Продається Bergamont Beluga Nexus 8 - гібрид (кросс) на планетарці Shimano Nexus 8.
Добротний німецький велік для покатух шосе/грунт. Красивий, надійний та спортивний.
4600 грн.
У відмінному стані. Підтримувався та обслуговувався як для себе. Експлуатувався акуратно. Все прекрасно працює, велосипед прослужить ще довго.
Розмір 52 см, мій зріст 178 см, мені дуже зручно.
Ціна вказана з плюшками (див. нижче). Віддаю перевагу покупцям з Києва. Відправка Новою Поштою за Ваш рахунок, або самовивіз у Києві (можу і пригнати).
Продається тому, що хочеться нового.
Доумент про покупку є, 2011 р.
Незважаючи на заточеність для доріг, вел чудово йде по піску та грунту. Окремо треба сказати про властивість втулки перемикатися на місці, тому, коли ти застрягаєш у піску, перемикнувся та виїхав.
Що гарного на велосипеді:
Рама:
Алюміній, зварна, тонкостінна, діагональні дропаути, гідроформінг, кругла гідроформована нижня труба, трикутна гідроформована верхня труба, хитрий задній трикутник, комфортний. Дуже непагано лізе на підйом.
Робочі потертості та подертості, не бита, не деформована.
Розмір 52 см.
Колеса:
28", подвійні ободи, по 32 сріблясті нержавіючі спиці (не облізуть). Рівні, не биті ободи, ніколи не було проблем, витримують всі нерівності, спиці всі рідні цілі.
Ніпелі Schrader.
Задня планетарна втулка Shimano Nexus 8.
8 передач, один ряд перемикання - зручно. Покриває більшу частину діапазону звичайної трансмісії. Манетка - крутилка, дозволяє стрибнути через весь діапазон одним рухом.
Передня втулка:
Shimano HB-RM60. Люфту немає, у відмінному стані. Гумові пильники.
Система:
Truvativ Fived , дуже жорстка та ефективна, спеціальна синглова. Квадрат.
Педалі:
Зубаті, на промах, світлоповертачі.
Гальма:
V-brake Shimano: спереду BR-M431 (Alivio), ззаду BR-M510 (Deore).
Легкий холостий хід, чітке гальмування. Ніколи не було з ними проблем - виставив і ... перевіряю кожен виїзд, але рідко коли щось треба регулювати. Хід легкий, боудени та троси в хорошому стані, ніяких заїдань.
Ручки гальм:
Shimano LX, ще ті, старі добрі.
Руль:
Tatoo алюмінієвий, ріжки, неопренові гріпси "Ritchey".
Рульова:
1 1/8", підходить на багато різних вилок. Захищена від пилу.
Вилка:
Suntour, пружина, механічний локаут (не користуюся), хороший стан.
Гума:
Maxxis Wormdrive, не нова, але ще походить тисячі 2-3.
Зірки:
42 та 21 зуб.
З велосипелом йде:
Зірки задні Nexus на 18 та 21 зуб майже не зношені.
Ланцюг Nexus 8 майже не зношений.
Пристосування для зручного виймання та монтажу троса передач при знятті заднього колеса.
Допоможу на початковому етапі, розкажу, що і як робити.
Вітаю Ваші запитання! Кажіть, які фотки ще зробити.
DSC_6932.JPG

Spoiler
Show
DSC_6933.JPG

Верхня труба (трикутна):
DSC_6952.JPG

Розмір:
DSC_6881.JPG

Вертикальна труба:
DSC_6882.JPG

Фірмовий знак на рульовій:
DSC_6883.JPG

Горизонтальне заднє перо (трикутне):
DSC_6870.JPG

Зварний вузол рульового стакану:
DSC_6896.JPG

DSC_6937.JPG
Зварний вузол підсіделки:
DSC_6897.JPG

DSC_6951.JPG
Серійний номер:
DSC_6892.JPG

DSC_6893.JPG

Задній трикутник:
DSC_6936.JPG

Кріплення багажника:
DSC_6904.JPG

Переднє гальмо:
DSC_6941.JPG

Заднє гальмо:
DSC_6948.JPG

Подвійний обод, ніпель:
DSC_6947.JPG

DSC_6906.JPG

DSC_6907.JPG

Зубата педаль із світлоповертачем:
DSC_6869.JPG

Руль:
DSC_6942.JPG

Руль, ліва сторона:
DSC_6943.JPG

Руль, права сторона:
DSC_6944.JPG

Гріпса:
DSC_6894.JPG

Манетка:
DSC_6961.JPG

Регульований винос:
DSC_6958.JPG

DSC_6945.JPG

Передня втулка:
DSC_6939.JPG

Задня зірка, механізм перемикання, 3-D дропаут, кріплення багажника та крила (2 різьбові отвори):
DSC_6935.JPG

DSC_6885.JPG

Планетарна втулка:
DSC_6886.JPG

DSC_6887.JPG

Bergamont вирішив робити суцільну проводку боуденів:
DSC_6889.JPG

DSC_6890.JPG

Шатуни:
DSC_6934.JPG

DSC_6946.JPG

DSC_6965.JPG

DSC_6956.JPG

Плюшки:
DSC_6909.JPG

Плюшки, видно, скільки зубів та який ланцюг:
DSC_6917.JPG

Вилка:
DSC_6940.JPG

Нога вилки та пильник:
DSC_6919.JPG

Локаут:
DSC_6938.JPG


Верхня труба (трикутна):
DSC_6952.JPG

Розмір:
DSC_6881.JPG

Вертикальна труба:
DSC_6882.JPG

Фірмовий знак на рульовій:
DSC_6883.JPG

Горизонтальне заднє перо (трикутне):
DSC_6870.JPG

Зварний вузол рульового стакану:
DSC_6896.JPG

DSC_6937.JPG
Зварний вузол підсіделки:
DSC_6897.JPG

DSC_6951.JPG
Серійний номер:
DSC_6892.JPG

DSC_6893.JPG

Задній трикутник:
DSC_6936.JPG

Кріплення багажника:
DSC_6904.JPG

Переднє гальмо:
DSC_6941.JPG

Заднє гальмо:
DSC_6948.JPG

Подвійний обод, ніпель:
DSC_6947.JPG

DSC_6906.JPG

DSC_6907.JPG

Зубата педаль із світлоповертачем:
DSC_6869.JPG

Руль:
DSC_6942.JPG

Руль, ліва сторона:
DSC_6943.JPG

Руль, права сторона:
DSC_6944.JPG

Гріпса:
DSC_6894.JPG

Манетка:
DSC_6961.JPG

Регульований винос:
DSC_6958.JPG

DSC_6945.JPG

Передня втулка:
DSC_6939.JPG

Задня зірка, механізм перемикання, 3-D дропаут, кріплення багажника та крила (2 різьбові отвори):
DSC_6935.JPG

DSC_6885.JPG

Планетарна втулка:
DSC_6886.JPG

DSC_6887.JPG

Bergamont вирішив робити суцільну проводку боуденів:
DSC_6889.JPG

DSC_6890.JPG

Шатуни:
DSC_6934.JPG

DSC_6946.JPG

DSC_6965.JPG

DSC_6956.JPG

Плюшки:
DSC_6909.JPG

Плюшки, видно, скільки зубів та який ланцюг:
DSC_6917.JPG

Вилка:
DSC_6940.JPG

Нога вилки та пильник:
DSC_6919.JPG

Локаут:
DSC_6938.JPG
