

Наблюдается просто стремительное отупение народонаселения - собственно искусство как таковое вытесняется неведомой фигней, состоящей из свистелок и перделокнудно роздивлятися одноманітні статичні зображення
это когда все любят оценивать, но не создавать самим.стремительное отупение народонаселения
Так процент художників завжди менше, ніж процент глядачів, все нормально. З іншого боку, а кому потрібне те художество, якщо його ніхто не буде дивитися і оцінювати? Мистецтво для мистецтва? І вузького кола цінителів... Так воно нежиттєздатне, якщо вариться тільки в своєму соку. Це як близькородинні схрещування в біології, які завжди ведуть до виродження. Інша справа, що мистецтво повинне виховувати глядача до рівня цінителя, а не підсовувати йому низькопробний ширпотреб, підстроюючись під те, що "отупівше народонаселення" хоче побачити і почути. Головне при цьому не перегнути палку, загнавши в категорію мистецтва оту всю шелупонь, що подається під видом оригінальності як мистецькі витвори, а насправді є відвертим Ге. От на такому Ге вчити народ не потрібно. То треба вчити таких художників малювати. Бажано на лісоповалі. Як заповідав великий цінитель сучасного мистецтва товариш Хрущов.это когда все любят оценивать, но не создавать самим.стремительное отупение народонаселения
Ярослав, ты же понимаешь, что я имею ввиду, что оцениватель не Господь Бог и не может знать как оно на самом делеТак процент художників завжди менше, ніж процент глядачів, все нормально.
и как бы я имел ввиду, что не эстетично/не умно прикидываться Господом Богом как хрущёв к примеру.а насправді є відвертим Ге
Вот об этом я и говорю, что никто кроме ЕГО САМОГО не знает, как близко или как далеко...Чим точніше його копія - тим ближче він до мистецької передачі божого замислу. А все інше Ге.
А процент был бы гораздо выше, если бы не ВЫ - "ВЕЛИКИЕ ЦЕНИТЕЛИ"Так процент художників завжди менше, ніж процент глядачів, все нормально.
І не варто боятися. Береш і входиш. Просто не треба подавати потуги за шедеври. І ще одне: якщо дорослий дядько не може ескізом зобразити впізнаване людське обличчя моделі - він не художник. І йому нічого в образотворчому мистецтві робити. На цьому фоні всі його інші "модернові" роботи також нічого не варті. Бо палку-палку-огуречек, яка є вершиною того, що він може намалювати - може намалювати будь-яка трирічна дитина. Покажи класичний малюнок, якщо вважаєш себе художником, як на екзамені в художній школі - і далі можеш малювати що хочеш, хоч квадрат малевича. Не здав класику - на лісоповал (в тому смислі, що нєфіг фарби переводити, віддай їх тим, хто вміє). От і вся оцінка.Да, и забыл сказать про видео с ребёнком за барабанами. Вот, дети не боятся входить в искусство
Ничего ты не понял, что я тебе сказал про "чистый" мозг ребёнка. Чистый и потому с большим потенциалом.І йому нічого в образотворчому мистецтві робити.
Зачем нам художники, уже давно изобрели фотегЧим точніше його копія - тим ближче він до мистецької передачі божого замислу.
Тому що фотографія не завжди дає можливість вибудовувати довільний сюжетЗачем нам художники, уже давно изобрели фотег
Проведи простой эксперимент.Зачем нам художники, уже давно изобрели фотег
Представим себе движение. Есть "впереди сябя" и "сзади себя" ("во время себя" - это момент стремящийся к нулю).А ви й дальше будете захищати свою позицію протиставлення, що не можна йти вперед, не зламавши класики?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 246 гостей