передвижении пешком, следует основательно крутить головой при подходе к каждой последующей полосе.Можливо, якби автор ось цього топіку viewtopic.php?f=52&t=100302
подивився раніше наступне відео, він міг би попередити ситуацію, в яку потрапив
десь місяць тому саме в такій ситуації за 100 м переді мною маршрутка в другій смузі збила пішохода на переході біля 8 школи на ВишгородськійКстати, эта схема ДТП числится среди шести стандартных ловушек для пешеходов. Даже при передвижении пешком, следует основательно крутить головой при подходе к каждой последующей полосе.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість