Ну чому ж, затія непогана. Я так на ХВЗ Турист стаивив свою стару стулку під 7 зірок та спререду гатун із зірками на 3. Все крутилося, перемикалося. Головне підібрати правильно довжину валу каретки, щоб не було великого перекосу на "шосейних" передачах(найбільша середу-найменша ззаду).
Уважно виміряйте лінію ланцюга(chain line). В Інтернеті купа матеріалу по вибору.
Але тут можливі підводні камені - ланцюг може терти задні пера.
Далі - слід врахувати, що більшість сучасних передніх перекидок розраховані під ширшу підсидільну трубу.
Як кріпитися буде задній пермикач? Притискатися болтами? Чи приварете до "України" кроншетйн(так званий півник...пєтух

)
Втулка для косих дропів(drop-out - позадочні кронштейни для заднього колеса на даніх перах(задній вилці)) тут краще без ексцентріку-вал на гайках краще та надійніше. Ланцюг 8 чи 9 шв на 5-ти зівркову "тріщітку" ніяк не поставиш. Сучасні KMC старі Shomano й не такі вели витримують.
ХВЗ "Україна" - це велосипед із масою нерозкритих талантів, осоюливо якщо випуску до 97 року- то рама має мега надійність та непогану геометрію для міського ровера.
Моя порада - краще поставте ззаду просту 3 шв. планетарку та шатуни із 38 зубами - тяга чудова! Й по дорозі пре нічого.
Бажаю успуху у Ваших починаннях! :^: