 
         ты разберись что тебе надо., потому что здесь логичнее было бы ставить дисковые, да и это единственный выход для этой рамы с шоссейными колесами.
 
 Для чого зберігати мтб-геометрію при використанні на шосе?Незачем было столько раз упоминать проблему с v-brake тормозами, потому что здесь логичнее было бы ставить дисковые, да и это единственный выход для этой рамы с шоссейными колесами. Вот что меня побудило на это - http://still-gray.livejournal.com/50239.html, но мне еще захотелось сбросить вес посредством замены вилки. Спасибо за все советы, кое что уяснил, и придётся продолжать поиски лёгкой вилки, но все равно из-за любопытства хочется увидеть воочию эту вилку рядом с моей рамой, вдруг габариты соответствуют нужным.
Якщо поставити коротшу вилку геометрія завалиться таким чином, що рульожка стане некомфортною, провалиться на кілька сантиметрів униз каретка.Якщо поставити нижчу вилку кути підуть ближче до шосейних.
здесь логичнее было бы ставить дисковые, да и это единственный выход для этой рамы с шоссейными колесами.
 да нет на той вилке крепления под дисковый тормоз вообще!!! То вилка с шоссера Focus Cayo, если не ошибаюсь!!! Она под шоссейные тормоза-клещи!!!
  да нет на той вилке крепления под дисковый тормоз вообще!!! То вилка с шоссера Focus Cayo, если не ошибаюсь!!! Она под шоссейные тормоза-клещи!!!  
 Щодо некомфортної рульожки є власний досвід?Якщо поставити коротшу вилку геометрія завалиться таким чином, що рульожка стане некомфортною, провалиться на кілька сантиметрів униз каретка.
Те, що кут рульової стане ближче до шосейної - ще не означае, що всі інші кути стануть ближче до шосейних.
Щодо некомфортної рульожки є власний досвід?
 Звичайно.
  Звичайно. це на шосе вона не проблема - години зо дві по прямій маслаєш і все. По місту це означає чіплятися педалями в поворотах і кареткою за бровку (сам не чіплявся, бо постійно смикаю вела перед будь-якою кочкою)Занижена каретка на шосе також не проблема.
І таки обидва стануть ближче до шосе.
 ось геометрія трьох велів: 29, 26 та Шосе. По ній видно, що кут підсидільної труби в них майже однаковий, а рульової - відрізняються.
  ось геометрія трьох велів: 29, 26 та Шосе. По ній видно, що кут підсидільної труби в них майже однаковий, а рульової - відрізняються.Цікаво яка там була різниця? Я змінив амортизаційну 26 на ригідні (різниця 35 мм) , то мені здалося навіть краще
Звичайно.
Я колись переробив свого гібрида на "тіпа-шоссер", поставивши хромолєву вилку під 26 колеса
 
 Значить буде трековий
ось геометрія трьох велів: 29, 26 та Шосе. По ній видно, що кут підсидільної труби в них майже однаковий, а рульової - відрізняються.
Якщо кут рульовой МТБ стане із 70 градусів 73-ма, то кут підсиділки піде на тіж самі три градуси, і стане вже зовсім не "ближче до шосе", а більше, ніж на шосе.
http://www.kellys.com.ua/catalog/bikes. ... 10#tab-geo
http://www.kellys.com.ua/catalog/bikes. ... 10#tab-geo
http://www.kellys.com.ua/catalog/bikes. ... 50#tab-geo
 У трека в шосейних є 75 градусів
 У трека в шосейних є 75 градусівПо факту проблема сводится к поиску подседела с большим офсетом для компенсации изменения положения седла относительно каретки, возникшего вследствие изменения угла подседела. Хотя может хватить и банального смещения седла назад до упора. Все остальные проблемы по факту таковыми не являются.Якщо поставити коротшу вилку геометрія завалиться таким чином, що рульожка стане некомфортною, провалиться на кілька сантиметрів униз каретка.
 
 ну тогда другое дело - остроумно выкрутился))) должно быть окпока 28" не куплю
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей