Можливо хтось вже стикався з подібною проблемою на 28"? Цікаво, наскільки зміниться керованість. Не хотілося б витратитися на вилку, щоб потім її відразу продавати.
Почитав трохи забугорних форумів. Задумався

Очевидно, що для швидкої їзди амортизаційна вилка не дуже годиться. В основному Гугль дає посилання на діаметрально протилежну проблему - люди міняють амортизаційні вилки на жорсткі на гібридах з огляду на меншу вагу, кращу швидкість і ефективніше використання м"язової енергії. Ех, жаль немає можливості спробувати, як воно буде на моєму пепелаці
І ще - ЛокАут, наскільки я зрозумів - можливість зафіксувати вилку, тобто зробити з неї ригідну. На цій Марзоччі в специфікації лок-аут не згадується, але є така фіча - ECC - (Marzocchi) Extension Control Cartridge - "изменяет сопротивление отбоя, в последнем (самом медленном) положении блокирует вилку в сжатом состоянии" (пояснення взяте з тирнету) - це воно?