Я робив. Ще в школі, коли час на таку ідіотську роботу не коштував в рази більше ніж різниця в ціні між легшою і важчою касетами.

+ було величезне бажання наблизити велосипед до 10 кілограмів.
(Нормально можна розібрати лише касети більш-менш високого класу, в яких зірки не заклепані намертво, а кріпляться на довгих болтах, які розкручується по-моєму 1,5мм шестигранником.
LX - має нормально розбиратись і закручуватись назад.
А deore розбирається, але скласти касету і щоб вона мала ту саму жорсткість що і до акту вандалізму буде складно.)
Для цієї операції були куплені спеціальні міцні сверла.
Потім вони були заправлені в станок - дрель в кабінеті праці
Почав сверлити. Спершу все непогано.
Але непогано дуже швидко закінчилось, коли десь на шостій дірці сверло почало тупитись. Грілося дико. Змазувалося регулярно. Охолоджувалося теж. Потім десь на 15 дірці зламалось.
Але я все продумав, тому для цієї операції було куплене не одне, а два сверла.
Поставив друге - історія повторилась.
Але це ще не все. За кілька знятих грамів росплачуватись довелося пізніше.
Біля самих дірок при сверлінні утворились мікротріщини.
(Мабуть, через марку і загартованість сталі зірок.)
Одна зірочка потім розлетілась на ходу.
_____________________________________________________________
Отже, хто впевнений в кривизні моїх рук, має доступ до станків, може безкоштовно дістати якісні сверла і найголовніше має ЧАС на діставання потрібних інструментів і саму роботу- пробуйте, на здоров"я!
Якщо я раптом у когось відбив охоту проводити цю операцію - купіть камеру Maxxis Ultralight або Flightweight і "скиньте" в вашого байка стільки ж , якщо не більше грамів.
